Auteur Topic: [Amsterdam] Goede winkels  (23535 keer gelezen)

Jip

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Goede winkels
Reactie #30 Gepost op: 07 december 2004 - 22:45:33
Even een reactie op het corneliani std pak. Bij oger verkopen wij die in navy en antraciet, tegenwoordig is dat een super 150 stof, echt super... voordeel dat er altijd nieuwe broeken a 198,- bij te krijgen zijn. Het pak kost 758,- maar een dressed for succes pak is ook zeker een hele goede! mooie kleur blauw met een chique voering. als je dat combineerd met een mooi shirt en een paar mooie santoni's heb een super ''beginners'' set. leuk detail is dat het dfs pak nu in de sale nu 398 is en als je een zgn gold card hebt krijg je tien procent extra korting, maar vraag gerust naar mij, :D  want alles is te regelen..

btw, de grant lijn hebben wij ook standaard in het assortiment...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #31 Gepost op: 07 december 2004 - 22:54:53
Ik blijf Santoni toch de schoen vinden voor onder een mooi slank italiaans kostuum ongeacht het merk.Het staat zoveel mooier :wink:

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 07 december 2004 - 22:57:26
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik blijf Santoni toch de schoen vinden voor onder een mooi slank italiaans kostuum ongeacht het merk.Het staat zoveel mooier :wink:

Het begint bij mij nu ook wel te jeuken hoor, alleen zullen m'n ouders me vermoorden :D
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 07 december 2004 - 23:01:42
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "gusto napolitano"

Het begint bij mij nu ook wel te jeuken hoor, alleen zullen m'n ouders me vermoorden :D
Dat wil ik best wel geloven.Waarom ik santoni zo mooie vind is dat wanneer je een mooi slank italiaans pak heb aangeschaft en er dan brogues onder draagt dit dan het pak niet af maakt.Doordat een italiaans pak een bepaalde snelheid uitstraalt zullen slanke santoni schoenen het pak mooi afmaken.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #34 Gepost op: 08 december 2004 - 01:56:07
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Hilco"
Daar ben ik het nou helemaal mee eens. Om te beginnen is het een redelijk goed pak lijkt me en met een mooi hemd maakt het het wel een mooi geheel. Een goed begin dus om dan later, als de financiele middelen er ook wat meer zijn op te werken naar betere pakken.

Ik kwam al snel uit op een kleine 900 euro voor een maatpak van die Italiaanse lijn... Vind het niet echt mooi. Dan zou ik eerder gaan voor een huismerk pak van Sartoria (vanaf 750 euro) of een Scabal mtm bij Chasens voor 850 euro (in geselecteerde stoffen).

Dus dan is het handwerk belangrijker dan maatwerk? Of zie ik dat verkeerd dus als ik het even samenvat dan hebben jullie liever een goed handgemaakt pak mtm. Dan een wat minder op maat gemaakt pak?

Huey

• Gast
Reactie #35 Gepost op: 08 december 2004 - 09:26:59
Citaat van: "Hilco"
dus als ik het even samenvat dan hebben jullie liever een goed handgemaakt pak mtm. Dan een wat minder op maat gemaakt pak?

Dat is wat ik dan zou doen ja.

guest45

• Gast
Reactie #36 Gepost op: 08 december 2004 - 15:35:25
Citaat

Same Here... =P~
Mn moeder vond de santoni observers/prospectors die ik dr liet zien allen niets (voor de achterhoek)... :?  :cry:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #37 Gepost op: 08 december 2004 - 17:46:07
Citaat van: "Chris"
Same Here... =P~
Mn moeder vond de santoni observers/prospectors die ik dr liet zien allen niets (voor de achterhoek)... :?  :cry:

Ehmm, niet vervelend bedoelt hoor maar waarom zal je, je iets van je ouders aantrekken? Je mag toch zelf bepalen wat je draagt. Of ging het er om dat zij ze moest betalen?

Huey

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 08 december 2004 - 17:54:46
Citaat van: "Bonne"
Same Here... =P~

Ehmm, niet vervelend bedoelt hoor maar waarom zal je, je iets van je ouders aantrekken? Je mag toch zelf bepalen wat je draagt. Of ging het er om dat zij ze moest betalen?

Ik denk het laatste. Mijn ouders zien me al aankomen, kijk mam! Die Santoni's wil ik! :P

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #39 Gepost op: 08 december 2004 - 18:00:53
Probeer het eens in de uitverkoop dan lijkt het wat goedkoper :wink:

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #40 Gepost op: 18 december 2004 - 18:39:53
Gister geluncht bij Blakes op de Keizersgracht; wat een ubermooie tent is dat!

Het is ook een hotel, het is gevestigd in een pand rondom een binnenplaats waardoor je heel 'relatief' kleine ruimtes hebt. de ene ruimte is om te eten, de ander is een lounchgedeelte, enz. En het geheel is helemaal in stijl -> bijna alles is er zwart of wit! In combi met de houten vloer echt helemaal af!

Ben je in de buurt, moet je zeker even langs gaan -> www.blakesamsterdam.com

Een aanrader trouwens voor de lunch: de 'honey roasted duck'. Heerlijk, maar wel van tevoren even oefenen voor het met 'stokkies' eten (en vergeet de dikke portemonnee niet...)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #41 Gepost op: 18 december 2004 - 19:09:14
Blakes is erg fraai idd, en het zit natuurlijk op een prachtlocatie  =D>

Heb er best vaak wel eens een borreltje gedronken, nooit echt gegeten eigenlijk.
Sailing, an expensive way to travel for free"

guest45

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 18 december 2004 - 22:35:24
Citaat van: "Bonne"
Same Here... =P~

Het had idd veel met mijn liquiditeit te maken ja....
kwam op dat moment zegmaar zo een 400.- tekort...

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #43 Gepost op: 18 december 2004 - 23:12:41
Het had idd veel met mijn liquiditeit te maken ja....
kwam op dat moment zegmaar zo een 400.- tekort...

Dan wordt het lastig om je eigen zin door te drijven inderdaad... :)

guest45

• Gast
Reactie #44 Gepost op: 19 december 2004 - 00:16:17
als ik een petje had gehad op dat moment had ik die op straat op zn kop neergelegd en was er met een geslagen puppy look achter gaan zitten..... :wink: