Auteur Topic: Vass  (77500 keer gelezen)

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Vass
Reactie #255 Gepost op: 05 januari 2024 - 14:07:55
Heel mooi en fijn dat je zo tevreden bent. Ik denk dat je probleem wel te verhelpen moet zijn met inlopen hoor, zeker aangezien het suede is. Maar misschien is zo’n oprekker anders een handig ding. Met die plastic opzetstukjes kun je namelijk precies daar oprekken waar je schoen knelt.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #256 Gepost op: 05 januari 2024 - 14:11:39
Heel mooi en fijn dat je zo tevreden bent. Ik denk dat je probleem wel te verhelpen moet zijn met inlopen hoor, zeker aangezien het suede is. Maar misschien is zo’n oprekker anders een handig ding. Met die plastic opzetstukjes kun je namelijk precies daar oprekken waar je schoen knelt.
Bedankt voor de tip (is dat deze? https://schoenspannersshop.nl/oprekker-breedte.html), gelukkig heb ik dit probleem alleen met lopen.
Dus als ik weet dat ik die dag niet super veel hoef te lopen dan kan ik deze schoenen gewoon aantrekken.
Zodra ik de hele dag aan het rondlopen ben doet het pijn en draag ik schoenen die comfortabel zitten.

Heb jij inmiddels een MTO gedaan? Zo ja hoe is dat proces je bevallen?

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 21 januari 2024 - 21:59:35
Bedankt voor de tip (is dat deze? https://schoenspannersshop.nl/oprekker-breedte.html), gelukkig heb ik dit probleem alleen met lopen.
Dus als ik weet dat ik die dag niet super veel hoef te lopen dan kan ik deze schoenen gewoon aantrekken.
Zodra ik de hele dag aan het rondlopen ben doet het pijn en draag ik schoenen die comfortabel zitten.

Heb jij inmiddels een MTO gedaan? Zo ja hoe is dat proces je bevallen?
Nog geen MTO maar wil later dit jaar dezelfde loafers als jij kopen. Twijfel alleen tussen zwart (dat is een standaardmodel) of donkerbruin.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #258 Gepost op: 06 februari 2024 - 21:19:34
Hoe bevallen ze inmiddels?

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #259 Gepost op: 07 februari 2024 - 16:41:36
Hoe bevallen ze inmiddels?
Bevallen mij prima, nog altijd lichtjes last van kleine teentje na lange dag dragen, maar niet super hinderlijk.
Niet hinderlijker dan bijvoorbeeld Ashdowns van CJ.

Ik las op de site dat je bij MTO een keuze hebt om meer ruimte te geven aan kleine teen, dus volgende paar wordt mto.
Bij suede zal het nog wel wat uitlopen schat ik. Erg mooi gemaakte schoenen heb er al veel complimenten voor gekregen.