Auteur Topic: Vass  (77503 keer gelezen)

Pluto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Vass
Reactie #225 Gepost op: 18 februari 2023 - 14:40:26
Lou,
15 jaar geleden kwam ik veel in Budapest. Heb toen diverse paren gekocht. Mooie winkel en hele goede service. Cash in winkel is -10%. Vass is goede p/k. Zou wel passen, want leesten zijn zeer verschillend. Leuk om te doen icm stedentrip. 

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #226 Gepost op: 18 februari 2023 - 15:29:06
Lou,
15 jaar geleden kwam ik veel in Budapest. Heb toen diverse paren gekocht. Mooie winkel en hele goede service. Cash in winkel is -10%. Vass is goede p/k. Zou wel passen, want leesten zijn zeer verschillend. Leuk om te doen icm stedentrip.
Op naar Budapest!! Sowieso een leuke stad (van horen zeggen).
Volgens mij zitten daar nog meer schoenmakers toch? 

Zelf vind ik klassieke leesten juist mooi, blijft toch iets tijdloos hebben ipv al dat puntig schoeisel.

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #227 Gepost op: 18 februari 2023 - 22:25:28
Het is echt een fantastische stad, ook los van Vass. Echt een aanrader. Wat betreft de andere schoenmakers: je hebt ook nog Rozsnyai (wist ik omdat dat in dit topic is genoemd). De winkel zit pal tegenover Vass en was alleen op afspraak open. Ik was net geslaagd bij Vass dus ben daar niet meer heen geweest (vond het een beetje lullig om een afspraak te maken als ik toch alleen maar ga kijken en niet kopen). Ik ben wel langs geweest bij een andere schoenmaker die maatwerk doet, genaamd Toth. Heel vriendelijk ontvangen door de zoon van de oprichter-eigenaar, de werkplaats zit er tegenover. De werknemers zijn eigenlijk allemaal op leeftijd begreep ik. Het zullen ongetwijfeld vaklui zijn, maar wat een doffe ellende waren die schoenen. Slecht, slap, lelijk leer. Eigenlijk zonde van de moeite als je daar handgemaakte schoenen van maakt dus ik neem aan dat dit laatste bedrijfje op z’n laatste benen liep.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #228 Gepost op: 19 februari 2023 - 12:07:35
Het is echt een fantastische stad, ook los van Vass. Echt een aanrader. Wat betreft de andere schoenmakers: je hebt ook nog Rozsnyai (wist ik omdat dat in dit topic is genoemd). De winkel zit pal tegenover Vass en was alleen op afspraak open. Ik was net geslaagd bij Vass dus ben daar niet meer heen geweest (vond het een beetje lullig om een afspraak te maken als ik toch alleen maar ga kijken en niet kopen). Ik ben wel langs geweest bij een andere schoenmaker die maatwerk doet, genaamd Toth. Heel vriendelijk ontvangen door de zoon van de oprichter-eigenaar, de werkplaats zit er tegenover. De werknemers zijn eigenlijk allemaal op leeftijd begreep ik. Het zullen ongetwijfeld vaklui zijn, maar wat een doffe ellende waren die schoenen. Slecht, slap, lelijk leer. Eigenlijk zonde van de moeite als je daar handgemaakte schoenen van maakt dus ik neem aan dat dit laatste bedrijfje op z’n laatste benen liep.
Dat klinkt inderdaad alsof Vass toch de betere keuze is. Rozsnyai even wat foto's van opgezocht maar dat is mij te puntig.
Ik heb deze stad op mijn lijstje gezet!! Thanks.

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #229 Gepost op: 19 februari 2023 - 13:29:15
Wel met de trap gaan als je het paleis (burcht van Boeda) bezoekt 💪🏻 om vervolgens van het uitzicht te genieten. Ik vond de winkel (Vass) wel wat lastig te vinden eigenlijk maar zal aan mijn navigatie onkunde hebben gelegen.
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #230 Gepost op: 19 februari 2023 - 16:54:43

Topschoenen
The man with style, is the man who can smile

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #231 Gepost op: 19 februari 2023 - 18:18:55

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #232 Gepost op: 19 februari 2023 - 18:19:39
Vass heeft dit weekend trouwens 20% korting op alle schoenen van het ‘London’ model, een plain toe derby.

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #233 Gepost op: 22 februari 2023 - 19:37:11
Ziet er mooi uit, wat bolle bovenkant. Hoe ziet dat er aan de voet uit?

Volgens mij lukt het nu met foto!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Paul B

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #234 Gepost op: 22 februari 2023 - 19:37:45

Vond dit ook een prima combo.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #235 Gepost op: 22 februari 2023 - 19:44:26
Heel fraai! :thumbsup:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #236 Gepost op: 22 februari 2023 - 20:07:59
Ja, mooi

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #237 Gepost op: 22 februari 2023 - 21:24:24
Mooi idd
The man with style, is the man who can smile

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #238 Gepost op: 22 februari 2023 - 22:13:38
Très chic.
This, madame, is Versailles.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #239 Gepost op: 23 februari 2023 - 10:16:11
Dat ziet er irl echt stukken beter uit dan ik had verwacht. (verwachting: halve klomp :mrgreen:)