Auteur Topic: [SuitSupply] Nieuw maatwerk label  (72156 keer gelezen)

Huey

• Gast
[SuitSupply] Nieuw maatwerk label
Reactie #165 Gepost op: 17 maart 2005 - 10:37:03
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "Marco"
:shock: zo en nu die kinderkamer opruimen :roll:

hahaha ik zat al te kijken ja...
ik geloof idd dat je voor duurdere katoensoorten tot 160 uit kun geven bij SuSu

Waarom dat doen als je voor rond de 200e dan een handgemaakt en veel mooier overhemd hebt van Barba ofzo.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #166 Gepost op: 17 maart 2005 - 11:14:30
Citaat van: "Migliore"
Ik heb geen driehoekje aan het onderpand zitten in mijn SuSu MTM shirt  :?:  :?:   Hoe kan dat?? Wordt toch allemaal in het zwitserse atellier gemaakt???!!  En ook geen parelmoer knopen volgens mij....  Is volgens mij gewoon plastic...  HELP!!!
De dingen die jij noemt zitten er dan in een ss mtm shirt waarschijnlijk niet erin.Je heb dan pech :(

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #167 Gepost op: 17 maart 2005 - 11:15:20
Citaat van: "Huey"

Waarom dat doen als je voor rond de 200e dan een handgemaakt en veel mooier overhemd hebt van Barba ofzo.
Precies voor 40 euro meer :wink:

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #168 Gepost op: 17 maart 2005 - 15:35:10
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik heb geen driehoekje aan het onderpand zitten in mijn SuSu MTM shirt  :?:  :?:   Hoe kan dat?? Wordt toch allemaal in het zwitserse atellier gemaakt???!!  En ook geen parelmoer knopen volgens mij....  Is volgens mij gewoon plastic...  HELP!!!
De dingen die jij noemt zitten er dan in een ss mtm shirt waarschijnlijk niet erin.Je heb dan pech :(

migliore doelt op de foto die ik geplaatst heb van een ss mtm shirt waar dat wel opzit.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #169 Gepost op: 17 maart 2005 - 15:37:03
Citaat van: "Huey"

Precies voor 40 euro meer :wink:

omdat die bij suitsupply over het algemeen binnen is in 2 a 3 weken. Bij barba en borelli kan dit oplopen tot 2 maanden toch?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #170 Gepost op: 17 maart 2005 - 15:39:55

worden in spanje gemaakt en die parelmoer knopen vergeten ze altijd bij suitsupply (per ongeluk :evil: ) Ik heb overigens ook geen driehoekjes aan het onderpand...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #171 Gepost op: 17 maart 2005 - 16:23:08

Het shirt van Postman is toch ook van SuSu en koste exactr hetzelfde... EUR 118
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Reactie #172 Gepost op: 17 maart 2005 - 17:33:27
Weet iemand trouwens hoe dit inmiddels veel besproken driehoeje in tussen voor en achterpand in je shirt heet???

Gusto..... suggesties??

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #173 Gepost op: 17 maart 2005 - 17:38:29
Weet iemand trouwens hoe dit inmiddels veel besproken driehoeje in tussen voor en achterpand in je shirt heet???

Gusto..... suggesties??
La Mouche word dat genoemd ter extra versteviging van het voor en achterpand.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Reactie #174 Gepost op: 31 maart 2005 - 16:44:58
Citaat van: "postman"

migliore doelt op de foto die ik geplaatst heb van een ss mtm shirt waar dat wel opzit.

Ik ben er uit!!
Het driehoekje, oftewel "la Mouche" zit alleen in de slimfit uitvoering en niet in de regular fit. Mijn verkoopster van SuSu vond dat ook vreemd omdat het in princiepe een luxere uitvoering is, en eigenlijk dus niks met de fit te maken heeft. Ze kunnen het echter niet laten aanbrengen op mijn shirts, omdat dit ....ehhh niet mogelijk is dus.....   en zo is het maar net!

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #175 Gepost op: 31 maart 2005 - 16:47:39
Ik ben er uit!!
Het driehoekje, oftewel "la Mouche" zit alleen in de slimfit uitvoering en niet in de regularfit. Mijn verkoopster van SuSu vond dat ook vreemd omdat het in princiepe een luxere uitvoering is, en eigenlijk dus niks met de fit te maken heeft. Ze kunnen het echter niet laten aanbrengen op mijn shirts, omdat dit ....ehhh niet mogelijk is dus.....   en zo is het maar net!

Zit daar ook weer verschil in dan bij MTM?

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Reactie #176 Gepost op: 31 maart 2005 - 16:51:19
Citaat van: "FokLex"
Ik ben er uit!!
Het driehoekje, oftewel "la Mouche" zit alleen in de slimfit uitvoering en niet in de regularfit. Mijn verkoopster van SuSu vond dat ook vreemd omdat het in princiepe een luxere uitvoering is, en eigenlijk dus niks met de fit te maken heeft. Ze kunnen het echter niet laten aanbrengen op mijn shirts, omdat dit ....ehhh niet mogelijk is dus.....   en zo is het maar net!

Zit daar ook weer verschil in dan bij MTM?

Bij MTM gaan ze uit van een pashemd, en die is dan weer of slimfit of regular, afhankelijk van je postuur. Vervolgens maken ze het verder op maat door er hier en daar cm af te halen of bij te plakken naar wens!

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #177 Gepost op: 31 maart 2005 - 16:55:24
Bij MTM gaan ze uit van een pashemd, en die is dan weer of slimfit of regular, afhankelijk van je postuur. Vervolgens maken ze het verder op maat door er hier en daar cm af te halen of bij te plakken naar wens!

Ok, ik heb maar 1 "bijna" MTM hemd van Suitsupply, maar daar is me nooit iets over verteld.....maakt verder ook niet uit maar dacht dat ze gewoon alles zo strak mogelijk op het lichaam maakten

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #178 Gepost op: 31 maart 2005 - 17:00:16

Ik ben er uit!!
Het driehoekje, oftewel "la Mouche" zit alleen in de slimfit uitvoering en niet in de regular fit. Mijn verkoopster van SuSu vond dat ook vreemd omdat het in princiepe een luxere uitvoering is, en eigenlijk dus niks met de fit te maken heeft. Ze kunnen het echter niet laten aanbrengen op mijn shirts, omdat dit ....ehhh niet mogelijk is dus.....   en zo is het maar net!

werkt er een 'zij' bij SuSu? nog nie gezien ;) maar da's wel raar dat dat allene op de slim shirts zit.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[SuitSupply] Nieuw maatwerk label DEEL II
Reactie #179 Gepost op: 31 maart 2005 - 18:04:44
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias