Auteur Topic: Florence  (117998 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Florence
Reactie #255 Gepost op: 23 september 2020 - 11:25:29
Zien niet uit die schoenen inderdaad.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Florence
Reactie #256 Gepost op: 17 maart 2022 - 21:00:02
Wat een heerlijke stad om een lang weekend in door te brengen. Het kerkje van San Miniato op de heuvel ten zuiden van de rivier vond ik erg de moeite waard. Fijn uitzicht op de stad ook vanaf het Piazzale Michelangelo. Pluspunt is dat je vanaf het centrum langs Stefano Bemer komt;

La Rinascente vond ik tegenvallen, de winkel van Eredi Chiarini was veel interessanter. Bij Osteria Pastella een heerlijke pasta met veel te veel verse truffel gegeten. De wijnen bij Le Volpi e l'Uva waren subliem, dank voor de tip Velponi!
[/quot
Wat een heerlijke stad om een lang weekend in door te brengen. Het kerkje van San Miniato op de heuvel ten zuiden van de rivier vond ik erg de moeite waard. Fijn uitzicht op de stad ook vanaf het Piazzale Michelangelo. Pluspunt is dat je vanaf het centrum langs Stefano Bemer komt;

La Rinascente vond ik tegenvallen, de winkel van Eredi Chiarini was veel interessanter. Bij Osteria Pastella een heerlijke pasta met veel te veel verse truffel gegeten. De wijnen bij Le Volpi e l'Uva waren subliem, dank voor de tip Velponi!

Bij Osteria Pastella gegeten, echt top. Ik ga de tips van het forum gewoon af
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.