Citaat van: "Jim"Miglore, het is nieuwe wax van Saint Crispin's.Ik heb zelf wel goede ervaring met Saphir, maar wat ik Eduard zag doen met dat nieuwe spul was echt te gek! Het is echter nog niet op de markt, Het komt binnenkort exclusief bij Sir Max. Ik word gebeld als het binnenkomt.Zo te lezen is het weer iets anders dan ik bij zijn schoenmaker heb gezien? Als ik meer weet zal ik de info posten!
Miglore, het is nieuwe wax van Saint Crispin's.Ik heb zelf wel goede ervaring met Saphir, maar wat ik Eduard zag doen met dat nieuwe spul was echt te gek! Het is echter nog niet op de markt, Het komt binnenkort exclusief bij Sir Max. Ik word gebeld als het binnenkomt.
Nee, het was echt iets nieuws.Het leken wel blikjes kaviaar!Schijnt binnenkort bij Sir Max te koop te zijn.
Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Jim"Miglore, het is nieuwe wax van Saint Crispin's.Ik heb zelf wel goede ervaring met Saphir, maar wat ik Eduard zag doen met dat nieuwe spul was echt te gek! Het is echter nog niet op de markt, Het komt binnenkort exclusief bij Sir Max. Ik word gebeld als het binnenkomt.Zo te lezen is het weer iets anders dan ik bij zijn schoenmaker heb gezien? Als ik meer weet zal ik de info posten!Bedoel jij spul om het nog glanzender te maken? Want dat heb ik ook al bij SM gezien...
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Jim"Miglore, het is nieuwe wax van Saint Crispin's.Ik heb zelf wel goede ervaring met Saphir, maar wat ik Eduard zag doen met dat nieuwe spul was echt te gek! Het is echter nog niet op de markt, Het komt binnenkort exclusief bij Sir Max. Ik word gebeld als het binnenkomt.Zo te lezen is het weer iets anders dan ik bij zijn schoenmaker heb gezien? Als ik meer weet zal ik de info posten!Bedoel jij spul om het nog glanzender te maken? Want dat heb ik ook al bij SM gezien...Ik denk het wel Rogier, maar ik weet het niet zeker. Ik zal binnenkort informeren en zodra ik meer weet laat ik van me horen. (er worden m.i. meer exclusieve verpakkingen dan exclusieve producten gmaakt )
Ik loop nu een paar weken op Saint Crispin's. Ik moet zeggen dat het fantastisch loopt. Ik heb er ook meteen steeltips in laten zetten daar ik vrij snel de punten van mijn schoenen verslijt. Het bevalt erg goed en ik krijg er heel veel complimenten over, vooral van vrouwen. De leerkwaliteit is echt geweldig, ik gebruik de speciale polish. Wie van jullie heeft hier ook ervaring mee?