Auteur Topic: Saint Crispin's  (303055 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Saint Crispins
Reactie #120 Gepost op: 01 januari 2007 - 19:53:49
Citaat van: "Jim"
Model 107, High Cut Monk, in kleur Crust 165, een beetje Berluttiaans, maar dan mooier, puurder.
Een beetje groen/cognac.

Mooi Jim,  =D>
Zul je zeker geen spijt van krijgen....
Helaas betekend dat alleen dat je een volgende keer niet meer voor minder de deur uitgaat!!  :lol:  :wink:

En nu maar tot begin maart wachten!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Jason

• Gast
Saint Crispins
Reactie #121 Gepost op: 01 januari 2007 - 19:54:21
Wel een aardige website hebben zij..

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #122 Gepost op: 24 januari 2007 - 20:36:50
Ik heb een paar weken geleden een paar Saint Crispin's bij Sir Max besteld. Ik verwacht de schoenen over een tijdje in ontvangst te nemen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto hiervan zou kunnen plaatsen op dit forum?

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #123 Gepost op: 24 januari 2007 - 20:39:21
Zie "op-/aanmerkingen" en "[How to] plaatsjes posten"

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #124 Gepost op: 24 januari 2007 - 21:06:21

Dit is mijn eerste poging om een foto te plaatsen van een paar Saint Crispin's van een vriend van mij die hij bij Sir Max gekocht en gefotografeerd heeft.

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #125 Gepost op: 24 januari 2007 - 21:16:00
Hier volgen nog 2 paar Saint Crispin's van een vriend van mij die hij op zo'n speciale maatdag besteld had.

Napoleon

• Gast
Saint Crispins
Reactie #126 Gepost op: 25 januari 2007 - 12:20:33
sorry maar die zool  :-#

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #127 Gepost op: 25 januari 2007 - 14:28:22
zal wel een tripple zool zijn.
vind het er niet eens zo heel gek uitzien hoor.

Napoleon

• Gast
Saint Crispins
Reactie #128 Gepost op: 26 januari 2007 - 13:00:40
Citaat van: "Michael"
zal wel een tripple zool zijn.
vind het er niet eens zo heel gek uitzien hoor.
om mee te skieen ja

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #129 Gepost op: 25 februari 2007 - 09:41:35
Ik heb een nieuwsbrief van Sir Max gekregen waarin maatdagen van Saint Crispin's werd aangekondigd op 4 en 5 April.
Waarschijnlijk zijn mijn speciale paren al klaar, maar ik zal zeker een afspraak proberen te maken om de hele collectie te bekijken.
Zijn er al meer gegadigden?
Ik zag trouwens weer erg mooie modellen voorbijkomen.

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #130 Gepost op: 08 april 2007 - 20:21:02
Ik ben bij de maatdagen geweest en het was indrukwekkend. Veel mensen uit Londen/Parijs merkte ik. Er stonden op het oog een paar klassieke schoenen die met de hand waren gekleurd, mooier en iets vetter dan Berlutti.
Er waren veel bestellingen van de andere klanten. Ikzelf heb onlangs mijn Saint Crispin's gekocht en ik wacht nu voor mijn volgende paar even totdat er een paar specials voor iemand anders binnenkomen, dat zijn ongeveer dezelfde als ik in mijn hoofd heb.
De pasvorm en styling zijn werkelijk ongelofelijk, gecombineerd met de uitgebreide keus in leer en kleur vind ik het de absolute top.
Ik zag ook dat er een ander poetsmiddel werd gebruikt dat binnenkort door Sir Max exclusief in NL wordt verkocht.
Ik ben zelf trouwens erg tevreden met Saphir.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #131 Gepost op: 08 april 2007 - 20:47:46
Ik ben bij de maatdagen geweest en het was indrukwekkend. Veel mensen uit Londen/Parijs merkte ik. Er stonden op het oog een paar klassieke schoenen die met de hand waren gekleurd, mooier en iets vetter dan Berlutti.
Er waren veel bestellingen van de andere klanten. Ikzelf heb onlangs mijn Saint Crispin's gekocht en ik wacht nu voor mijn volgende paar even totdat er een paar specials voor iemand anders binnenkomen, dat zijn ongeveer dezelfde als ik in mijn hoofd heb.
De pasvorm en styling zijn werkelijk ongelofelijk, gecombineerd met de uitgebreide keus in leer en kleur vind ik het de absolute top.
Ik zag ook dat er een ander poetsmiddel werd gebruikt dat binnenkort door Sir Max exclusief in NL wordt verkocht.Ik ben zelf trouwens erg tevreden met Saphir.

Dat poetsmiddel is veelbelovend. Geen terpentine, 100% natuur.
Vorige week heeft de schoenmaker van SM (Rapide) me kennis laten maken met dit wondermiddel.  :D  Hij heeft me verteld dat het bij hem en bij SM te krijgen is.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Saint Crispins
Reactie #132 Gepost op: 08 april 2007 - 20:52:00
Citaat van: "cypripedium"
Ik zag ook dat er een ander poetsmiddel werd gebruikt dat binnenkort door Sir Max exclusief in NL wordt verkocht.Ik ben zelf trouwens erg tevreden met Saphir.

Dat poetsmiddel is veelbelovend. Geen terpentine, 100% natuur.
Vorige week heeft de schoenmaker van SM (Rapide) me kennis laten maken met dit wondermiddel.  :D  Hij heeft me verteld dat het bij hem en bij SM te krijgen is.

Wat is er zo bijzonder aan!!
Ik ben erg benieuwd !!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Jim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #133 Gepost op: 08 april 2007 - 21:53:07
Miglore, het is nieuwe wax van Saint Crispin's.
Ik heb zelf wel goede ervaring met Saphir, maar wat ik Eduard zag doen met dat nieuwe spul was echt te gek! Het is echter nog niet op de markt, Het komt binnenkort exclusief bij Sir Max. Ik word gebeld als het binnenkomt.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Saint Crispins
Reactie #134 Gepost op: 08 april 2007 - 22:47:42
Miglore, het is nieuwe wax van Saint Crispin's.
Ik heb zelf wel goede ervaring met Saphir, maar wat ik Eduard zag doen met dat nieuwe spul was echt te gek! Het is echter nog niet op de markt, Het komt binnenkort exclusief bij Sir Max. Ik word gebeld als het binnenkomt.

Zo te lezen is het weer iets anders dan ik bij zijn schoenmaker heb gezien? Als ik meer weet zal ik de info posten!