Auteur Topic: Ogér  (1126942 keer gelezen)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #2385 Gepost op: 29 september 2010 - 13:49:20
Grappig Floriss, ik begrijp je reactie nu ik jouw antwoord lees na het opnieuw aanklikken van het Oger topic(op de vraag aan bavb maar dit terzijde, ik had kunnen weten dat jij je hier ongevraagd mee zou bemoeien). Duco en PS001 stonden er namelijk niet tussen en toen las ik 4x een bericht van bvab.
Scusi aan bavb mijnerzijds  :oops:

Be yourself no matter what they say

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2386 Gepost op: 29 september 2010 - 14:22:26
Ik stelde deze vraag omdat ik er niet goed behandeld werd bij Oger Antwerpen. Ik ben 21 en ik weet dat ik nog veel kan bijleren. Maar hij zat mijn rekening te maken. Toen ik naar een Caruso-pak zat te kijken, kreeg ik antwoorden gelijk: "Zou mijnheer niet beter kijken naar de Red Suit? Dat is meer in uw branche." Is niet fijn als ze dat tegen je zeggen. Spijtig want Oger is een zeer mooie winkel, maar het zal toch nog even duren dat ik er een bezoekje ga brengen.
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2387 Gepost op: 29 september 2010 - 14:31:34
Dat zijn ronduit domme, arrogant te noemen opmerkingen. Zo zorg je er inderdaad voor dat je potentieel voorgoed buiten de deuren van je winkel houdt, en zo een hoop toekomstige omzet gaat mislopen.

Ik heb zelf het idee dat er sinds ruim een jaar wel klantgerichter en minder uit de hoogte wordt gedaan. En dat is maar goed ook. Oger is een mooie zaak met mooie spullen, daar mag je ook kundige en klantgerichte medewerkers bij verwachten.
You can buy clothes, but you can't buy style

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2388 Gepost op: 29 september 2010 - 14:36:07
Algehele trend van Oger helaas. Ik kwam vroeger nog wel eens in Amsterdam, toen wij kinderen meenamen werden wij anders geholpen en eenmaal zelfs "over het hoofd gezien". Ik had toen de Santoni's in mijn handen welke ik in een andere maat wilde passen. Alsof zij je bestedingspatroon kunnen aflezen aan je uiterlijk.
Jammer en mijns inziens een verkeerde strategie. (overigens later dat jaar (2007) in Den Haag een betere ervaring)
Be yourself no matter what they say

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2389 Gepost op: 29 september 2010 - 16:08:21
Ik stelde deze vraag omdat ik er niet goed behandeld werd bij Oger Antwerpen. Ik ben 21 en ik weet dat ik nog veel kan bijleren. Maar hij zat mijn rekening te maken. Toen ik naar een Caruso-pak zat te kijken, kreeg ik antwoorden gelijk: "Zou mijnheer niet beter kijken naar de Red Suit? Dat is meer in uw branche." Is niet fijn als ze dat tegen je zeggen. Spijtig want Oger is een zeer mooie winkel, maar het zal toch nog even duren dat ik er een bezoekje ga brengen.

Hebben ze Red dan in Antwerpen??

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2390 Gepost op: 29 september 2010 - 16:47:51
Geen probleem CD. Red is er in antwerpen sinds een half jaar ofzo Bogart
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2391 Gepost op: 29 september 2010 - 23:18:49
Team bij Oger Antwerpen is best professioneel.
Ben er sinds de nieuwe ploeg is ingewerkt steeds correct geholpen.
Ook als ik gewoon effe binnenspring om te zien wat de nieuwigheden zijn, leiden ze me keurig rond en geven uitleg waar nodig. Echt geen potsierlijk gedoe.

Where has all the glamour gone?

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2392 Gepost op: 29 september 2010 - 23:40:43
Is Mitchell daar nog steeds storemanager?
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #2393 Gepost op: 29 september 2010 - 23:43:29
Nooit geweest! Of ging dit niet over mij? ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2394 Gepost op: 29 september 2010 - 23:58:50
Is Mitchell daar nog steeds storemanager?
Voor zover ik weet nog steeds.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2395 Gepost op: 30 september 2010 - 00:20:46
Omdat Snob het had over een nieuwe ploeg maar ik ken Antwerpen alleen onder Mitchell (zou je toch eens gezellig mee moeten praten forum-Mitchell ;) ) en volgens mij is hij daar vrij snel na de opening met een vast team begonnen toch?

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2396 Gepost op: 30 september 2010 - 07:49:07
Mitchell is idd nog steeds Store Manager.
Als de winkel in Antwerpen open ging, was er een volledige andere ploeg aan de slag en die is na 6 maand/1 jaar (?) vervangen door nieuw team olv Mitchell.
Where has all the glamour gone?

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2397 Gepost op: 30 september 2010 - 08:32:55
Vroeger was dat toch een oudere man, niet? Hij zal de gewenste verkoopsresultaten niet bereikt hebben.
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2398 Gepost op: 30 september 2010 - 10:53:43
Mitchell doet het op een goede wijze in ieder geval, aardige vent

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2399 Gepost op: 05 oktober 2010 - 10:21:53
de wintermailing is er ook al weer - die gasten blijven maar spammen. Wel een erg mooie attolini smoking!
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.