Auteur Topic: Ogér  (1126943 keer gelezen)

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #2415 Gepost op: 18 oktober 2010 - 21:05:11
Okey :(
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2416 Gepost op: 18 oktober 2010 - 21:20:48
Nee.

Kan je ons wel inlichten over het soort misvattingen die ze presenteren? Zijn het echt afschuwelijke dingen als beweren dat een pak volledig ongeplakt is terwijl het lijmvlies all over is of zijn het kleinere, onschuldige misvattinkjes?

Het eerste is namelijk gewoon oplichting en wel stof voor discussie, het tweede kan gebeuren en is gênant maar niet noemenswaardig.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2417 Gepost op: 18 oktober 2010 - 21:24:55
Eerder van het kaliber dat je in tweede instantie voorstelt. Aangezien het een aanbieding is via mijn werkgever, wil ik er liever niet verder op ingaan. Mocht jij of iemand anders het per se willen weten dan hoor ik het wel via pm. ;)

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2418 Gepost op: 18 oktober 2010 - 21:36:26
Eerder van het kaliber dat je in tweede instantie voorstelt. Aangezien het een aanbieding is via mijn werkgever, wil ik er liever niet verder op ingaan. Mocht jij of iemand anders het per se willen weten dan hoor ik het wel via pm. ;)

Joh, nee. Vind het begrijpelijk dat men voor zulke acties een iets groter loopje met de waarheid neemt dan eigenlijk verwacht mag worden van een gerenommeerd pakkenhuis. Daar is Oger ook commerciëel genoeg voor en dat weten we ook allemaal wel. Zulke acties zijn ook niet bedoeld voor hanepootsteekfetisjisten zoals wij.

Hoop dat een aantal van je collega's er zijn voordeel mee kan doen!

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2419 Gepost op: 19 oktober 2010 - 12:37:56
(...)
Wat vinden jullie trouwens van die witte smoking van Etro?

Abject.

Huey

• Administrator
  • Gebruiker
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Reactie #2420 Gepost op: 19 oktober 2010 - 12:46:46
Joh, nee. Vind het begrijpelijk dat men voor zulke acties een iets groter loopje met de waarheid neemt dan eigenlijk verwacht mag worden van een gerenommeerd pakkenhuis. Daar is Oger ook commerciëel genoeg voor en dat weten we ook allemaal wel. Zulke acties zijn ook niet bedoeld voor hanepootsteekfetisjisten zoals wij.

Hoop dat een aantal van je collega's er zijn voordeel mee kan doen!
Mooi scrabble woord.
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2421 Gepost op: 29 oktober 2010 - 14:26:47
Zijn wel aan het down-graden bij Oger zeg, krijg net een flyer binnen over een cashmere offer.
Ziet er el-cheapo uit een beetje zoals de kleding zaken Duetz en vdKam doen met hun Brixon spulletjes.

De exclusiviteit lijkt afgezworen, er moet nu geld verdiend worden aan het plebs om het hoofd boven water te houden zeker. Nu alleen dat arrogante personeel in Amsterdam nog andere mores aanleren.
Be yourself no matter what they say

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2422 Gepost op: 29 oktober 2010 - 15:27:21
Die aanbieding komt dan wel net optijd ik zoek namelijk nog een truitje.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2423 Gepost op: 29 oktober 2010 - 16:12:06
Laat effe weten of het een beetje kwaliteit is dan.
Meen me trouwens te herinneren dat ze vorig jaar rond deze tijd een soortgelijke actie hadden.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2424 Gepost op: 29 oktober 2010 - 16:25:20
En vlg mij vlak voor de zomer ook.
You can buy clothes, but you can't buy style

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2425 Gepost op: 29 oktober 2010 - 16:33:30
Ja dat was die campagne met mensen met geitenhoofden daar werd ik akelig van. Zal er morgen of overmorgen even naar binnen stappen!

Edit: als mijn rug dat toelaat.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2426 Gepost op: 29 oktober 2010 - 16:34:59
Zijn wel aan het down-graden bij Oger zeg, krijg net een flyer binnen over een cashmere offer.
Ziet er el-cheapo uit een beetje zoals de kleding zaken Duetz en vdKam doen met hun Brixon spulletjes.

De exclusiviteit lijkt afgezworen, er moet nu geld verdiend worden aan het plebs om het hoofd boven water te houden zeker. Nu alleen dat arrogante personeel in Amsterdam nog andere mores aanleren.

tom ford verkopen ze ook al niet meer. straks alleen maar red en DFS.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2427 Gepost op: 29 oktober 2010 - 16:37:25
Zoland ze bij het volk nog de grote, dure naam hebben, zal men daar graag 'Ogerkleding' kopen. Triestig, maar uiteindelijk gaat het om de business.
You can buy clothes, but you can't buy style

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #2428 Gepost op: 08 november 2010 - 22:00:21
Ik was vorige week bij Oger Amsterdam, ik werd eigenlijk wel goed geholpen de arrogantie bij de verkopers leek er een beetje af te zijn. Ze vertelden me dat DFS volledig canvas is, nu lees ik op het forum dat het pointfused is. Dat zijn wel berichten van een aantal jaar terug. Is het tegenwoordig wel volledig canvas? Prijs is ook omhoog gegaan, zeker sinds ze RED hebben. Of zit er qua maakwijze ook nog verschil tussen MTM en RTW?
Laatst bewerkt op: 08 november 2010 - 22:05:13 door Janus

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2429 Gepost op: 08 november 2010 - 22:40:59
Ik was vorige week bij Oger Amsterdam, ik werd eigenlijk wel goed geholpen de arrogantie bij de verkopers leek er een beetje af te zijn. Ze vertelden me dat DFS volledig canvas is, nu lees ik op het forum dat het pointfused is. Dat zijn wel berichten van een aantal jaar terug. Is het tegenwoordig wel volledig canvas? Prijs is ook omhoog gegaan, zeker sinds ze RED hebben. Of zit er qua maakwijze ook nog verschil tussen MTM en RTW?

Ik weet dat ze DFS in hoger segment wilde plaatsen toen ze de "Red-Line" gelanceerd hebben. Ik kan je helaas niet verzekeren dat het echt full canvas is.
if i stop lying i just disappoint you