Auteur Topic: Ingram  (5315 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Ingram
Gepost op: 29 september 2004 – 20:53:05
Ben ik net even de boekjes van de Drie Dwaze Dagen aan het bekijken, kom ik het volgende tegen:



Het shirt kost 69,00 in plaats van 99,95. Je kan ook via de Bijenkorf site online bestellen, als je je niet door de drukte heen wil slaan om het shirt te zoeken. Misschien is het iets voor iemand?
Denk er zelf nog over na of ik er een ga kopen, het shirt kost namelijk niet zoveel en JJ was er positief over in 'wat dragen de heren vandaag?'.

JJ

  • Gebruiker
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Ingram
Reactie #1 Gepost op: 29 september 2004 – 21:09:31
Ik heb idd 1 Ingram shirt. Mooie stof, bijzonder cut to the bone, zeker de mouwen. Verder leuke details als de 'hanepootsteek' (erg Napolitiaans).

Maar om eerlijk te zijn weet ik verder niet zoveel van het merk.. Misschien dat ik dit overhemd nog wel koop morgen , mocht het niet krankzinning druk zijn.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Ingram
Reactie #2 Gepost op: 29 september 2004 – 21:57:05
Citaat van: "JJ"
Ik heb idd 1 Ingram shirt. Mooie stof, bijzonder cut to the bone, zeker de mouwen. Verder leuke details als de 'hanepootsteek' (erg Napolitiaans).

Maar om eerlijk te zijn weet ik verder niet zoveel van het merk.. Misschien dat ik dit overhemd nog wel koop morgen , mocht het niet krankzinning druk zijn.

Het is er pas vanaf zaterdag!
Ik koop hem denk ik ook wel, eens kijken of het wat is, voor het geld hoef je het niet te laten in ieder geval...

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
Ingram
Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2005 – 19:18:14
Een kickje, maar ik zag deze hemden vanmiddag liggen in de Bijenkorf. Ze gaan voor 90 euro over de toonbank, en dat vond ik helemaal niet veel voor hemden die er zo netjes uit zagen. Netjes afgewerkt. Helaas kon ik er geen vinden met dubbele manchetten. Mooie stof (veel herringbone en two ply), en mooie patronen (ik val echt voor lichtblauwe en witte strepen). Volgens mij waren het ook parelmoeren knoopjes, maar dat kon ik niet goed bekijken. De doos die je er bij krijgt zag er ook netjes uit. Daar tegenover lagen trouwens hemden van British Indigo, die er eveneens netjes uitzagen. Ik vond het wat slordiger afgewerkt dan Ingram, terwijl ze iets duurderd waren (100 euro). Maar de patroontjes waren wel leuk. Beetje hipper.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume