Auteur Topic: Top Gear Magazine NL  (2375 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Top Gear Magazine NL
Gepost op: 13 oktober 2005 – 21:05:54
Voor de Top Gear liefhebbers, het magazine is nu ook in het Nederlands uitgebracht. Heb het even doorgebladerd in de winkel, en zag er heel goed uit. Even dik als de Engelse versie, artikelen vertaald plus aanvulling met artikelen van Nederlandse auteurs.

Momenteel een erg interessante actie: neem een jaarabonnement a 60 E en voor 25 E extra krijg je een Prodrive Rijvaardigheidstraining (a 165 E). :!:

Dit ga ik zelf iig doen. Ter leering ende vermaeck.

http://www.topgearmagazine.nl/abonnementen/abo-slip.html
http://www.prodrive-training.nl/index.php?content=rijvaardigantislip

Actie geldig tot 20 oktober.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Immanuel

  • Gast
Top Gear Magazine NL
Reactie #1 Gepost op: 24 november 2005 – 17:16:53
nog wel eens gekocht? ikke een keer en vind het toch maar weer de zoveelste vertaling, lees dan liever t origineel.. (ben overigens al vanaf mijn 7e jaar autovise lid)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Top Gear Magazine NL
Reactie #2 Gepost op: 24 november 2005 – 17:19:54
Citaat van: "Immanuel"
nog wel eens gekocht? ikke een keer en vind het toch maar weer de zoveelste vertaling, lees dan liever t origineel.. (ben overigens al vanaf mijn 7e jaar autovise lid)
Ik lees geen auto bladen zie het nut er niet van in.Maar heb het blad wel eens ingezien in londen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Immanuel

  • Gast
Top Gear Magazine NL
Reactie #3 Gepost op: 24 november 2005 – 17:23:27
als t nuttig moet zijn moet ik alleen over kleding lezen, jammer alleen dat daar altijd de slechtste redacteuren opgezet worden.. dus niet te lezen, er is toch geen enkel goed tijdschrift over herenkleding en accesoires waar er ook leuk geschreven wordt.. en dus niet over masturbeerfrequentie van een juffr. koblenko

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Top Gear Magazine NL
Reactie #4 Gepost op: 24 november 2005 – 18:42:05
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Immanuel"
nog wel eens gekocht? ikke een keer en vind het toch maar weer de zoveelste vertaling, lees dan liever t origineel.. (ben overigens al vanaf mijn 7e jaar autovise lid)
Ik lees geen auto bladen zie het nut er niet van in.Maar heb het blad wel eens ingezien in londen.


nee jij loopt naar de garage en ziet al genoeg auto staan. Is het trouwens nog steeds de db9 of weer de 7 :?:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Top Gear Magazine NL
Reactie #5 Gepost op: 24 november 2005 – 19:05:33
Het is weer de 7 ik twijfel nog over de 9 maar dat kan zo anders zijn.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Top Gear Magazine NL
Reactie #6 Gepost op: 24 november 2005 – 20:56:58
beiden niets mis mee zeg ik  8)