Auteur Topic: Hermès  (65444 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Hermès
Reactie #105 Gepost op: 13 april 2011 - 23:23:22
Birkin tas staat bovenaan verlangliistje van mevr.Bogart.

Wachtlijst van drie jaar?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 13 april 2011 - 23:27:32
Klopt,mijn vriendin heeft er vorig jaar twee in de bestelling gedaan.

Charlie

• Gast
Reactie #107 Gepost op: 14 april 2011 - 00:10:42
Pics or it didn't happen!

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 14 april 2011 - 00:16:17

Ook bij die lui met die kleedjes?  :lol:
You can buy clothes, but you can't buy style

Mediaman

• Gast
Reactie #109 Gepost op: 14 april 2011 - 06:49:05

Sjarel, ga eens braaf op je kamer spelen.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 14 april 2011 - 08:51:27
Heb je wel eens goed naar die dassencollectie gekeken Charlie (niet online maar IRL), zitten mooie exemplaren bij hoor!

Vraag maar aan je grote op één na grootste voorbeeld Dantès 8)
The man with style, is the man who can smile

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 14 april 2011 - 12:23:28
  :?: Van iets wat in bestelling staat.Moet ik iets bewijzen of zoiets.......ik weet niet hoor.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 14 april 2011 - 12:25:29
Ik geloof je, Gusto. ;)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 14 april 2011 - 12:57:21
Ik ook neef.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 14 april 2011 - 13:03:46
Ik geloof je, Gusto. ;)
Zij gebruiken wel mooi leder Bogart.Je vrouw zal meer als tevreden zijn als die in huis is.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 14 april 2011 - 13:17:44
Ho,ho, hebben en willen zijn 2 verschillende zaken. :lol:
Zijn inderdaad prachtig zoals ik ze gezien heb in Knokke.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 14 april 2011 - 13:20:50
Ooh sorry ik heb niets gezegd :lol:

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 14 april 2011 - 16:37:13
Ik vind de dassen mooi, maar ze zijn wat "dun" vergeleken met bijvoorbeeld Borrelli, Brioni en Tom Ford. Ik neem me iedere keer voor om een das te kopen maar ga toch met een pochet naar huis :P

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 15 april 2011 - 02:25:42

Geniale marketing volgens ene Michael Tonella, trucje was (is?) om voor zo'n duizend à tweeduizend euro aan spullen te kopen (in één keer) en dan werd je aangeboden zo'n tassie te kopen. Tonella werd er, naar verluid, rijk mee aangezien hij ze vervolgens voor een meerprijs doorverkocht op Ebay. Net als de accessoires die hij er verplicht bij moest kopen. En later schreef hij er een boekje over, Bringing Home the Birkin. Of het trucje nu nog werkt is natuurlijk de vraag. Dana Thomas schreef er ook over in Deluxe: How Luxury Lost Its Luster.
Laatst bewerkt op: 15 april 2011 - 02:30:15 door Daedalus

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 15 april 2011 - 03:20:45
Geniale marketing volgens ene Michael Tonella, trucje was (is?) om voor zo'n duizend à tweeduizend euro aan spullen te kopen (in één keer) en dan werd je aangeboden zo'n tassie te kopen. Tonella werd er, naar verluid, rijk mee aangezien hij ze vervolgens voor een meerprijs doorverkocht op Ebay. Net als de accessoires die hij er verplicht bij moest kopen. En later schreef hij er een boekje over, Bringing Home the Birkin. Of het trucje nu nog werkt is natuurlijk de vraag. Dana Thomas schreef er ook over in Deluxe: How Luxury Lost Its Luster.

Grote stappen, snel thuis. 'Naar verluid' is marketing speak voor buzz creëren. En daar zijn buro's voor, (publicty angencies: iets dat in NL nog niet echt groot is) die hopen dat mensen reageren op hun input. En dat gebeurt, want zo werkt dat. ('DeLuxe' is overigens met Alvin Toffler's Future Shock en The Long Tail van Anderson een van de meest belangwekkende nieuwe visies op 'consumerism'. Naomi Klein krabbelt slechts aan de randen, wat dat aangaat.)

Voorbeeld: Zelf kwam ik indertijd om in de Casio G-Shocks: vluchten naar Parijs, vette feesten en nachten in H-inn Pl. de la Concorde, terugkom'feesten' in Am*dam: kosten nog moeite werden gespaard om 'market mavens' –mensen zoals ik, surrie– zo'n stom plastic klokkie te laten 'hip verklaren'. Stapels kreeg ik mee naar huis.
Ironisch was dat iedereen –Mister Casio Europe himself  t/m de inghuurde hipsters– helemaal wild werden van een vent met een 1" Timex: "Is dat een dameshorloge?" "Nee, eentje voor moordenaars, gokkers en race car drivers. Maz-zel-tof! Wat? Kó-lere-tiel! Happy time! Kwart over de rand van de pispot ma petite!"

*EDIT* (Ander topic) Klokkie is zo groot als een 2-eurostuk; jonkheer –en gentleman!– G.J. van Lennep 'of Van Lennep fame' wees me ooit op het bestaan en het belang van een timepiece dat doet waarvoor het gemaakt is en dat je draagt alleen als je het nodig hebt. Net als hij –en de Prinz, wat dat aangaat– draag ik een (dit!)horloge niet als sieraad. Zoals het glaasje in het manchetje van Stone Island's  Mille Miglia-jas immers ook geen fashion is...

Toch vinden veel mensen het zo raar dat ze ongevraagd commentaar geven op zo'n horloge(tje)... {Peen-en-uien-smiley} Maar is 'em niet prachtig? Of blaf ik hier tegen de verkeerde snelgesneden, nerveus gecoupeerde Zwitsers/Italiaanse traditioneel-modieuze Tiroler klokkenboom? (Jullie dragen immers ook poepkleurige eh, anderssoortige puntschoenen met glimneuzen...)

Oeps: dat was een beetje vals. 8-[
Laatst bewerkt op: 15 april 2011 - 04:04:26 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)