Auteur Topic: Zwartjes [Amsterdam]  (9664 keer gelezen)

Zwartjes van 1883

  • Berichten: 5
  • Schoenhandel Zwartjes van 1883 Amsterdam
    • Bekijk profiel
    • Zwartjes van 1883 website
Zwartjes [Amsterdam]
Gepost op: 24 mei 2016 – 14:25:44
Beste Stijlforum leden,

Ik ben verantwoordelijk voor de website van Zwartjes van 1883 en zie dat we hier regelmatig op het Stijlforum worden genoemd. Ik zou graag een topic in het winkelforum (laten) openen, zodat ik misschien gerichte vragen of opmerkingen kan ontvangen. En ja, ik weet dat jullie een kritisch publiek zijn, maar daar kunnen we alleen maar van leren! Toch?

Vast bedankt,

Corina
Zwartjes van 1883

Mod-edit: Bij deze, Corina.

Gelieve ook even in te lezen in de spelregels voor winkeliers:
http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,8001.msg542464.htm
Laatst bewerkt op: 24 mei 2016 – 14:49:40 door Clay

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.124
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2016 – 15:40:06
Leuk, welkom.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.697
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2016 – 15:50:09

Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2016 – 16:47:13
Pro-actief en gericht social media beleid. Hulde.

En nu graag het gehele assortiment van EG, Corthay, G&G en Aubercy opnemen aub

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2016 – 17:23:12
Goed dat jullie hier zijn ! Welkom

Sina

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2016 – 17:30:56
Pro-actief en gericht social media beleid. Hulde.

En nu graag het gehele assortiment van EG opnemen aub

Zwartjes van 1883

  • Berichten: 5
  • Schoenhandel Zwartjes van 1883 Amsterdam
    • Bekijk profiel
    • Zwartjes van 1883 website
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2016 – 12:07:34
Bedankt voor de acceptatie en voor jullie fijne reacties. Ik heb me op dit topic geabonneerd, dus hou het in de gaten.

Ik ga niet over het inkoopbeleid, maar speel jullie suggesties gewoon door naar onze directeur. Geen garantie! ;)

In andere onderwerpen lees ik natuurlijk (al een hele tijd!) graag mee, maar ik zal me daar zeker niet zomaar in mengen.

Corina
Zwartjes van 1883

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #7 Gepost op: 25 mei 2016 – 12:18:20
Zwartjes Gelderlandplein. Jeugdsentiment. In het weekend de was doen bij mijn ouders. Versleten schoenen aan en mama afzetten voor een nieuw paar K-shoes. Heeft meer dan eens gewerkt.

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.314
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2016 – 14:16:39
ik overweeg nog wel eens zo'n paar grain bruine captoe commando. maar ja kakker op leeftijd.
live and let die

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #9 Gepost op: 25 mei 2016 – 14:46:51
Gewoon doen, Wolf.

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #10 Gepost op: 25 mei 2016 – 16:37:48
Note to mods: het is 'bij dezen'. Zucht.


Edit: Hee, nu een groot gedeelte van het topic is opgeschoond, klink ik in deze post ineens als een zeurpiet.  ;)
Laatst bewerkt op: 25 mei 2016 – 17:18:35 door Ramone

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #11 Gepost op: 25 mei 2016 – 17:35:58
Edit: Hee, nu een groot gedeelte van het topic is opgeschoond, klink ik in deze post ineens als een zeurpiet.  ;)

Ja, flink geveegd. Modbeleid is even heel zwart/wit, ongerelateerde posts in dit topic gaan de prullenbak in

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #12 Gepost op: 25 mei 2016 – 21:05:46
Jullie zouden allereerst de fotografie van de schoenen op de site moeten verbeteren.
Allemaal nogal onflatteus, lijken enorme omhoogstaande Pipo-schuiten.

Kan subtieler volgens mij.
Be yourself no matter what they say

Zwartjes van 1883

  • Berichten: 5
  • Schoenhandel Zwartjes van 1883 Amsterdam
    • Bekijk profiel
    • Zwartjes van 1883 website
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #13 Gepost op: 27 mei 2016 – 11:30:23
Ach ja, de fotografie. We hebben in de shop zelf echt productfoto's staan, waarbij het er vooral om gaat dat we de schoen duidelijk in beeld hebben, zodat de klant krijgt wat hij verwacht. Verder leggen we de nadruk heel sterk op eenheid, rust in het overzicht. Dat houdt in dat bij ons een dameslaars, sandaal en ook die mooie kalfsleren heren-wholecut allemaal in dezelfde hoek en verhouding op de foto gaan.

Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd even lekker oogt als bij een reclameshoot of zelfs zoals in een winkel met alleen klassieke herenschoenen.

Hoop zo een beetje de achtergrond verklaard te hebben, zonder me te willen verschuilen achter een excuus. Want ik hoor heel graag tips of dingen die ik (of wij) ook gewoon beter zou kunnen oppakken. Jullie hier kijken terecht heel kritisch en die input is ons veel waard!

Corina
Zwartjes van 1883

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Zwartjes [Amsterdam]
Reactie #14 Gepost op: 27 mei 2016 – 11:42:51
Ach ja, de fotografie. We hebben in de shop zelf echt productfoto's staan, waarbij het er vooral om gaat dat we de schoen duidelijk in beeld hebben, zodat de klant krijgt wat hij verwacht. Verder leggen we de nadruk heel sterk op eenheid, rust in het overzicht. Dat houdt in dat bij ons een dameslaars, sandaal en ook die mooie kalfsleren heren-wholecut allemaal in dezelfde hoek en verhouding op de foto gaan.

Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd even lekker oogt als bij een reclameshoot of zelfs zoals in een winkel met alleen klassieke herenschoenen.

Hoop zo een beetje de achtergrond verklaard te hebben, zonder me te willen verschuilen achter een excuus. Want ik hoor heel graag tips of dingen die ik (of wij) ook gewoon beter zou kunnen oppakken. Jullie hier kijken terecht heel kritisch en die input is ons veel waard!

Corina
Zwartjes van 1883

Wat ik jammer vind ( marketing achtergrond) is dat de productpresentaties de landingspagina deels teniet doen. Ik vind de frontpage aantrekkelijk en kom dan in een soort van pre buying state met het idee : solide winkel, goede pagina. De fotos van de schoenen stellen me dan enigzins teleur. Hebben jullie al eens onderzoek gedaan naar de conversie tussen een schoen aanklikken en ook daadwerkelijk kopen. Wat spelen met fotos kan heel goed werken daarbij namelijk om die conversie ratio op te hogen.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.