Wat nieuws van John Lobb:
http://leathersoulhawaii.com/category/brands/john-lobb/#Ik zie dat het enige echte verschil tussen de Jermyn II en III de gesp en de positie van de strap is; hmmm. ik vind de II dan toch nog steeds iets mooier.

Aan wat voor prijsklasse moet ik denken voor bijvoorbeeld een maar RTW monks? Ik ga woensdag in Londen ook even bij hem kijken, en ik zit te denken of het niet slimmer is om ipv 2 paar C&J een paar JL te kopen..
Het verschil tussen C&J en John Lobb is best wel behoorlijk groot, zeker de prestige line; in prijs echter ook.
De prijs van een John Lobb monk ligt onder de euro 1000,= voor de normal line en rond de euro 1250,= voor de prestige line; in de sale zijn ze soms behoorlijk goedkoper, maar dan moet je in die periode zijn en je maat/kleur zal er dan ook nog eens bij moeten zitten.
Indien je tijd hebt kan je wellicht naar Northampton rijden voor een bezoek aan de factory outlet shop, daar liggen de prijzen tussen de GBP 250,= en GBP 750,=; ook C&J en Edward Green hebben daar een factory outlet shop.