Auteur Topic: Carlo Lanza  (218412 keer gelezen)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #615 Gepost op: 14 september 2018 – 16:09:09
Goedemiddag heren,

Wellicht een mooi aanbod voor enkele leden.

Er zijn 2 kleuren grijs merinowol door elkaar gehaald in de fabriek. Daarom is onderstaande kleur grijs in iets te grote aantallen binnengekomen. Aangezien terugsturen geen optie is kan ik er hier wellicht een aantal blij mee maken. Het gaat om een grijs/blauwe kleur.

Reguliere prijs 18,95.

Nu per paar 10,95.
Vanaf 3 paar 8,95
bij 5 paar of meer 7,95

Dit aanbod geldt alleen voor SF, zolang de voorraad strekt.





Goed weekend alvast.

Groet,
Carlo

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #616 Gepost op: 14 september 2018 – 17:09:03
Waar staan ze in je shop Carlo? Ik wil er wel een stel maar heb ook nog wat anders nodig.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #617 Gepost op: 14 september 2018 – 17:30:36
Waar staan ze in je shop Carlo? Ik wil er wel een stel maar heb ook nog wat anders nodig.

Het zijn de grijs/ blauwe wollen sokken. Je kunt het beste even zoeken op code 208 in de zoekbalk.

Groet,
Carlo

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #618 Gepost op: 14 september 2018 – 22:13:25
Dat is echt geen geld. Ik ben eigenlijk een beetje afgestapt van nette sokken. Onder casual outfits draag ik nu altijd wandelsokken (falke tk2 wool). Veel minder mooi, wel perfecte pasvorm.

Ik ben benieuwd, zou fijn zijn om van die lelijke wandelsokken af te zijn en toch merinowollen sokken te dragen.

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #619 Gepost op: 14 september 2018 – 22:22:35
Falke tk2 draag je in een bergwandelschoen, nergens anders.

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #620 Gepost op: 14 september 2018 – 22:37:38
Falke tk2 draag je in een bergwandelschoen, nergens anders.

Ik weet het. Zo is het ook begonnen. Ik hoop door Carlo’s sokken een stijlvol alternatief te hebben. Al begrijp ik dat het een hele andere sok is.

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #621 Gepost op: 14 september 2018 – 23:09:24
Veel plezier ermee, ze kosten wat meer geld maar zijn niet duur. Ach zoals met alles hier op sf.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #622 Gepost op: 15 september 2018 – 13:23:54
Dat is echt geen geld. Ik ben eigenlijk een beetje afgestapt van nette sokken. Onder casual outfits draag ik nu altijd wandelsokken (falke tk2 wool). Veel minder mooi, wel perfecte pasvorm.

Ik ben benieuwd, zou fijn zijn om van die lelijke wandelsokken af te zijn en toch merinowollen sokken te dragen.

Bedankt voor je interesse! Ik hoop dat ik je positief kan verrassen  :thumbsup:

Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #623 Gepost op: 15 september 2018 – 19:24:09
Carlo, vraagje, ik heb geen zin om voor wollen sokken een aparte was te draaien. Ze gaan gewoon mee met de rest op 30 graden. Geen droger - ik ben niet gek. Ze krimpen echter wel. De 43-46 zijn daarna net te kort. Gaat nog wel, maar vind ze net te kort. Hebbie een oplossing? Gaat wat ver om  om andere maatvoering te vragen, maar toch.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #624 Gepost op: 15 september 2018 – 20:47:20
Carlo, vraagje, ik heb geen zin om voor wollen sokken een aparte was te draaien. Ze gaan gewoon mee met de rest op 30 graden. Geen droger - ik ben niet gek. Ze krimpen echter wel. De 43-46 zijn daarna net te kort. Gaat nog wel, maar vind ze net te kort. Hebbie een oplossing? Gaat wat ver om  om andere maatvoering te vragen, maar toch.

Goed dat je er naar vraagt. Tussentijds heb ik de sokken wat langer laten maken. Wanneer heb je ze voor het laatst aangeschaft?

Daarnaast heb ik nieuwe wollen sokken ingekocht, in glad wol. Deze sokken zijn bijzonder omdat ik voor het eerst wol met een klein percentage elasthan heb laten maken. Betere pasvorm en iets meer stretch.

Begin oktober komen ze binnen in 11 kleuren. Zal je weleens een paar laten proberen wanneer ze binnen zijn.

Groet,
Carlo

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Carlo Lanza
Reactie #625 Gepost op: 17 september 2018 – 15:48:20
Carlo, vraagje, ik heb geen zin om voor wollen sokken een aparte was te draaien. Ze gaan gewoon mee met de rest op 30 graden. Geen droger - ik ben niet gek. Ze krimpen echter wel. De 43-46 zijn daarna net te kort. Gaat nog wel, maar vind ze net te kort. Hebbie een oplossing? Gaat wat ver om  om andere maatvoering te vragen, maar toch.
Kousen :mrgreen:

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #626 Gepost op: 18 september 2018 – 21:50:16
Ik trof net bij thuiskomst het pakje aan met een verse sokken voorraad.Grappig hoe blij een mens kan zijn met nieuwe sokken!
Weer bedankt Carlo voor de snelle service en het altijd persoonlijk geschreven kaartje.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #627 Gepost op: 19 september 2018 – 08:28:02
Ik trof net bij thuiskomst het pakje aan met een verse sokken voorraad.Grappig hoe blij een mens kan zijn met nieuwe sokken!
Weer bedankt Carlo voor de snelle service en het altijd persoonlijk geschreven kaartje.

Summit! Mooi bericht en fijn dat je er altijd weer naar uit kijkt. Mij komt het bekend voor dat gevoel haha.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #628 Gepost op: 28 september 2018 – 15:15:41
Goedemiddag heren,

Ik ga snel weer extra aanvulling doen in o.a. de navy en antraciet wollen CL kousen, waarvan ik weet dat hier enkele liefhebbers zijn.

De reguliere prijs is 21,95 per paar. Speciaal voor SF bied ik de volgende pre-order mogelijkheid om ze met voordeel in te kopen.

1 paar 21,95
3 paar 19,95
5 paar 18,95
7 paar 16,95
9 paar 14,95.
11 paar 13,95

Zo ben je direct 'winter-proof' voor een scherpe prijs.

Het gaat alleen om donkerblauw, antraciet en blauw overigens. Qua productie is dit het makkelijkste en het gaat voornamelijk ook om deze kleuren merk ik.

Dit is de blauwe kleur:



Maandag zal ik de order doorgeven, dus tot dan kun je aangeven of je mee wilt doen met de actie. Levering is dan vermoedelijk eind oktober - begin november.

Groet & fijn weekend,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #629 Gepost op: 15 oktober 2018 – 12:40:32
Goedemiddag heren,

Ik heb nieuws omtrent de boxershorts. De verwachting is dat ik ze begin komende maand binnen heb en dan zal ik de bestellingen gaan uitleveren. Mocht je besteld hebben laat me dan even weten naar welk adres ik ze mag opsturen. Ik wil zeker weten dat alles up to date is.

Van de week ook foto's terug gekregen van de fotograaf. Heb namelijk hele mooie gladde merino wollen sokken binnen.

Zie hieronder een impressie. Ik heb er voor extra draagcomfort een klein beetje elasthan aan toe laten voegen.























Zwart moet nog op de foto.

Ik denk een zeer mooie aanvulling op mijn assortiment. Hier zijn ze te vinden:
https://www.carlolanza.nl/shop/herensokken/?materiaal=5

Groet,
Carlo