Auteur Topic: Goede kledinghangers?  (72957 keer gelezen)

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Goede kledinghangers?
Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:00:07
Waar zijn goede kledinghangers te koop? Bedoel niet van die goedkope plastic fluthangertjes maar mooie zware houten hangers (zoals je ze vindt bij pakken van b.v. Borrelli/Zileri Sartoriale lijn).

Een aantal colbertjes hangt bij mij namelijk aan die goedkope fluthangertjes en dat doet ze geen goed  :cry:

Huey

  • Gast
Goede kledinghangers?
Reactie #1 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:01:50
Die heb ik te koop voor je. 24 euro per stuk van Cederhout, en goed voor pakken, zit ook een mooie broekhanger bij. Van Auping.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Goede kledinghangers?
Reactie #2 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:04:42
Citaat van: "Huey"
Die heb ik te koop voor je. 24 euro per stuk van Cederhout, en goed voor pakken, zit ook een mooie broekhanger bij. Van Auping.


Post eens wat pics :)

Huey

  • Gast
Goede kledinghangers?
Reactie #3 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:05:37
Ze liggen op de zaak, heb ze niet hier.  Maandag kan ik dus pics posten :)

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Goede kledinghangers?
Reactie #4 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:07:47
Citaat van: "Huey"
Ze liggen op de zaak, heb ze niet hier.  Maandag kan ik dus pics posten :)


Geen haast. Als iemand nog meer tips heeft zijn ze welkom. Heb een beetje gezocht op ebay maar niet zoveel fatsoenlijks kunnen vinden.

Huey

  • Gast
Goede kledinghangers?
Reactie #5 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:08:56
Het zijn erg goede, degelijke hangers. Ik wil ze al tijden meenemen voor bij mij thuis. Maar ja, kan natuurlijk moeilijk dingen uit de zaak halen en priv้ gebruiken. (Helemaal omdat het mijn eigen zaak niet is ;) )

-edit-

Deze heb ik wel gekocht, ideaal ook:



Maar die hangers zal ik v/d week even fotograferen voor je.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Goede kledinghangers?
Reactie #6 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:12:21
Citaat van: "Huey"
Het zijn erg goede, degelijke hangers. Ik wil ze al tijden meenemen voor bij mij thuis. Maar ja, kan natuurlijk moeilijk dingen uit de zaak halen en priv้ gebruiken. (Helemaal omdat het mijn eigen zaak niet is ;) )


Hehe je bedoelt stelen? Nee, kun je beter niet doen  :wink: Zijn wel redelijk prijzige hangers, of is dit wel een normale prijs? Alle hangers die bij mij in de kast hangen komen eigenlijk van de winkels waar de kleding is gekocht.

Vind vooral de cederhouten hangers van Zileri erg mooi en de kleding hangt er ook nog goed in!

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Goede kledinghangers?
Reactie #7 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:13:29
Heb zelf de houten hangers van de Ikea 8), iets van 3,95 E per 6 ofzo :). Gebruik ik voor oa mijn shirts.

Voor pakken gebruik ik de bij de pakken meegeleverde hangers (zolang ze maar breed genoeg zijn :!: ). Cederhoutspanner lijkt me hier wel mooi, ivm geur en motten.

Voor broeken gebruik ik aparte broekenhangers (HEMA/Ikea, uit hout), broek klem je aan het uiteinde vd broekspijp vast (om kronkels halverwege te voorkomen).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Goede kledinghangers?
Reactie #8 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:15:31
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Huey"
Het zijn erg goede, degelijke hangers. Ik wil ze al tijden meenemen voor bij mij thuis. Maar ja, kan natuurlijk moeilijk dingen uit de zaak halen en priv้ gebruiken. (Helemaal omdat het mijn eigen zaak niet is ;) )


Hehe je bedoelt stelen? Nee, kun je beter niet doen  :wink: Zijn wel redelijk prijzige hangers, of is dit wel een normale prijs? Alle hangers die bij mij in de kast hangen komen eigenlijk van de winkels waar de kleding is gekocht.

Vind vooral de cederhouten hangers van Zileri erg mooi en de kleding hangt er ook nog goed in!


Ze zijn redelijk prijzig, maar als je de foto's ziet zul je wel begrijpen waarom. Cederhout is ook gunstig tegen motten e.d. Maar ze zijn veel massiever en groter dan andere hangers. Zijn perfect die dingen, een goede cederhouten schoenspanner kost ook rond de 60 euro  :!:

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Goede kledinghangers?
Reactie #9 Gepost op: 01 oktober 2005 – 18:22:47
Je hebt wel gelijk Huey, als een colbertje 900 euro heeft gekost kan die 24 euro voor een hangertje er ook wel af. Zonde natuurlijk als zo'n colbert wordt verknalt door een plastic hangertje!

@Nexus: goed idee van de Ikea. Broeken hang ik ook aan de pijpen vast, blijft de vouw er goed in.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Goede kledinghangers?
Reactie #10 Gepost op: 01 oktober 2005 – 19:24:06
Citaat van: "Vortex"
@Nexus: goed idee van de Ikea. Broeken hang ik ook aan de pijpen vast, blijft de vouw er goed in.

Idd, en m'n shirts hoeven wat mij betreft ook niet aan hele dure hangers te hangen ;)

Voor pakken/jasjes is een goede hanger (goede breedte) zeer aan te raden natuurlijk.
Fashion can be bought. Style one must possess.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Goede kledinghangers?
Reactie #11 Gepost op: 01 oktober 2005 – 19:25:34
Citaat van: "Huey"
Die heb ik te koop voor je. 24 euro per stuk van Cederhout, en goed voor pakken, zit ook een mooie broekhanger bij. Van Auping.


hehe, dit mag niet he heuy.... :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Goede kledinghangers?
Reactie #12 Gepost op: 01 oktober 2005 – 19:40:49
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Huey"
Die heb ik te koop voor je. 24 euro per stuk van Cederhout, en goed voor pakken, zit ook een mooie broekhanger bij. Van Auping.


hehe, dit mag niet he heuy.... :lol:
voor je het weet is het weg.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Goede kledinghangers?
Reactie #13 Gepost op: 02 oktober 2005 – 13:07:16
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Huey"
Die heb ik te koop voor je. 24 euro per stuk van Cederhout, en goed voor pakken, zit ook een mooie broekhanger bij. Van Auping.


hehe, dit mag niet he heuy.... :lol:


Ach, voor mijn part koopt ie ze bij de plaatselijke Auping dealer (600 in heel nederland!) ik eet er geen boterham minder om ;) Maar zij gewoon de mooiste hangers :)

Immanuel

  • Gast
Goede kledinghangers?
Reactie #14 Gepost op: 02 oktober 2005 – 13:59:30
tsja op den duur mag je ook geen namen meer noemen van kledingmerken ook.. dan wordt t wel heel saai..  :lol: