Auteur Topic: Emanuele Maffeis  (84712 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Emanuele Maffeis
Reactie #150 Gepost op: 19 april 2013 - 11:58:40
Online? Of bij MN op de koffie? :mrgreen:

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #151 Gepost op: 19 april 2013 - 12:01:51
Daar werkt ie al enige tijd niet meer ;)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #152 Gepost op: 19 april 2013 - 12:03:06
Daar werkt ie al enige tijd niet meer ;)

Oh ja, vergeten!

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Emanuele Maffeis
Reactie #153 Gepost op: 19 april 2013 - 12:45:22
Jammer dat ze 3-knoops ipv 2-knoops!

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Emanuele Maffeis
Reactie #154 Gepost op: 19 april 2013 - 19:40:03
Eergister besteld maar nog niet binnen..
Kleur: oranje.. sue me.

Zal wat foto's maken.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #155 Gepost op: 19 april 2013 - 21:54:42
Ben benieuwd adrem. Ziet er idd aardig uit, zeker voor dat geld

Be yourself no matter what they say

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #156 Gepost op: 01 mei 2013 - 17:43:37
Vandaag bij Oger geweest en heb weer een Maffeis hemd gekozen dit keer een standaard wit met dun blauw streepje. De mouwen zijn te lang en moeten ingenomen worden. Twijfelde heel even om ook gelijk een roze erbij te nemen.

Moet eerlijk zeggen dat ik bijzonder hartelijk ontvangen ben. Aangegeven dat ik pas net begin met dit soort spullen. Verder een leuk gesprek gehad met de verkoper en hij heeft me hun pakkenlijn laten zien. Red, Dressed for succes en handmade. Hij gaf aan dat Red perfect was voor mensen die net als ik starters zijn. Heb gekozen voor de mtm variant omdat ik wel graag heb dat het goed zit. Fijn dat ik zo vriendelijk geholpen ben was bang dat met mijn budget ze geen zin om al mijn vragen te beantwoorden en dingen te laten zien. Heb zelfs even een Isaia jasje aangehad.
Laatst bewerkt op: 01 mei 2013 - 20:32:14 door Beginneling83
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #157 Gepost op: 01 mei 2013 - 18:48:51
En wat vond je van Isaļa? Slim gedaan van die verkopert;)
Laatst bewerkt op: 01 mei 2013 - 19:01:28 door Bogart

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #158 Gepost op: 01 mei 2013 - 19:35:21
Heb je weleens het gevoel gehad dat je ergens kwam en dat er een bloedmooie vrouw aan je zijde kwam staan. Je hart sloeg over en ze kwam heel dichtbij mooie lijnen en adembenemend. Dat gevoel had ik een beetje bij Isaia. Maar die verkoper had wel een terechte opmerking. Je ziet in Isaia pas datgene wat het zo uniek maakt als je al een flinke tijd liefhebber bent van dit soort handwerk. Nu als groentje ontgaan me vele details die deze pakken zo uniek maken.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Emanuele Maffeis
Reactie #159 Gepost op: 01 mei 2013 - 19:50:42
Lijkt me goed advies, Beginneling.

lauw

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #160 Gepost op: 01 mei 2013 - 20:19:22
Heb je weleens het gevoel gehad dat je ergens kwam en dat er een bloedmooie vrouw aan je zijde kwam staan. Je hart sloeg over en ze kwam heel dichtbij mooie lijnen en adembenemend. Dat gevoel had ik een beetje bij Isaia. Maar die verkoper had wel een terechte opmerking. Je ziet in Isaia pas datgene wat het zo uniek maakt als je al een flinke tijd liefhebber bent van dit soort handwerk. Nu als groentje ontgaan me vele details die deze pakken zo uniek maken.

Eensch, maar ook oneens. Buiten het handwerk is het wat mij betreft ook de heerlijke boterzachte stofjes en hoe 'licht' het jasje draagt (en de fit, maar dat is afhankelijk van je lichaam). Ik merk duidelijk verschil in het dragen van een een suitsupply jasje (voelt behoorlijk stug), caruso (al een stuk relaxter) en een isaia (heerlijk licht).

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #161 Gepost op: 01 mei 2013 - 20:31:39
dat sowieso, als je met je vingers de stof voelt boterzacht. en het is alsof je erin "zweeft" je voelt nauwelijks dat je zoiets aanhebt. Verder moet ik zeggen dat de € 2500 die ze waren wel erg veel is, maar niet onbereikbaar. Zou er geen 10 kopen maar eentje is prima te doen. Probeer alleen wel gewoon geleidelijk aan. Verkoper moest trouwens wel enorm lachen over het verhaal van die Caruso broek. Su misura voor iemand anders en nu voor mij.
Laatst bewerkt op: 01 mei 2013 - 20:35:49 door Beginneling83

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #162 Gepost op: 01 mei 2013 - 21:42:36
2.5k voor een RTW Isaia jasje? Seriously?
The man with style, is the man who can smile

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #163 Gepost op: 01 mei 2013 - 22:02:55
geen plaatjes gemaakt daarvan, maar het was een mooie

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #164 Gepost op: 04 mei 2013 - 20:20:18

Blijf me verbazen over de fit van dit shirt RTW maat 41, valt overal perfect alleen mouwen iets te lang ingenomen. Hoe vaker ik ze draag hoe moeilijk het word nog een stap terug te doen begin ik te beseffen.