Auteur Topic: vraagje hugo boss (black)  (6540 keer gelezen)

david

  • Gebruiker
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
vraagje hugo boss (black)
Gepost op: 06 september 2005 – 08:48:59
In enkele seizoensbrochures, Boss bijvoorbeeld, www.hugoboss.com, boss black collectie) zag ik shirts met een "boordspeld". Ik bedoel dat er gaatjes in de boordpunten zitten waar een speld oid door heen kan. Een beetje jaren 80-90 revival lijkt me. Wie weet hoe zo'n shirt, of boordtype heet, en waar ze (behalve bij Boss, mooie shirts trouwens zo op het eerste gezicht) te koop zijn? En is het wat?

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Re: vraagje hugo boss (black)
Reactie #1 Gepost op: 06 september 2005 – 09:24:24
Citaat van: "david"
In enkele seizoensbrochures, Boss bijvoorbeeld, www.hugoboss.com, boss black collectie) zag ik shirts met een "boordspeld". Ik bedoel dat er gaatjes in de boordpunten zitten waar een speld oid door heen kan. Een beetje jaren 80-90 revival lijkt me. Wie weet hoe zo'n shirt, of boordtype heet, en waar ze (behalve bij Boss, mooie shirts trouwens zo op het eerste gezicht) te koop zijn? En is het wat?


Erny van R heeft dat ook, maar weet niet hoe het heet...

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
vraagje hugo boss (black)
Reactie #2 Gepost op: 06 september 2005 – 10:58:41
Is dat niet een pin-collar?
Sailing, an expensive way to travel for free"

HotFudge

  • Gast
vraagje hugo boss (black)
Reactie #3 Gepost op: 06 september 2005 – 12:19:49
ja  =;

Huey

  • Gast
vraagje hugo boss (black)
Reactie #4 Gepost op: 06 september 2005 – 12:32:05
Ik vind het overigens niet zo geslaagd. Dan moet je echt een mooie collar pin kopen ook en dan nog combineren met een mooie das. Voordat je zoiets kunt dragen moet je wel goed kunnen combineren. Anders ziet het er al snel geaffecteerd uit.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
vraagje hugo boss (black)
Reactie #5 Gepost op: 06 september 2005 – 12:35:07
Citaat van: "Huey"
Ik vind het overigens niet zo geslaagd. Dan moet je echt een mooie collar pin kopen ook en dan nog combineren met een mooie das. Voordat je zoiets kunt dragen moet je wel goed kunnen combineren. Anders ziet het er al snel geaffecteerd uit.


Silvio zou het goed staan :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

  • Gast
vraagje hugo boss (black)
Reactie #6 Gepost op: 08 september 2005 – 12:57:38
Ik heb gisteren een mailing gehad van Oger, die voorspellen ook een terugkomst van de collar pin. Ben benieuwd tot in hoeverre het doordringt in het modebeeld.

Immanuel

  • Gast
vraagje hugo boss (black)
Reactie #7 Gepost op: 09 september 2005 – 11:54:08
leuk, zo eentje met een kettingje er aan waar de das doorheen kan :r