Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Lexiun"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Lexiun"valt nog te overzien....ga donderdag avond maar eens een kijkje nemenJe moet het alleen maar treffen of ze net dat motiefje hebben. Hoop dat het lukt mocht ik iets aanschaffen dan zal ik hier zeker even wat foto's posten.Dat is een eis die in de algemene voorwaarden staat die je hebt geaccepteerd bij het registreren Idd. Net als dat wij niet aansprakelijk zijn voor opgelopen psychische verslavingen.
Citaat van: "Lexiun"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Lexiun"valt nog te overzien....ga donderdag avond maar eens een kijkje nemenJe moet het alleen maar treffen of ze net dat motiefje hebben. Hoop dat het lukt mocht ik iets aanschaffen dan zal ik hier zeker even wat foto's posten.Dat is een eis die in de algemene voorwaarden staat die je hebt geaccepteerd bij het registreren
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Lexiun"valt nog te overzien....ga donderdag avond maar eens een kijkje nemenJe moet het alleen maar treffen of ze net dat motiefje hebben. Hoop dat het lukt mocht ik iets aanschaffen dan zal ik hier zeker even wat foto's posten.
Citaat van: "Lexiun"valt nog te overzien....ga donderdag avond maar eens een kijkje nemenJe moet het alleen maar treffen of ze net dat motiefje hebben. Hoop dat het lukt
valt nog te overzien....ga donderdag avond maar eens een kijkje nemen
Citaat van: "Nexus"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Lexiun"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Lexiun"valt nog te overzien....ga donderdag avond maar eens een kijkje nemenJe moet het alleen maar treffen of ze net dat motiefje hebben. Hoop dat het lukt mocht ik iets aanschaffen dan zal ik hier zeker even wat foto's posten.Dat is een eis die in de algemene voorwaarden staat die je hebt geaccepteerd bij het registreren Idd. Net als dat wij niet aansprakelijk zijn voor opgelopen psychische verslavingen.Dat is zeker gevaarlijk op dit forum dus alle nieuwelingen kijk uit
ik doe het zelf altijd....