Auteur Topic: [Shirt] Borrelli  (230773 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #195 Gepost op: 22 januari 2005 - 00:41:36
Ik moet je het antwoord verschuldigd blijven.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #196 Gepost op: 22 januari 2005 - 22:40:52
Nieuwenhuis & Kuiperi shirtmakers hebben 8 feb een afspraak met ene heer van Borrelli om te praten over een eventuele uitbreiding van het segment!

8)  8)  :-({|=  =D>  =D>  :D

(echt stiekum wel heel erg blij!!!)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Huey

• Gast
Borrelli hemden
Reactie #197 Gepost op: 22 januari 2005 - 22:42:10
Citaat van: "Camiceria"
Nieuwenhuis & Kuiperi shirtmakers hebben 8 feb een afspraak met ene heer van Borrelli om te praten over een eventuele uitbreiding van het segment!

8)  8)  :-({|=  =D>  =D>  :D

(echt stiekum wel heel erg blij!!!)

Super man :D

Dan bestel ik zeker een shirt bij jullie :D

Heb je trouwens ook foto's van jullie huidige Azzurri overhemden? Want ik denk dat ik niet de enige ben die érg benieuwd is :)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #198 Gepost op: 22 januari 2005 - 22:54:12
Heb r zelf nu 3 van, tegenover 24 Green Label hemden :oops: ; zal even fotootjes maken komende week; kan alleen met mijn camera niet echt duidelijke close-up's maken van de (fatto a mano) details.

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Borrelli hemden
Reactie #199 Gepost op: 23 januari 2005 - 12:12:13
Heb r zelf nu 3 van, tegenover 24 Green Label hemden :oops: ; zal even fotootjes maken komende week; kan alleen met mijn camera niet echt duidelijke close-up's maken van de (fatto a mano) details.

Een foto'tje van een shirt met meer knoopjes mag van mij ook erbij :). Ben er toch wel benieuwd naar, en het lijkt mij leuk om er een te hebben.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Borrelli hemden - Deel II
Reactie #200 Gepost op: 24 januari 2005 - 02:56:12
Deel I: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=89

Citaat van: "Bonne"

Een foto'tje van een shirt met meer knoopjes mag van mij ook erbij :). Ben er toch wel benieuwd naar, en het lijkt mij leuk om er een te hebben.
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Borrelli hemden
Reactie #201 Gepost op: 24 januari 2005 - 02:57:16
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Penjon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #202 Gepost op: 25 januari 2005 - 12:47:53
Camiceria, begrijp ik nou dat jij mogelijk Borrelli overhemden gaat verkopen? Zo ja wat voor soort (formeel/casual) en zou je dan ook op maat gemaakte overhemden gaan verkopen? Mijn laatste vraag is wat mogelijk het voordeel is om in de toekomst bij jou Borrelli overhemden te kopen. Ik zou het persoonlijk alleen aantrekkelijker vinden ingeval jij een scherpe prijs kunt bieden.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #203 Gepost op: 25 januari 2005 - 15:43:07
Als het dezelfde prijs is is het toch ook nog aantrekkelijk? Hij komt aan huis de maten opnemen en het shirt afleveren, en daarnaast dienen we hier SF'ers en kleine ondernemers toch een beetje te helpen? ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

guest45

• Gast
Reactie #204 Gepost op: 25 januari 2005 - 15:47:56
ik blijk opeens "een hoger buget te hebben deze maand"...maar ga denk ik toch eerst voor finamore mtm, daarna borrelli mtm. (de laatste uitereerd via cami) misch ipv borrelli een azzurro..maar eerst wil ik plaatjes zien.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #205 Gepost op: 25 januari 2005 - 22:33:16
Citaat van: "Penjon"
Camiceria, begrijp ik nou dat jij mogelijk Borrelli overhemden gaat verkopen? Zo ja wat voor soort (formeel/casual) en zou je dan ook op maat gemaakte overhemden gaan verkopen? Mijn laatste vraag is wat mogelijk het voordeel is om in de toekomst bij jou Borrelli overhemden te kopen. Ik zou het persoonlijk alleen aantrekkelijker vinden ingeval jij een scherpe prijs kunt bieden.

Ik weet nog niets; heb verschillende malen emailcontact met ze gehad. Voor de duidelijkheid: wij verkopen louter maathemden! Dus mochten we met Borrelli gaan werken, dan ook alleen maat.
Het voordeel zal ´m idd in service en nazorg etc. zitten; ik kan niets met zekerheid zeggen, maar ik heb het idee dat Borrelli redelijk gefixte prijzen heeft :lol:..
@W1ZZ: als ik jou ooit ergens mee kan helpen...

PS: inmiddels ook afspraken bevestigd met Lorenzini, Barba (deze besprekingen zitten al in verder stadium) en Etro (gewoon omdat het zo´n leuk merk is :D )

Huey

• Gast
Reactie #206 Gepost op: 25 januari 2005 - 23:07:53
Etro op maat???  :lol:

guest45

• Gast
Reactie #207 Gepost op: 26 januari 2005 - 12:16:28
ja etro op maat!!! :shock:  bestaat dat? heb ik al veel naar gezocht maar kon niets vinden

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #208 Gepost op: 26 januari 2005 - 16:41:31
Citaat van: "Chris"
ja etro op maat!!! :shock:  bestaat dat? heb ik al veel naar gezocht maar kon niets vinden

Nee hoor, maar het leek me gewoon grappig om eens met die gasten te babbelen  :D

guest45

• Gast
Reactie #209 Gepost op: 26 januari 2005 - 19:48:41
heee. :cry: ...als je etro had geleverd met finamore maakwijze ofzo... =P~