Auteur Topic: Ervaringen met Sayin-watch winkel  (3112 keer gelezen)

jos

  • Gebruiker
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Ervaringen met Sayin-watch winkel
Gepost op: 31 augustus 2005 – 16:31:00
Even een nieuw draadje, over Sayin-watch om alle onderwerpen duidelijk bij elkaar te houden.

Citaat van: "Abe"
Jos, mijn Zeno is besteld bij sayin-watches.com en ik ben erg tevreden over de communicatie.


Kan iemand mij vertellen waarom een bepaald horloge (ZENO 8557 TVD PR RW) in Nederland EUR 1950 kost (thewatchcollection.nl) en als ik deze bij Sayin bestel kost dezelfde horloge EUR 1175,-- (kreeg net een mailtje) Deze prijs is dan ook nog eens inclusief verzenden.  Soortgelijke procentuele verschillen gelden voor andere horloges.

Nu vraag ik jullie: hoe kan dit? Zijn de marges dusdanig hoog en neemt mevrouw Sayin genoegen met niks?

Een andere vraag is hoe jullie betalen? Leveren zij snel?

Dus ik wantrouw dit wel.

Groetjes,

Jos

dale vito

  • Gebruiker
  • Berichten: 266
    • Bekijk profiel
Ervaringen met Sayin-watch winkel
Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2005 – 17:00:48
Sayin-watches is een vrij bekende zaak hoor, Marley post ook vaak het internet. Volgens mij zijn er bijna alleen maar goede reacties op. Ik zou daar in ieder geval zonder twijfel kopen.

Abe

  • Gast
Ervaringen met Sayin-watch winkel
Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2005 – 18:54:25
Ben het met Dale eens. Volgens mij een erg betrouwbare zaak. Maar zoals al gezegd. Ik ga Marely in de ogen kijken en zal verslag doen als ik weer terug ben.

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Ervaringen met Sayin-watch winkel
Reactie #3 Gepost op: 01 september 2005 – 02:39:20
Jos,

gebruik de zoekfunctie eens, om iets te weten te komen..... Verder vraag ik mij af wat het nut is van de nieuwe en overbodige topics, die je steeds opent?
ww.dezinvanluxe.nl