Alles speciaal uit Zweden laten invliegen...
Al die arme Santoni'tjes op die karige rekjes in een dorpje in de buurt van Den Haag [-(
Bij mij staan ze in een deel van de kledingkast. Al wil ik die wel vervangen. Ik zit ook (net als Mikey Fuoco) te overwegen om het eea te laten overkomen uit zweden! Met name die schuine schoenplanken met gaatjes, zijn een prima oplossing en spotgoedkoop!
Corthay, super vind ik ze! Erg groot contrast met het paar erboven trouwens
Citaat van: "Migliore"Bij mij staan ze in een deel van de kledingkast. Al wil ik die wel vervangen. Ik zit ook (net als Mikey Fuoco) te overwegen om het eea te laten overkomen uit zweden! Met name die schuine schoenplanken met gaatjes, zijn een prima oplossing en spotgoedkoop!Migliore, staan mooie schoentjes tussen! Wat is het merk/model linksonder?
Citaat van: "Alberts"Corthay, super vind ik ze! Erg groot contrast met het paar erboven trouwens Contrast qua formaat?
Citaat van: "Alberts"Corthay, super vind ik ze! Erg groot contrast met het paar erboven trouwens Contrast qua formaat?:
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Alberts"Corthay, super vind ik ze! Erg groot contrast met het paar erboven trouwens Contrast qua formaat?:Qua alles eigenlijk, elegantie, staat van de schoen etc. Mag ook wel voor dat geld