Auteur Topic: Opmaatkostuum.nl  (22323 keer gelezen)

Godfreys

  • Gebruiker
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #60 Gepost op: 25 mei 2014 – 13:47:59
*disabled* 
Echt waar? Boeiend.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.326
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #61 Gepost op: 25 mei 2014 – 13:49:09
Eh ja?
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

NapoliShoes

  • Berichten: 24
  • Het kostuum maakt de man de schoenen maken het af
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #62 Gepost op: 02 november 2014 – 20:50:33
Heren er is veel negatief commentaar geweest...............maar nu daag ik jullie uit op 8 en 9 november sta ik in het Hilton Hotel in Amsterdam, met mijn rasechte Napolitaanse klerenmaker! Schoenen in meten, uw kostuum laten in meten en bestellen is ook mogelijk!
Ik wil wel eens zien wie er nu gaat komen ik heb vrijkaarten! Dan kan ik in levende lijve tegengas geven op alle negatieve en onzin reacties!
Ik ben toch erg nieuwsgierig. U mag mij mailen voor de vrijkaarten op [email protected] of bellen op 0639613867


Nieuweling

  • Gebruiker
  • Berichten: 422
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #63 Gepost op: 02 november 2014 – 21:01:54
Goeie genade wat een website. Die schoenen zijn trouwens ook erg bijzonder
http://bruidegomnapoli.nl/nl/17-pythonleren-trouwschoenen-napolishoes-trouwschoenen
Richtet mich nicht, denn ich werde gerichtet werden

NapoliShoes

  • Berichten: 24
  • Het kostuum maakt de man de schoenen maken het af
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #64 Gepost op: 02 november 2014 – 21:05:53
Wat een lef, kom dan eens langs waar ben je dan bang voor?
Voor schoenen moet je op www.napolishoes.com zijn en waar gaat het eigenlijk om, gaat het om de kwaliteit of de site, snap het even niet!
Ik heb vrijkaarten maar dat durf je toch maar niet aan?

Merick

  • Gebruiker
  • Berichten: 945
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #65 Gepost op: 02 november 2014 – 21:11:57
Wat een lef, kom dan eens langs waar ben je dan bang voor?
Voor schoenen moet je op www.napolishoes.com zijn en waar gaat het eigenlijk om, gaat het om de kwaliteit of de site, snap het even niet!
Ik heb vrijkaarten maar dat durf je toch maar niet aan?

Ik ben bang dat je met deze (re)actie de plank volledig mis slaat.

NapoliShoes

  • Berichten: 24
  • Het kostuum maakt de man de schoenen maken het af
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #66 Gepost op: 02 november 2014 – 21:14:39
Wie weet maar als je bepaalde uitspraken durft te doen moet je ook wel durven te komen, en daar mag je me dan af branden als je de kostuums kan zien en de stoffen kan voelen en de Napolitaanse afwerking kan zien.

Nieuweling

  • Gebruiker
  • Berichten: 422
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #67 Gepost op: 02 november 2014 – 21:16:04
Als ik in de markt zou zijn, zou mijn voorkeur uitgaan naar iemand die zich iets professioneler etaleert dan u. De website is wel degelijk van belang om een juist beeld te kunnen vormen van u, ofwel uw winkel. Het beeld dat de website nu in mijn ogen schetst, is dat van een webwinkel met pooierkleding uit de jaren tachtig, hetgeen mijn voorkeur niet heeft. Ik hoop dat u het tegendeel kan bewijzen aankomend weekend in het Hilton. Ik zie daarvan graag foto's tegemoet. Ik zal daarbij overigens niet aanwezig zijn, dat zit hem er overigens niet in, zoals u het verwoord, het 'bang zijn'. Van die witte pythonleren schoenen word ik trouwens wel een beetje bang.
Richtet mich nicht, denn ich werde gerichtet werden

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #68 Gepost op: 02 november 2014 – 21:21:06
Help me even, "vrijkaarten?" Om iets te kopen, of het ik het niet helemaal begrepen?

En de schoenen zijn echt stuk voor stuk butt-ugly.

En waarschijnlijk begrijp je het volgende wat ik ga zeggen toch niet. Er is meer dan voldoende moois te koop. Ik kan dus kiezen, en kies de leverancier die me het meest aanspreekt. Combi van kwaliteit, prijs, passie en de gun-factor. Waarbij die laatste vaak de doorslaggevende is. En nu moet jij eens gaan bedenken hoe hoog die gun factor zal zijn na je commentaren hier op dit forum.

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #69 Gepost op: 02 november 2014 – 21:24:55
Als ik in de markt zou zijn, zou mijn voorkeur uitgaan naar iemand die zich iets professioneler etaleert dan u. De website is wel degelijk van belang om een juist beeld te kunnen vormen van u, ofwel uw winkel. Het beeld dat de website nu in mijn ogen schetst, is dat van een webwinkel met pooierkleding uit de jaren tachtig, hetgeen mijn voorkeur niet heeft. Ik hoop dat u het tegendeel kan bewijzen aankomend weekend in het Hilton. Ik zie daarvan graag foto's tegemoet. Ik zal daarbij overigens niet aanwezig zijn, dat zit hem er overigens niet in, zoals u het verwoord, het 'bang zijn'. Van die witte pythonleren schoenen word ik trouwens wel een beetje bang.

Jammer van die twee keer in een zin het woord overigens, verder briljant.
Be yourself no matter what they say

Nieuweling

  • Gebruiker
  • Berichten: 422
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #70 Gepost op: 02 november 2014 – 21:28:03
Dat zit hem in het hitte van de strijd, mijn verontschuldigingen. Had het wellicht een tweede keer moeten lezen.
Richtet mich nicht, denn ich werde gerichtet werden

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #71 Gepost op: 02 november 2014 – 21:40:31
het Hilton, je pakt wel uit.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Opmaatkostuum.nl
Reactie #72 Gepost op: 02 november 2014 – 21:44:58
Paar dagen terug zijn flyer hier op stijlforum gedeeld, vond zijn instagram profiel wel leuk.

Punt

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.111
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #73 Gepost op: 02 november 2014 – 22:36:25
2500 euro... Voor het full canvas werk... Das fors...  O:-) euro voor Gennaro en  :-^ via Gianni...
Laatst bewerkt op: 05 november 2014 – 11:55:56 door Clay
Respect the beard

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.326
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #74 Gepost op: 02 november 2014 – 22:38:15
Jammer van die twee keer in een zin het woord overigens, verder briljant.
Wat een clown. Vrijkaarten om iets te mogen kopen.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.