Auteur Topic: Opmaatkostuum.nl  (22386 keer gelezen)

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #15 Gepost op: 18 december 2013 – 23:28:00
€850 is geen geld.

NapoliShoes

  • Berichten: 24
  • Het kostuum maakt de man de schoenen maken het af
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #16 Gepost op: 18 december 2013 – 23:46:46
Als je goed inmeet heb je absoluut geen tussen sessies nodig!
Het inmeten is de truc, als je de klant goed uitlegt wat de mogelijkheden zijn, en je laat zien hoe het er dan uit gaat zien, kan hij bepalen hoe hij de snit wil!

Het is heel simpel mensen ik bewijs je dat het dus wel kan voor 850 euri, en geen 3700 euri!

En by the way, als het niet helemaal zit zoals de klant het wil, laten we het aanpassen, dat gebeurt ook bij tussen sessies!

De schoenen zijn mijn label Napoli Shoes.
Je eigen schoenen zelf samen stellen......in de santoni kwaliteit, met opties die niet mogelijk zijn bij Santoni, voor 239,- ik daag je uit!

Ik noem een voorbeel palingleren schoenen, Santoni heeft ze in de warme kleur blauw, 780,- euri in Maastricht, zelf gezien, bij Napoli Shoes......nu in de aanbieding van 349,- voor 299,-

Ik hoop dat dit een les is voor degene die oordeelt zonder eerst te zien, en mensen beschuldigt van oplichterij terwijl het niet waar is.

De Su Misura sartoriale kostuums van 850,- zijn natuurlijk niet de maatpakken die op http://www.opmaatkostuum.nl staan, dat staat er ook niet bij!

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #17 Gepost op: 18 december 2013 – 23:50:17
Fitpiccie er bij en we zijn overtuigd!
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

NapoliShoes

  • Berichten: 24
  • Het kostuum maakt de man de schoenen maken het af
    • Bekijk profiel
Opmaatpakken.nl
Reactie #18 Gepost op: 18 december 2013 – 23:51:49
Als je goed inmeet heb je absoluut geen tussen sessies nodig!
Het inmeten is de truc, als je de klant goed uitlegt wat de mogelijkheden zijn, en je laat zien hoe het er dan uit gaat zien, kan hij bepalen hoe hij de snit wil!

Het is heel simpel mensen ik bewijs je dat het dus wel kan voor 850 euri, en geen 3700 euri!

En by the way, als het niet helemaal zit zoals de klant het wil, laten we het aanpassen, dat gebeurt ook bij tussen sessies!

De schoenen zijn mijn label Napoli Shoes.
Je eigen schoenen zelf samen stellen......in de santoni kwaliteit, met opties die niet mogelijk zijn bij Santoni, voor 239,- ik daag je uit!

Ik noem een voorbeel palingleren schoenen, Santoni heeft ze in de warme kleur blauw, 780,- euri in Maastricht, zelf gezien, bij Napoli Shoes......nu in de aanbieding van 349,- voor 299,-

Ik hoop dat dit een les is voor degene die oordeelt zonder eerst te zien, en mensen beschuldigt van oplichterij terwijl het niet waar is.

De Su Misura sartoriale kostuums van 850,- zijn natuurlijk niet de maatpakken die op http://www.opmaatkostuum.nl staan, dat staat er ook niet bij!

De witte draden zijn toch echt wel nodig bij dit soort kostuums.....imbastitura heet het in de technische Italiaanse term.

Punt

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.111
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Opmaatpakken.nl
Reactie #19 Gepost op: 18 december 2013 – 23:57:41
Ha, niet verwacht... Overigens neem ik aan dat pas vanaf de 850 het werk ook echt uit Italie komt? Nu nog wat fitpics, details van afwerking en opties en je maakt ons gelukkig.
Respect the beard

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Opmaatpakken.nl
Reactie #20 Gepost op: 19 december 2013 – 08:20:47
Als je goed inmeet heb je absoluut geen tussen sessies nodig!
Dat we het even weten  :thumbsup:
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Opmaatpakken.nl
Reactie #21 Gepost op: 19 december 2013 – 08:52:00
De Su Misura sartoriale kostuums van 850,- zijn natuurlijk niet de maatpakken die op http://www.opmaatkostuum.nl staan, dat staat er ook niet bij!
Maar zijn die dan wel te bestellen vanuit Nederland?

En waar komen de maatpakken op http://www.opmaatkostuum.nl dan vandaan?

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Opmaatpakken.nl
Reactie #22 Gepost op: 19 december 2013 – 08:54:14
Jeetje. Zouden er echt mensen zijn die via zo'n online tool een trouwpak kopen. Dat stemt toch treurig.
The man with style, is the man who can smile

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #23 Gepost op: 19 december 2013 – 12:11:39
Reactie van Charlie (en de comments daarop) verwijderd. Onnodig grof en nodeloos kwetsend. ;D

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #24 Gepost op: 19 december 2013 – 12:13:29
Drinkt ie nu ook al overdag?

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #25 Gepost op: 19 december 2013 – 12:16:22

Dantθs

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.166
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #26 Gepost op: 19 december 2013 – 17:38:53
Als je goed inmeet heb je absoluut geen tussen sessies nodig!
Het inmeten is de truc, als je de klant goed uitlegt wat de mogelijkheden zijn, en je laat zien hoe het er dan uit gaat zien, kan hij bepalen hoe hij de snit wil!

 :shock:

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #27 Gepost op: 19 december 2013 – 18:01:16
24 uur later heb ik nog steeds geen fitpic gezien.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

UC

  • Gebruiker
  • Berichten: 215
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #28 Gepost op: 20 december 2013 – 16:32:13
Zouden die nog gaan komen?

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Opmaatkostuum.nl
Reactie #29 Gepost op: 20 december 2013 – 17:15:54
Dat hoop ik wel ja. Ik ben oprecht benieuwd.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.