Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166807 keer gelezen)

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #3105 Gepost op: 26 februari 2010 - 17:56:41
249 euro. Opgebouwd uit het jasje 169, broek 80 euro.

Losse ongevoerde jasjes maat 94 passen mij vrij goed, zo niet perfect voor RTW (de wat meer casual jasjes die ze verkopen). Vallen die daar ook onder en wat voor stoffen moet ik dan aan denken?

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3106 Gepost op: 27 februari 2010 - 17:47:56
Losse ongevoerde jasjes maat 94 passen mij vrij goed, zo niet perfect voor RTW (de wat meer casual jasjes die ze verkopen). Vallen die daar ook onder en wat voor stoffen moet ik dan aan denken?

Volgens mij kun je alle stoffen kiezen die je ook binnen het MTM-programma kunt kiezen. Ik weet iig dat ik nu voor 249 een donkerblauwe birdseye stof heb, die RTW in de winkel 349 kost en indien je hem kiest als MTM, 499 (prijzen weet ik niet helemaal zeker). 6 weken wachten, dat dan weer wel..

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3107 Gepost op: 16 maart 2010 - 11:42:42
Na ruim 2 maanden wachten werd ik vandaag eindelijk gebelt door suitsupply:
Je pak is er.... alleen er is een klein dingetje... IPV blauw issie donkergrijs :( :( :(

Binnenkort maar kijken wat het is, blij ben ik et niet mee. Als het de oplossing die ze me aanbieden niet bevalt toch maar es ergens anders kijken.

Mediaman

• Gast
Reactie #3108 Gepost op: 16 maart 2010 - 11:55:37
Na ruim 2 maanden wachten werd ik vandaag eindelijk gebelt door suitsupply:
Je pak is er.... alleen er is een klein dingetje... IPV blauw issie donkergrijs :( :( :(

Binnenkort maar kijken wat het is, blij ben ik et niet mee. Als het de oplossing die ze me aanbieden niet bevalt toch maar es ergens anders kijken.

Als het model en de fit klopt, gewoon vragen om een forse korting.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3109 Gepost op: 16 maart 2010 - 12:10:33

Inderdaad. Kostprijs moet er wel inzitten.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #3110 Gepost op: 16 maart 2010 - 12:10:59
maatpak voor 50 euro is geen gekke deal...

Aan wie zouden ze het willen doorverkopen?

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3111 Gepost op: 16 maart 2010 - 12:12:30

mjah eerst maar eens kijken of de kleur een beetje wenselijk is. Of ze mogen een mooi package deal maken want ik heb nog steeds een intresse in een donkerblauw pak

Mediaman

• Gast
Reactie #3112 Gepost op: 16 maart 2010 - 12:15:54
mjah eerst maar eens kijken of de kleur een beetje wenselijk is. Of ze mogen een mooi package deal maken want ik heb nog steeds een intresse in een donkerblauw pak

Mijn buurman heeft na een fout met zijn trouwpak, een volledig nieuw pak gekregen en het 'foute' pak mocht hij ook meenemen. Nu is het wel een principieel zeurmannetje dat gerust een hoop stennis gaat staan schoppen in een winkel. Je begrijpt dat we niet veel bij elkaar over de vloer komen. :wink:

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3113 Gepost op: 16 maart 2010 - 12:24:41
Mijn buurman heeft na een fout met zijn trouwpak, een volledig nieuw pak gekregen en het 'foute' pak mocht hij ook meenemen. Nu is het wel een principieel zeurmannetje dat gerust een hoop stennis gaat staan schoppen in een winkel. Je begrijpt dat we niet veel bij elkaar over de vloer komen. :wink:

Mijn pa is daar ook goed in, die krijgt het voor elkaar om dan zelfs nog een duurder product mee te krijgen zonder bij te betalen... zelf ben ik meer voor oplossing gericht denken ipv stennis schoppen.

Mediaman

• Gast
Reactie #3114 Gepost op: 16 maart 2010 - 12:31:02
Mijn pa is daar ook goed in, die krijgt het voor elkaar om dan zelfs nog een duurder product mee te krijgen zonder bij te betalen... zelf ben ik meer voor oplossing gericht denken ipv stennis schoppen.

Ik ook, vind ik een teken van beschaving, je zal er mogelijk nog vaker komen en dan werkt een goede relatie zeer waarschijnlijk in je voordeel.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3115 Gepost op: 16 maart 2010 - 13:48:40
Ja het enige is dat SuSu die relatie beschadigd heeft dus dan mag je best wat stennis schoppen. (mits op een beschaafde manier) Zij willen dat je er vaker komt en een goede relatie werkt in hun voordeel.

De zaak omdraaien mediaman jij bent de klant he.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #3116 Gepost op: 16 maart 2010 - 13:56:01
Ik sluit mij bij de mening van Mediaman aan; stennis schoppen is onbeschaafd, een gebrek aan woorden en past niet in een oplossing op lange termijn, maar is uitsluitend een manier "de zin" te krijgen op korte termijn. [-(
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3117 Gepost op: 16 maart 2010 - 14:43:29
Maar een beetje piepen om een pak in de verkeerde stof (!), moet kunnen.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3118 Gepost op: 16 maart 2010 - 14:45:07
Maar een beetje piepen om een pak in de verkeerde stof (!), moet kunnen.

Dat bedoel ik.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #3119 Gepost op: 16 maart 2010 - 15:23:02
Het is wel zonde ja. Misschien dat je zonder stennis te schoppen het pak wel gewoon mag houden en de juist kan ontvangen voor een kleine meerprijs. Lijkt mij een topdeal.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.