249 euro. Opgebouwd uit het jasje 169, broek 80 euro.
Losse ongevoerde jasjes maat 94 passen mij vrij goed, zo niet perfect voor RTW (de wat meer casual jasjes die ze verkopen). Vallen die daar ook onder en wat voor stoffen moet ik dan aan denken?
Na ruim 2 maanden wachten werd ik vandaag eindelijk gebelt door suitsupply:Je pak is er.... alleen er is een klein dingetje... IPV blauw issie donkergrijs Binnenkort maar kijken wat het is, blij ben ik et niet mee. Als het de oplossing die ze me aanbieden niet bevalt toch maar es ergens anders kijken.
Als het model en de fit klopt, gewoon vragen om een forse korting.
mjah eerst maar eens kijken of de kleur een beetje wenselijk is. Of ze mogen een mooi package deal maken want ik heb nog steeds een intresse in een donkerblauw pak
Mijn buurman heeft na een fout met zijn trouwpak, een volledig nieuw pak gekregen en het 'foute' pak mocht hij ook meenemen. Nu is het wel een principieel zeurmannetje dat gerust een hoop stennis gaat staan schoppen in een winkel. Je begrijpt dat we niet veel bij elkaar over de vloer komen.
Mijn pa is daar ook goed in, die krijgt het voor elkaar om dan zelfs nog een duurder product mee te krijgen zonder bij te betalen... zelf ben ik meer voor oplossing gericht denken ipv stennis schoppen.
Maar een beetje piepen om een pak in de verkeerde stof (!), moet kunnen.