De consequentie van deze vluchtige gewaarwording was verstrekkend: ik zag mijn vriendin eensklaps als een inwisselbare prop.
Tja, dan zal haar karakter ook wel inwisselbaar geweest zijn, want van alleen een bikini kan zoiets toch niet komen?
Is denk ik ook te veel van het goede; mede door de peaked lapel op een SB jasje. Ik meen me jouw beige windowpane te herinneren; die heeft een mooie subtiele ruit. Deze is te hard.
Ik ga de suede strikloafers wel eens bekijken, wellicht een mooi vakantieschoentje, makkelijker weg te gooien na de vakantie als ze rieken.
Over vakantieschoentjes gesproken....http://www.otisopse.it/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=78&category_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=71&lang=itlaatst nog een paar kleuren gekocht in de winkel in Firenze in de uitverkoop voor 39€ per paar \/
’t Was een erg opvallende en fraaie bikini en hij stond mijn toenmalige vriendin goed. Op het strand bleek dat hij de drie dozijn andere dames even goed sierde. Vooral diegenen met alleen het onderstukje. De consequentie van deze vluchtige gewaarwording was verstrekkend: ik zag mijn vriendin eensklaps als een inwisselbare prop.
Prima schoentje voor het geld zo te zien.