Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166852 keer gelezen)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #2970 Gepost op: 14 januari 2010 - 22:23:00
Mooi hoor. Binnenkort ook langs. Kost zoiets 300 euro trouwens?

Kleur is donkerblauw? Op twee foto's lijkt het grijs achtig namelijk.

Kleur is blauw, foto's zijn  niet zo best, was ook vlak voordat ik in de ochtend weg moest.
Pak kost trouwens 500 euro, tijdens de Quote 500 actie gekocht mocht toen voor 200 euro extra uitzoeken dat werden 2 shirts.

Dit is een mooi begin van het opbouwen van mijn garderobe.
if i stop lying i just disappoint you

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #2971 Gepost op: 14 januari 2010 - 22:36:43
Dat is een mooi pak geworden HGW. Och vond ik nu maar de tijd en het geduld om ook eens een foto van die van mij te posten. Inmiddels heb ik hem al enkele malen 'tegen de muur gegooid'.  ;)

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2972 Gepost op: 15 januari 2010 - 11:12:58
Graag gedaan, heren. Neem mij kwalijk voor de iPhone-plaatjes. Ik durf je met de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te melden dat het in Italië is gemaakt, dat is wat mij bijstaat. Bouwjaar is onbekend, kom ik netjes op terug!

Dan zal dit bij Scuderi in elkaar zijn gezet. Daar heeft SuSu lang meegewerkt.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2973 Gepost op: 15 januari 2010 - 12:51:31
Officiële duidelijkheid is er niet maar dit zou in China gemaakt zijn. SuSu laat op heel veel plekken produceren, zowel in Europa als daarbuiten. Dit jasje in ongeveer een jaar oud en tevens een van mijn (voormalige) maatwerkjasjes van Suit Supply.

*kuch* Overigens werkt SuSu nog steeds met Scuderi samen, wel in afnemende mate trouwens. Maar dat wist je natuurlijk al.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2974 Gepost op: 15 januari 2010 - 14:40:22
De laatste verhalen van de verkopers waren: meeste werk in Azie.
Optie Italië blijft aanwezig, maar de MTM verkoper ging zelfs zo ver dat zijn persoonlijke advies aan de meerderheid van de klanten was toch niet voor de Italiaanse lijn te gaan. De prijzen zijn over de jaren heen enkel om hoog gegaan, en de mogelijkheden bij de Aziatische plants zijn enkel beter geworden. Hoogte van armsgat etc zijn tegenwoordig geen probleem meer, type schouder, etc. . Prijs/kwaliteit krijg je gewoon meer bij een pak van hun plants onder eigen beheer.

Een mooie optie voor een liefhebber zou de een "Made in Azië" pak zijn, van Italiaanse stoffen (bieden ze ook aan). Want de kwaliteit van stoffen is nauwelijks na te bootsen, maar voor de maakwijze is er weinig verschil meer.

Heb ook een Asia en een Italiaans pak mogen vergelijken, qua constructie was er niet heel veel verschil.

Ik sluit mij bij Sergio aan, MTM programma is erg mooi in prijs/kwaliteit.
SuSu RTW blijf ik weinig bijzonder vinden, maar is ook weinig mis mee.

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2975 Gepost op: 15 januari 2010 - 16:23:54
*kuch* Overigens werkt SuSu nog steeds met Scuderi samen, wel in afnemende mate trouwens. Maar dat wist je natuurlijk al.

Had al gepost voordat ik je bericht las  :oops:. Maar ik ben inderdaad op de hoogte van de afnemende samenwerking. Even een anecdote tussendoor. Kwam vorig jaar in Pisa de ex-directeur van Scuderi tegen. Hij heeft de kledingzaak van zijn overleden vader overgenomen. Mooi klein zaakje met oa Barba, Caruso en Fay.

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2976 Gepost op: 15 januari 2010 - 16:27:34
De laatste verhalen van de verkopers waren: meeste werk in Azie.
Optie Italië blijft aanwezig, maar de MTM verkoper ging zelfs zo ver dat zijn persoonlijke advies aan de meerderheid van de klanten was toch niet voor de Italiaanse lijn te gaan. De prijzen zijn over de jaren heen enkel om hoog gegaan, en de mogelijkheden bij de Aziatische plants zijn enkel beter geworden. Hoogte van armsgat etc zijn tegenwoordig geen probleem meer, type schouder, etc. . Prijs/kwaliteit krijg je gewoon meer bij een pak van hun plants onder eigen beheer.

Een mooie optie voor een liefhebber zou de een "Made in Azië" pak zijn, van Italiaanse stoffen (bieden ze ook aan). Want de kwaliteit van stoffen is nauwelijks na te bootsen, maar voor de maakwijze is er weinig verschil meer.

Heb ook een Asia en een Italiaans pak mogen vergelijken, qua constructie was er niet heel veel verschil.

Ik sluit mij bij Sergio aan, MTM programma is erg mooi in prijs/kwaliteit.
SuSu RTW blijf ik weinig bijzonder vinden, maar is ook weinig mis mee.

Deze uitspraak ben ik niet helemaal met je eens. Volledig offtopic, maar ik heb nu een map met stoffen in mijn auto liggen van Chinese makelij die ik niks onderdoet voor de meeste Italiaanse stoffenleveranciers. Dit is een lead van ons eigen sourcingkantoor en een erg interessante. Als ik de producent moet geloven zijn er zelfs al enkele bekende pakken producenten langs geweest, oa Corneliani.

Aquarama

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2977 Gepost op: 15 januari 2010 - 16:29:48
Op de een of andere manier lukt het me niet om mijn bovenstaande bericht aan te passen. Zinsopbouw is niet helemaal correct. Om de taalpolitie voor te zijn: het is dus een map gevuld met stoffen die in China zijn geproduceerd. En geen map die in China is geproduceerd met stofstalen erin...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2978 Gepost op: 15 januari 2010 - 18:21:07
Ik was zelfs even bang dat je een Chinese auto had.

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2979 Gepost op: 15 januari 2010 - 22:43:24
Mooi hoor. Binnenkort ook langs. Kost zoiets 300 euro trouwens?

Kleur is donkerblauw? Op twee foto's lijkt het grijs achtig namelijk.

gister zelf een MTM besteld... vanaf 349 en dan zijn er een paar stapjes van elk 100 euro te maken. Wachttijd is nu wel 10 weken maar je krijgt wel een shirt op maat voor nop. Begin maart komen de pics :)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2980 Gepost op: 15 januari 2010 - 22:47:46
Een wachttijd van 10 weken? Goh, worden goede zaken gedaan daar.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2981 Gepost op: 15 januari 2010 - 22:49:04
gister zelf een MTM besteld... vanaf 349 en dan zijn er een paar stapjes van elk 100 euro te maken. Wachttijd is nu wel 10 weken maar je krijgt wel een shirt op maat voor nop. Begin maart komen de pics :)

Wat raar, in AMS kreeg ik toen te horen dat ze vanaf 500 zijn.... Ik wil ook weer een tweede gaan bestellen :)
if i stop lying i just disappoint you

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2982 Gepost op: 15 januari 2010 - 22:49:20
Een wachttijd van 10 weken? Goh, worden goede zaken gedaan daar.
chinees nieuwjaar

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2983 Gepost op: 15 januari 2010 - 22:52:08
Aha -- ik wilde hier nog een flauwe grap over maken... maar dat verklaart een hoop inderdaad.

Ben benieuwd naar het resultaat!

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2984 Gepost op: 15 januari 2010 - 22:53:57
Wat raar, in AMS kreeg ik toen te horen dat ze vanaf 500 zijn.... Ik wil ook weer een tweede gaan bestellen :)

hmmmz weird... ik gister ook in amsterdam geweest. FF op de site gekeken en daar staat toch echt 349:
http://www.suitsupply.nl/#/cuttothebone/bespoke/
natuurlijk heb ik er een extra broek bij besteld (ook 120 euro en dan kom je al wel heel erg hard in de buurt van de 500)