Auteur Topic: Luxire  (458874 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #735 Gepost op: 14 februari 2014 - 10:18:56

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #736 Gepost op: 14 februari 2014 - 10:46:11
knap . veel geld zo.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #737 Gepost op: 14 februari 2014 - 11:21:37
Zeker knap. Geld zit al in hardloopgear. : )

MonicadeWit

• Bekijk profiel
Luxire
Reactie #738 Gepost op: 14 februari 2014 - 11:26:10
Knap gedaan! Pff blijft toch elke keer confronterend om te zien hoeveel het kost

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #739 Gepost op: 14 februari 2014 - 11:34:46
Bedankt.

Veel wel, MF. Schoenen, koptelefoon, sporthorloge, kleding. : )
Daarnaast nog 14 shirts, een paar knetterblauwe Nike Pegasus, een Swatch enzovoort...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #740 Gepost op: 15 februari 2014 - 23:40:42
Standaard versie van de slanted pockets nemen. Niet te ingewikkeld maken. Ik heb per ongeluk twee keer 'on seam' zakken op een chino gekozen maar dat maakt de zakken lastig bereikbaar. Verder wens ik je succes, hoop voor je dat de eerste meteen raak is. Mijn eerste was mislukt, veel te krappe beendiameter gekozen.

Welke maat is dat, Thighs? En hoeveel had je gekozen?

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #741 Gepost op: 16 februari 2014 - 07:21:14
Ja, thighs. Ik had eerst 30 centimeter, nu 31 en dat is goed. Ik geef overigens gewoon een maattabel met centimeters door, met daarachter omgerekend de inches tot een tiende nauwkeurig. Dat volgen ze gewoon.

Verder is je hip measurement best lastig. Ik heb nu 54 centimeter van naad tot naad en 56 centimeter plat neergelegd en dat is bij mij goed. Ook die had ik de eerste keer te ruim waardoor je een 'luier achterkant' krijgt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #742 Gepost op: 16 februari 2014 - 10:25:08
Ah, ik meet gewoon rechtstreeks in inches. Bedankt.

McWimp

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #743 Gepost op: 16 februari 2014 - 13:19:55
Voor mijn gevoel was de linkerarm van het shirt een fractie langer dan de rechter. Daarnaast zijn de mouwen iets te kort. Even gemaild met Luxire met de vraag hoe ze mijn maten hebben doorgevoerd. Hebben ze de aanpassingen die ik aan de biceps, elleboog en pols heb doorgegeven, genomen in de lengte in plaats van de breedte  :P

Ik wilde de biceps, elleboog aan beide armen minder breed en mn linkerpols iets breeder (voor horloge), hebben ze per saldo 0,25 inch aan de linkerarm toegevoegd. Lullig foutje, wordt opgelost in de volgende order. Geeft wel aan dat je echt exact moet doorgeven hoe je het precies wilt..

Het is niet heel opvallend, gelukkig, dus ik kan de shirts wel dragen.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #744 Gepost op: 17 februari 2014 - 23:07:11
Ik heb ook weer een bestelling geplaatst. Nog eens een shirt en voor de eerste keer een broek:

En vandaag al ontvangen. Met het shirt ben ik erg tevreden, dat hebben ze precies uitgevoerd zoals ik het wilde en het is een mooie stof. Bij de broek hadden ze meer vrijheid, aangezien ik enkel gebruik had gemaakt van de standaard opties.

De afwerking van de broek is erg goed, vergelijkbaar of zelfs beter dan mijn broeken van PT01. De stof is dik en warm, en voelt zacht aan. In het vervolg ga ik de details wel zelf specificeren, want als voering hebben ze een lelijk ruitpatroon gekozen en ze hebben er de ingewikkeldste sluiting opgezet.

Om een goede indruk van de pasvorm te krijgen moet ik ze eerst eens een paar keer wassen en wat dragen, maar mijn eerste indruk is goed. Ze hebben de afmetingen goed nagevolgd en de broek is zeker draagbaar. Ik vermoed dat de pasvorm na een paar keer wassen en dragen alleen nog maar beter wordt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #745 Gepost op: 17 februari 2014 - 23:39:55
Draagbaar zou ik het voor doen, bij de eerste. : ) Ik vind het meten een stuk lastiger dan bij een shirt, dus mijn verwachtingen zijn laag. (Mocht je nog tips hebben over meten of maten...)

Ben benieuwd naar de details, niet zozeer naar die lelijke :), maar bijvoorbeeld naar de zakken, als je de slanted variant hebt gekozen.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #746 Gepost op: 18 februari 2014 - 00:13:47
Ik heb gewoon hun instructies gevolgd, en eigenlijk kan er dan maar weinig misgaan. Het blijft echter moeilijk om te voorspellen hoe het eindresultaat er gaat uitzien, omdat de stof grotendeels bepaalt hoe een broek effectief valt.

Ik heb bijvoorbeeld een lichte katoen/linnen broek opgemeten, en die valt natuurlijk beter dan de dikke, stijvere katoenen stof die ik voor mijn Luxire broek heb gekozen. Of ik echter andere maten had moeten gebruiken, betwijfel ik. De broek valt wel minder mooi, maar als ik ze strakker had gemaakt ging het comfort weer achteruit.

Ik zal binnen een paar dagen (waarschijnlijk woensdag) wat foto's nemen van mijn broek, buiten de ingewikkelde sluiting heb ik alle details die jij ook wou, denk ik.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #747 Gepost op: 18 februari 2014 - 08:02:42
Die ingewikkelde sluiting met 100 knopen is hun standaard, ik vind het ook een beetje teveel! Heel ritueel om de boel vast te zetten.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #748 Gepost op: 18 februari 2014 - 10:45:18
mon dieu. when nature calls...
live and let die

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #749 Gepost op: 18 februari 2014 - 10:47:59
Ja, als je ouder wordt kan je het minder lang ophouden hè? >:)