Auteur Topic: Luxire  (458849 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #585 Gepost op: 21 december 2013 - 18:00:38
Gut, wolf over knopenlijsten.

Thx, Jo.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #586 Gepost op: 21 december 2013 - 18:13:30
ja, bij luxire mogen ze graag een knopenlijstje maken. daar doen die lui helemaal niet moeilijk over.  daar hoef je helemaal niet om te vragen.
live and let die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #587 Gepost op: 21 december 2013 - 18:29:35
Ja, één niet gevraagde opgelegde knopenlijst op honderd wel gevraagde knopenlijsten.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #588 Gepost op: 21 december 2013 - 19:12:32
#39 met knopenlijst. :mrgreen:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #589 Gepost op: 21 december 2013 - 19:27:19
Slecht!

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #590 Gepost op: 21 december 2013 - 22:11:45
Bestaat dat uberhaupt, overhemden zonder knopenlijst?

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #591 Gepost op: 21 december 2013 - 22:17:31
In India dus wel.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #592 Gepost op: 21 december 2013 - 22:45:33
T-overhemd.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #593 Gepost op: 22 december 2013 - 07:03:18

Heb jij ervaring met de procedure bij dit soort fouten, Bakerrr? Ik hoop dat ik het shirt niet op mijn kosten terug naar India moet sturen, want dat zou erg duur worden.

Daar heb ik een hele discussie met die lui over gehad. Ook als is het hun fout, jij moet zorgen dat het shirt weer in India terecht komt. Dat kost dus bijna aan verzendkosten de halve waarde van een shirt. Dus daar gaat je garantie want dat doe je toch niet. Na nog een paar keer mailen kwam toen het voorstel om het shirt gratis te hermaken bij een order van twee items. Toen dat maar gedaan.

Eerlijk is eerlijk, ik ben klant gebleven en het hermaakte shirt was weer ruk, gaatjes bij de stiknaden. Weer gemaild, weer een nieuw shirt gekregen bij de laatste bestelling en dat shirt is top, heb een andere stof gekozen omdat ik het idee kreeg dat het aan de stof lag. Ik ben toch klant gebleven, ik vind dat je mensen ook een kans moet geven en het concept wat ze neerzetten vind ik geweldig. Moet wel niet te vaak fout gaan natuurlijk.

Soptor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #594 Gepost op: 22 december 2013 - 08:42:49
Kan je die mouwen misschien gewoon laten inkorten door een kleermaker hier in Nederland? Dan hoef je alleen het bonnetje naar India te sturen.

Knopenlijst is in dat geval even pech. Waar online MTM wordt gepleegd, vallen spaanders.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #595 Gepost op: 22 december 2013 - 22:43:28

Daar heb ik een hele discussie met die lui over gehad. Ook als is het hun fout, jij moet zorgen dat het shirt weer in India terecht komt. Dat kost dus bijna aan verzendkosten de halve waarde van een shirt. Dus daar gaat je garantie want dat doe je toch niet. Na nog een paar keer mailen kwam toen het voorstel om het shirt gratis te hermaken bij een order van twee items. Toen dat maar gedaan.

Eerlijk is eerlijk, ik ben klant gebleven en het hermaakte shirt was weer ruk, gaatjes bij de stiknaden. Weer gemaild, weer een nieuw shirt gekregen bij de laatste bestelling en dat shirt is top, heb een andere stof gekozen omdat ik het idee kreeg dat het aan de stof lag. Ik ben toch klant gebleven, ik vind dat je mensen ook een kans moet geven en het concept wat ze neerzetten vind ik geweldig. Moet wel niet te vaak fout gaan natuurlijk.

Ik keur het niet af dat je doorzet en klant blijft, maar ik krijg het idee dat je eind van de streep beter uit bent als je hier in NL een shirtje koopt. Dus alles in overweging genomen, kosten minus tijd besteed, ergernis teleurstelling etc.

- Wat kost het shirt waar je het over hebt?
- Heb je bijzondere maten?
- Vind je dat je netto bij Luxire beter uit bent?

Sent from my phone
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

svdkerkhof

• Bekijk profiel
Luxire
Reactie #596 Gepost op: 24 december 2013 - 11:03:32
Gisteren 2 nieuwe overhemden binnen gekregen met de aanpassingen die ik via dit forum heb gehad ( langer, darts, grotere armhole) en ben er blij mee! dus mijn dank voor jullie suggesties.

Lijkt om de een of andere reden iets strakker te zitten om mijn borst maar niet dat het niet past gewoon behoorlijk slim fit maar dat vind ik niet erg.

heel snel trouwens, 13e besteld en gisteren binnengekregen.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #597 Gepost op: 24 december 2013 - 12:13:15
Dat is zeker snel. Kinderen daar hebben blijkbaar geen kerstvakantie.
Be yourself no matter what they say

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #598 Gepost op: 24 december 2013 - 14:20:09
Dat is zeker snel. Kinderen daar hebben blijkbaar geen kerstvakantie.

zweepje en een paar dagen 24 uur, best te doen voor die kidos! Beetje laten kauwen op wat van die speciale bladeren en gaan met die banaan! Toet toet... Extra handel met kerst en uiteraard met nieuwjaar maar 8 uur...

Respect the beard

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Luxire
Reactie #599 Gepost op: 24 december 2013 - 14:51:01
^
&
^^
=