Heb jij ervaring met de procedure bij dit soort fouten, Bakerrr? Ik hoop dat ik het shirt niet op mijn kosten terug naar India moet sturen, want dat zou erg duur worden.
Daar heb ik een hele discussie met die lui over gehad. Ook als is het hun fout, jij moet zorgen dat het shirt weer in India terecht komt. Dat kost dus bijna aan verzendkosten de halve waarde van een shirt. Dus daar gaat je garantie want dat doe je toch niet. Na nog een paar keer mailen kwam toen het voorstel om het shirt gratis te hermaken bij een order van twee items. Toen dat maar gedaan.
Eerlijk is eerlijk, ik ben klant gebleven en het hermaakte shirt was weer ruk, gaatjes bij de stiknaden. Weer gemaild, weer een nieuw shirt gekregen bij de laatste bestelling en dat shirt is top, heb een andere stof gekozen omdat ik het idee kreeg dat het aan de stof lag. Ik ben toch klant gebleven, ik vind dat je mensen ook een kans moet geven en het concept wat ze neerzetten vind ik geweldig. Moet wel niet te vaak fout gaan natuurlijk.