Auteur Topic: Luxire  (434468 keer gelezen)

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #45 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:43:34
De afwerking is trouwens belachelijk.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #46 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:44:48
goed? :mrgreen:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

ML

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.523
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #47 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:45:29
Slecht of goed?

Ze hebben er bij jou zelfs codes bijgezet, toe maar.
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #48 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:45:58
De afwerking is trouwens belachelijk.

Belachelijk goed of slecht? Ik wil een side-by-side vergelijking met je 'duurdere' shirts, does this live up to the hype?
cyka blyat

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #49 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:48:07
: )

Belachelijk goed. Hier een detail aan de onderkant bij de zijnaad:




Wat wil je zien, D?

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #50 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:50:27
Ze hebben er bij jou zelfs codes bijgezet, toe maar.

Please label swatches with fabric name/specifics

Ik heb geloof drie pagina's instructies meegestuurd... : )

Niet om moeilijk te doen, trouwens. Ze geven zelf aan dat je je wensen het beste zo specifiek mogelijk kunt maken.

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.310
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #51 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:52:20
interessant.
live and let die

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #52 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:54:19
Ik hoef niets te zien, maar ik wil je oordeel als 'ervaren' klant, meeste Aziatische online shirtboeren stellen vrijwel altijd teleur wat betreft de kwaliteit van het doek en afwerking.... maar nu kunnen we enthousiast zijn/worden?
cyka blyat

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #53 Gepost op: 06 juni 2013 – 15:56:32
Zie zojuist de foto, looks good. Wedden dat de prijzen met >50% omhoog schieten zodra ze voldoende naamsbekendheid hebben. Termijn... een paar maanden ~ een jaar?
cyka blyat

ML

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.523
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #54 Gepost op: 06 juni 2013 – 16:00:22
Wat vind je van de stof (van 't shirt)? En de manchetten? Ik heb 't idee dat die standaard wat klein zijn, gelukkig kun je dat allemaal veranderen.
Ik heb sinds de ontdekking van Luxire opeens een heleboel nieuwe overhemden nodig, ik weet nog niet wat de volgende bestelling wordt. Linnen shirtpolo, blauwe bengal, blauwe candy, visgraat (hoi V.!), too many options...
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #55 Gepost op: 06 juni 2013 – 16:15:31
Ik hoef niets te zien, maar ik wil je oordeel als 'ervaren' klant, meeste Aziatische online shirtboeren stellen vrijwel altijd teleur wat betreft de kwaliteit van het doek en afwerking.... maar nu kunnen we enthousiast zijn/worden?

Daar moet ik het eerst voor gaan dragen, wassen, strijken, dragen, et cetera. Maar de afwerking ziet er erg goed uit. Velp heeft daar overigens meer verstand van. Single-needed stitching en zo. Vandaar de vraag wat ik moest laten zien.

Hier alvast een knoop en een -gat:



Parelmoer; wel vrij wit.



Zie zojuist de foto, looks good. Wedden dat de prijzen met >50% omhoog schieten zodra ze voldoende naamsbekendheid hebben. Termijn... een paar maanden ~ een jaar?

Ja, dat zou kunnen. Op puntnet hypet het natuurlijk al een tijdje, maar ik las toevallig vandaag over een prijsverhoging van een bepaalde stof. Gelukkig zijn puntnetters over het algemeen véél kneiteriger dan wij Hollanders hier. Ja, echt.


Wat vind je van de stof (van 't shirt)? En de manchetten? Ik heb 't idee dat die standaard wat klein zijn, gelukkig kun je dat allemaal veranderen.
Ik heb sinds de ontdekking van Luxire opeens een heleboel nieuwe overhemden nodig, ik weet nog niet wat de volgende bestelling wordt. Linnen shirtpolo, blauwe bengal, blauwe candy, visgraat (hoi V.!), too many options...

Om echt iets over de stof te zeggen, moet ik het een aantal keren gedragen hebben. Hij ziet er mooi uit, niet glanzend, maar ook weer niet te 'droog'. Voelt goed. Is wel een kreukstofje denk ik, maar dat past goed bij het casual karakter.

De manchetten zijn klein (qua hoogte), omdat ik ze zo gespecificeerd heb : ). Links (horloge) is ruimer dan rechts; ook zoals ik heb aangegeven.

Paar foto's; voor en achter (met darts)






Miles

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.049
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #56 Gepost op: 06 juni 2013 – 16:22:08
Mooi shirt, ik ben ook om. Dit is de nieuwe Januskop realiteit volgens de topreclameman in de Volkskrant vandaag. Onverwacht goede kwaliteit in alle opzichten met verrassend lage prijs. Tot voor kort onverenigbaar. En 't werkt, zie Meermin, Suitsupply, Kent Wang

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #57 Gepost op: 06 juni 2013 – 16:25:23
Single-needed

Needy singles? :)

Aangezien ik een vulgair kereltje ben, een vulgaire gedachte: ben benieuwd of je je linnen Piccolootje (geen opmeetgedoe of instructies, uniek stofje, zo goed als de volgende dag bezorgd voor 230 ballen incl. verzending) straks nog de meerprijs waard vindt.

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #58 Gepost op: 06 juni 2013 – 16:26:44
C, heb jij een shirt gemeten waar je tevreden over bent? En zo op de maten gekomen? Is het nog de moeite om het draadje op .net te lezen qua tips en tricks voor het invoeren van de maten?

In het geval van een shirtpolo, wat voer je dan in?

Kortom: ik zal er vanavond even voor gaan zitten ;-) 


Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #59 Gepost op: 06 juni 2013 – 16:28:56
Stelletje doe-het-zelvers. :lol: Voor een paar tientjes meer heb je al het gedoe niet.