Auteur Topic: Luxire  (458824 keer gelezen)

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #240 Gepost op: 11 juli 2013 - 20:59:11
Lijkt me een heerlijk stofje, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #241 Gepost op: 11 juli 2013 - 22:38:18
Ik ook. Komen beetje beigeachtige knopen op (trochas), als het goed is.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 22 juli 2013 - 21:26:42
Op .net worden de eerste foto's van losse jasjes gepost. Als je het mij vraagt, pijnlijke foto's. Lelijke knoopsgaten die niet gelijk van elkaar af staan. Ik hou het voorlopig bij shirts en broeken. Voor 200 euro kan je beter een los jasje bij SuSu halen.

zampa di gallina

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 23 juli 2013 - 21:10:07
Oei, jasje op p.164 ziet er echt vreemd uit. Borstzak zit zo ongeveer in zijn oksel.
Maar wat ik gezien heb van de shirts zag er dan dan wel goed uit.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #244 Gepost op: 01 augustus 2013 - 20:54:41
De Luxire mensen beginnen nu toch wat steekjes te laten vallen, blijkbaar door de drukte. Ten eerste een maand moeten wachten, vorige bestellingen binnen twee weken binnen. Dat is overigens geen probleem, een maand is snel genoeg als alles klopt. Nu heb ik een pique polo gekregen waarvan de yoke 5(!) centimeter te groot is (48 gevraagd werd 53) en de mouwen zijn 3 centimeter te lang. (65 gevraagd en 68 gekregen) En ik heb geen wijzigingen gemaakt sinds vorige bestellingen die wel goed waren.

Het ziet er niet uit, ben benieuwd wat voor klachtenafhandeling ze bieden. Wat mij betreft in de vuilnisbak en opnieuw proberen. Overigens heb ik een chino van ze bij dezelfde bestelling gekregen die wel perfect is.
Laatst bewerkt op: 01 augustus 2013 - 22:15:29 door Bakkerrr

Hulsebosch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 01 augustus 2013 - 22:34:46
Een van de twee shirts uit mijn laatste order had flink te strakke armgaten, de ander was prima. Bestelde maten waren gelijk. Ik zit nu in dubio, het loont volgens mij amper om een pakketje naar India te sturen om dit op te laten lossen...

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 02 augustus 2013 - 16:07:25
Dit gaat een gevalletje afschuiven van het probleem worden. Fout wordt wel enigszins erkend. Ik kan het shirt terugsturen, dan passen ze het aan. Wie de verzendkosten betaalt, weet ik nog niet maar mijn vermoeden zegt dat ik dat ben. Verkeerde maten komen volgens Luxire door het uitrekken van de pique stof. Ze maken papieren mallen en snijden dan de stof uit, dus aan de kleermaker kan het niet liggen. Ook hebben ze een Quality Controller maar die is het blijkbaar niet opgevallen. Beetje jammer, als je een goed bedrijf bent zou ik zeggen: gooi maar weg dat shirt, we sturen een nieuwe op en ik let er persoonlijk op dat de maten nu wel goed zijn. Ik heb nog even verder gemeten maar ook de borstomvang is 2 centimeter te wijd. Het is net een parachute als ik het aantrek. Ik ga maar eens goed nadenken, voordat ik mijn geld weer naar India stuur.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 02 augustus 2013 - 16:15:12
Zo blijkt maar weer: you get what you pay for.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 02 augustus 2013 - 16:23:29
Helaas wel! Als ik dit shirt afschrijf betaal ik 110 euro voor alleen de chino die in dezelfde zending zat, dan is de suit supply toch dichterbij.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #249 Gepost op: 02 augustus 2013 - 16:26:36
Heb je je polo al eens gewassen? Ik denk dat zo'n piqué stof wel wat krimpt in de was.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #250 Gepost op: 02 augustus 2013 - 16:29:00
Dat een polo pique rekt kan ik beamen. Een hell om mee te werken en zuiver te krijgen qua maten. Heb er zelf gemixte ervaringen mee.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 02 augustus 2013 - 18:33:23
Nog niet gewassen, maar dit is met een beetje krimp in de was niet te overbruggen, zoveel centimeters te wijd. Ik stuur hem wel terug voor 30 euro en laat ze het oplossen. Ik snap dat het een lastige stof is om mee te werken maar dan moeten ze het m.i. niet aanbieden als maatwerkproduct.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 03 augustus 2013 - 10:13:52
Uiteindelijk toch een acceptabele oplossing gekregen. Als ik twee shirts of broeken bestel, maken ze het foute shirt gratis nog een keer. Liever dat ze het shirt gewoon opnieuw maken en verzenden, maar ik kan hier me hier wel in schikken.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 03 augustus 2013 - 11:02:34
Trial and error.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #254 Gepost op: 03 augustus 2013 - 12:48:51
^^ vind dat eigenlijk helemaal geen keurige oplossing..

Hun marge is heel wat groter dan wat ze je nu aanbieden..