Auteur Topic: Luxire  (458796 keer gelezen)

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Luxire
Reactie #180 Gepost op: 29 juni 2013 - 20:43:15
Jeans van Luxire zijn goed, merk alleen dat mijn middel de volgende keer twee cm. slanker moet en de backrise is te hoog. Stof rekt wat uit na dragen. Erg moeilijk om alle maten de eerste keer perfect door te geven. Neemt niet weg dat de broek wel gewoon prima te dragen is. Ik bestel bij de volgende bestelling een chino mee.

Op .net wordt nu aangegeven dat ze ook jasjes gaan maken, met een soort tussenpas die ze aanbieden. Fedex brengt het jasje tussendoor en haalt het weer op zodat je kan passen. Kosten voor katoen 300 dollar en linnen en wol 500 dollar. Erg interessant!!
Laatst bewerkt op: 29 juni 2013 - 20:48:27 door Bakkerrr

Hulsebosch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #181 Gepost op: 29 juni 2013 - 21:58:06
Turnaround time voor twee shirts is weer gedaald naar een weekje. Er zijn er weer twee onderweg met een kraagje zoals mijn tot op de draad versleten Oger Red-shirts hem hadden. Ik had me voorgenomen om nu een witte OCBD te laten maken en een shirt met de nu al fameuze NOBD-kraag maar twijfel na het bovenstaande of ik er niet eentje moet inruilen voor een jeans. Waarom niet beiden? Ik durf na een paar verhalen over importheffing niet meer dan 150 dollar per bestelling uit te geven :P

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #182 Gepost op: 29 juni 2013 - 22:04:23
Hoop niet dat NOBD het de 'NOBD in de bocht' kraag gaat noemen....  :wink: Straks moet ie nog copyright afdragen! Lees net op .net dat dit kraagje momenteel het populairste kraagje is dat bij Luxire wordt besteld.
Laatst bewerkt op: 29 juni 2013 - 22:14:09 door Bakkerrr

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #183 Gepost op: 29 juni 2013 - 22:35:42
: ) De naam 'Amir in de bocht' is door mij bedacht, dus de copyrights... Maar de boord is inderdaad van Amir, geïnspireerd op een Finamore-boord, denk ik, en op basis van de boordmaten van eerdere shirts voor mij.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #184 Gepost op: 30 juni 2013 - 17:30:19
Was dat destijds in Amersfoort op een zaterdag :-k

Oude SF spot als dat zo was ;)
Be yourself no matter what they say

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #185 Gepost op: 30 juni 2013 - 18:09:52
Volgens mij hier op het forum (zie ook hier).

: ) In Amersfoort op een zaterdag had wel gekund, maar ik kan me van bezoeken daar niet herinneren dat er andere klanten waren.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #186 Gepost op: 30 juni 2013 - 19:02:14
Heb slechte herinneringen aan een zaterdagmorgen daar.
Lang verhaal kort: na 2x eerder onhandig, want geen tijd, andere afspraken etc., geholpen te zijn, zou ik op een zaterdagochtend komen om wat stoffen ( en boorden  ;))door te nemen en te meten.
Ik kwam vol goede bedoelingen. Echter werd toen met wat staalboeken in het zitje afgescheept, want weer geen tijd. Ik gok, maar dat is echt voor de vuist weg, dat jij toen een bezoek bracht.
Ik zat met groenblauwe Tattersal staal hoopvol te wachten.
Werd volledig genegeerd, als het pand inmiddels niet gesloopt zou zijn had ik er zo maar nog kunnen zitten
Ben toen maar via de plinten vertrokken en heb na de 3 pogingen gezworen daar nooit meer te komen. Was voor mij een goede reden om bij susu Laren te blijven voor MTm
Be yourself no matter what they say

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #187 Gepost op: 30 juni 2013 - 19:42:32
Hm, kan ik me voorstellen. Dat klinkt niet best. Ik kwam er op z'n vroegst aan het einde van de ochtend, maar vaak ook 's middags (en op woensdag). En volgens mij waren mijn vriendin en de kleine er ook telkens bij. Ik hoop in elk geval niet dat je op mij hebt hoeven wachten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #188 Gepost op: 30 juni 2013 - 22:51:34
Jouw schuld, C.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #189 Gepost op: 01 juli 2013 - 14:48:08
Had het alleen over het boordje, C.

Andere foto, andere indruk?

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #190 Gepost op: 01 juli 2013 - 19:35:58
C., wat voor knopenopties zijn er bij Luxire, hoe geef ik dat aan (additional service neem ik aan) en wat zijn de extra kosten?

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #191 Gepost op: 01 juli 2013 - 19:47:58
Andere foto, andere indruk?

Mooi boord zo. Maar kan ook de hoek van de foto zijn en dattie heel lelijk is in het echt. Button-down écht niets voor je?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #192 Gepost op: 01 juli 2013 - 20:04:37
: ) Nee, echt niet, Swann. De idioot die ooit heeft bedacht om boordpunten vast te zetten.  :roll:

Tien dollar extra, Bakerrr. Maar wacht nog een paar dagen, dan heb ik het shirt met die knopen binnen.

Dr. Herbert West

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #193 Gepost op: 02 juli 2013 - 10:35:49
Heb op 9 juni besteld en betaald. Gisteren maar eens om een update gevraagd, maar nog geen antwoord...  :-k
RAW SPEED

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #194 Gepost op: 02 juli 2013 - 11:00:01
Ik op 14 juni en het shirt is dus onderweg. Alleen een shirt (en stalen); geen broek. Jij?