Auteur Topic: Luxire  (458820 keer gelezen)

Kruimeldief

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1740 Gepost op: 25 april 2016 - 12:24:24
Ondanks dat het shirt geen daverend succes is, ben ik wel erg tevreden over de kraag die ze hebben nagemaakt.
Moet nog een x gestreken worden om de rol er meer in te krijgen, maar zo is het al niet slecht. Iets langere punten dan de NOBD2?

Surging

• Gebruiker
  • Sine nobilitate
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1741 Gepost op: 25 april 2016 - 22:21:36
 Recent mijn fit test trousers en alumo white twill shirt met french cuffs binnen gekregen van Luxire.

De fit test trousers zijn prima draagbaar als chino lijkt me, degelijke stof voor de prijs.
Heb alleen een beetje last van pocket flare.

De alumo white twill bevalt een stuk beter dan de lustrous fine white op eerste zicht. Wel een beetje een ruwe structuur, mocht wat fijner geweven zijn, maar dat zijn slechts details

Fit pics: (Ik wacht nog op Kent Wang MOP cufflinks, dus voorlopig even met de zweefvliegtuigjes  :D)

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Shirt:
- Bij de waist moet nog wat gebeuren, ik denk strakker.
- Vanwege french cuffs had ik de cuffs wat groter genomen (+1 inch), ze lijken nu wel heel groot, zou volgende keer +0,5 inch nemen vergeleken met mijn regular barrel cuff maat.

Broek:
- Ziet er te strak uit vanachter bij de seat, zou dat op te lossen zijn door de half hip measurement wat groter te nemen?

Jean-Marie Pfaff

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1742 Gepost op: 26 april 2016 - 00:16:35
Zijn die 3 belt loops achteraan standaard?
Elke expert begon ooit als beginneling.

Surging

• Gebruiker
  • Sine nobilitate
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1743 Gepost op: 26 april 2016 - 00:18:45
Ohja, daar schrok ik ook van inderdaad. Die zijn standaard. Volgende keer even vragen gewoon twee loops te maken achteraan.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Luxire
Reactie #1744 Gepost op: 26 april 2016 - 07:55:44
Je broek trekt vreemd in je naad  :/

Volgens mij een aantal dingen:

-net iets te strak op binnen boven benen
- te strak aan onderzijde kruis
- maar juist te wijd aan onderzijde bassin?

Zou deze foto even doorsturen..

Je shirt heeft hetzelfde probleem als je jasje door je holle onderrug.

Verder even aangeven dat je hangende schouders hebt dan heb je de twee grootste problemen opgelost  :thumbsup:

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1745 Gepost op: 27 april 2016 - 15:30:17
Shirt waist lijkt me op te lossen door je shirt wat verder in je broek te stoppen. Als dat niet gaat, is de onderkant te strak. Had ik ook bij mijn eerste shirt.

Waist zelf zou ik niet veel versmallen, want gaat nog wel wat stof nodig hebben (staat nu licht open tussen die twee knopen).

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1746 Gepost op: 04 mei 2016 - 07:18:05
Tweede bestelling zojuist binnengekregen. Een alumonwhitebtwill en een cotton navy linen. Gevraagd om mijn eerste orde te repliceren waarvoor ik een shirt heb opgestuurd.

Beide zaten te strak bij mijn onderarmen. Blijkt dat er een volle cm stof minder in de mouwen zit. Luxire meermaals gemaild maar nog geen reactie. Toch jammer.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1747 Gepost op: 04 mei 2016 - 07:44:56
Waardeloos. Gelukkig al twee jaar geen problemen. Lijken startproblemen te zijn, heb dit ook gehad bij de eerste drie orders.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1748 Gepost op: 04 mei 2016 - 08:10:18
Ja dat mailen is wel irritant. Bij mij reageren ze ook heel laat.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1749 Gepost op: 04 mei 2016 - 08:40:08
Nobd kent mensen
live and let die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1750 Gepost op: 04 mei 2016 - 09:49:26
: )

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1751 Gepost op: 09 mei 2016 - 13:11:13
Nette mail  gestuurd met diverse foto's waarin ik het originele shirt vergelijk (eerdere order) met de nieuw geleverde shirts. Na een reminder 4 dagen later krijg ik twee verschillende mails terug waaronder onderstaand.
QUOTE;
"Hi

Apologies for the inconvenience caused.

I understood your concern with the issue.

I checked the log and we followed accordingly.

Though we are ready to replace the cuffs and do the required alteration, If you send the shirts back to our factory address.

Do let me know how to proceed further.
"
Unquote

Shirts inmiddels opgestuurd en hopelijk komen ze goed terug. Op de foto's was duidelijk te zien dat de mouwen een volle cm smaller waren.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1752 Gepost op: 10 mei 2016 - 22:23:13
Bestelling is binnen. In principe goed gelukt behalve:

* 4 riemlussen aan de achterkant vd broek ipv 2.
* Manchet hoogte van Luxire hemden zijn een centimeter te kort.

De maten zijn goed, het is echt 1:1 kopie. De volgende keer ga ik voor flat front broek ipv Single Pleat Reverse.

fark

• Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1753 Gepost op: 23 mei 2016 - 17:09:08
Twee kleine vraagjes, misschien dat iemand hier er antwoord op weet.
  • Hebben shirts die als dress shirt genoteerd staan automatisch een langere rug dan voorkant - dit heeft vast een specifieke naam, maar ik bedoel iig hetgeen ervoor zorgt dat je shirt niet uit je broek gaat als je buigt. -. Of moet dit apart worden aangegeven? Mijn laatste twee bestellingen hadden namelijk een niet-dressshirt rug. 
  • Heeft iemand nog een suggestie voor een leuke niet-doorschijnende witte stof, < €100 ? 

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Luxire
Reactie #1754 Gepost op: 23 mei 2016 - 17:20:24
Voor en achterkant zul je denk ik apart aan moeten geven. Zou aanraden een shirt op te sturen dat naar wens is en deze te laten repliceren.

De white Alumo twill vind ik zelf erg fijn. Kreukt wat sneller als dezelfde stof van Thomas mason maar overall prima! Als mijn laatste bestelling binnen is heb ik er drie.