Auteur Topic: De chino  (200588 keer gelezen)

Exaltation

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #90 Gepost op: 11 oktober 2013 – 14:52:58
Ik ben me er erg bewust van dat het hele proces in stappen gebeurd. Het is gewoon moeilijk om mijn enthousiasme te onderdrukken. =)

Nadeel voor mij is dat ik in het noorden woon. Een broek per tripje naar het westen is te weinig, vandaar dat ik misschien als een wildebras over kom. Ik kan je echter verzekeren dat ik verstandige aankopen zal doen.

Exaltation

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #91 Gepost op: 11 oktober 2013 – 14:54:08
''Lees je in'' vind ik altijd iets te makkelijk gezegd... Met zoveel verschillende informatie op verschillende plekken op internet is het gewoon handiger om veel vragen te stellen in de relevante topics imho.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.367
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #92 Gepost op: 11 oktober 2013 – 15:00:02
Ken Mazzelaars niet maar ben fan van de broeken van Luxire, niet normaal hoe goed dat gemaakt wordt. Gaat inderdaad nog wel eens wat fout.

Wat is je referentiekader dan?

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #93 Gepost op: 11 oktober 2013 – 18:35:20
Als ik een duit in het zakje mag doen, kijk ook eens naar Epaulet. Schitterende chino's van prima stoffen. Ik post binnenkort nog wel een kleine review van de mijne.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #94 Gepost op: 11 oktober 2013 – 18:44:56
Het merk Mazzelaars heb ik nog nooit van gehoord.Volgens mij mis ik iets.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Ch. Ryder

  • Gebruiker
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #95 Gepost op: 11 oktober 2013 – 19:16:40
Ik wel. Eén broek besteld, ca. jaar geleden. Goede service ondervonden bij het bestellen. Paar keer heen en weer gemaild voor de juiste maten. Ik kan vergelijken met bijv PT01 en SuSu. Wat mij betreft PT01 > Mazzelaars > SuSu.


Bakkerrr

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.064
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #96 Gepost op: 11 oktober 2013 – 19:19:24
Wat is je referentiekader dan?

Ik heb geen ervaring met Mazzelaar, maar ik zou liever een MTM chino van Luxire kopen voor 90 dollar dan een RTW chino van Mazzelaar voor 120 euro, omdat ik weet dat de kwaliteit van Luxire broeken uitmuntend is. Mooi binnenwerk, mooie knopen, mooie blinde steken, mooie verstevigingen op diverse plaatsen, opties zoals side adjusters of DAKS adjusters. Omslagen zo groot je wilt, bandplooien waar je wilt. Ik wist het wel, als ik moest kiezen. Ik kan me niet voorstellen dat de broeken van Mazzelaar zoveel beter zijn als de prijs doet vermoeden maar ik laat me graag overtuigen!

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
De chino
Reactie #97 Gepost op: 11 oktober 2013 – 19:54:14
Heb je aandelen bakerrr?


Exaltation

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #98 Gepost op: 12 oktober 2013 – 00:15:07
Zou toch graag zo'n MTM broek van Luxire willen aanschaffen. Probleem is alleen dat ik geen enkel idee van mijn maten heb. Bij de aanwijzingen op hun website gebruiken ze een broek, alleen ik heb dus geen broek die perfect past. Tips?

Jo

  • Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
  • Berichten: 863
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #99 Gepost op: 12 oktober 2013 – 00:17:12
Met online mtm zou ik pas beginnen als je wat kleren hebt die goed passen. Dan kan je daar gewoon de afmetingen van overnemen en eventueel een beetje aanpassen.

Exaltation

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #100 Gepost op: 12 oktober 2013 – 00:23:09
Ah goeie idd. Meest logische.

mr3000

  • Gebruiker
  • Berichten: 118
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #101 Gepost op: 13 oktober 2013 – 11:51:56
Ik heb zelf meerdere merken chino's van goedkoop tot iets prijziger..
zo heb ik al ruim 2 jaar een aantal chino's van Velour

Maar heb deze zomer in Milaan een simpele chinot gekocht, aanbieding bij Banana Republic. model Emerson Chino (Chino coupe emerson)
Bijzonder fijn, zit extreem lekker. Banana Republic is nou niet echt premium spul zou je zeggen (dochter onderneming van GAP).
Chino ook gekocht voor 29e (van 59e). iemand ervaring mee?

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #102 Gepost op: 24 oktober 2013 – 10:27:53
Zijn er meerdere mensen waarvan hun knieën doordrukken in de broek, waardoor de broek zo raar "valt"onder die knie?


Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #103 Gepost op: 24 oktober 2013 – 10:29:11
Is 'ie te strak misschien? Katoen is wat dat betreft lastig. Voorzichtig met bankhangen.

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #104 Gepost op: 24 oktober 2013 – 10:31:52
Is 'ie te strak misschien? Katoen is wat dat betreft lastig. Voorzichtig met bankhangen.

Het is een wat slankere chino staand zit die natuurlijk oké, maar ik denk dat het komt doordat ik de hele dag zit op mijn werk. Moet vaak na het dragen meteen weer strijken om de "knieën"eruit te strijken, niet echt leuk werk.