Auteur Topic: De chino  (233735 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: De chino
Reactie #390 Gepost op: 18 mei 2021 - 16:46:55
Mtm via munro, doen zeker niet onder voor inco

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #391 Gepost op: 18 mei 2021 - 17:19:54
Die alomtegenwoordige advertenties van Mr. Marvis scoren dusdanig hoog op mijn irritatieladder dat ik het nooit een kans heb gegeven. Heb ook niet het gevoel er iets aan te missen.
Incotex idd wel mooi spul, maar ook meteen heel wat prijsklassen hoger (al kun je het vaak wel ergens in de sale vinden).
Ben voor niet al te dure chino's zelf wel tevreden met die van Scavini. hebben een klassieke, niet al te strakke fit en Brisbane Moss katoen. Maakwijze en knopen ed, wel onder het niveau van een Incotex, maar de fit past mij dan persoonlijk weer beter.

https://www.yoox.com/nl/men/shoponline/incotex_md#/Md=145&d=145&dept=men&gender=U&page=1&attributes=%7b%27ctgr%27%3a%5b%27chns1%27%5d%7d&season=X

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #392 Gepost op: 19 mei 2021 - 09:43:56
Die alomtegenwoordige advertenties van Mr. Marvis scoren dusdanig hoog op mijn irritatieladder
Same here. Afgemeld voor alle mail: krijg ik een papieren folder thuis  :thumbsdown:
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #393 Gepost op: 22 november 2021 - 09:39:45
Even een on-populaire vraag.
Ben al vrij lang opzoek naar een fijne wat dikkere chino, vind de stoffen van slacks vaak wel fijn. Maar ben beetje dronken van alle pasvormen en modellen.  Waarom on-populair. Ik zoek toch echt een chino die vooral onder redelijk fitted is. Geen legging met 10% elastaan ofzo ze hoeven niet om mijn kuiten te knellen maar wil ze ook niet los hebben bungelen.

Ik heb echt een stapel van 10 verschillende chino's liggen die het net niet zijn (misschien moet ik die gewoon eens laten in-nemen)
Maar zou het fijn vinden als ik wat direct goeds kan vinden. Wat is daarin de beste model iemand tips?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #394 Gepost op: 22 november 2021 - 09:53:12
House of Reza al  geprobeerd?
Vind die fijner dan Incotex.

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #395 Gepost op: 22 november 2021 - 09:53:48
Ben al vrij lang opzoek naar een fijne wat dikkere chino, vind de stoffen van slacks vaak wel fijn. Maar ben beetje dronken van alle pasvormen en modellen.  Waarom on-populair. Ik zoek toch echt een chino die vooral onder redelijk fitted is. Geen legging met 10% elastaan ofzo ze hoeven niet om mijn kuiten te knellen maar wil ze ook niet los hebben bungelen.

Ik heb echt een stapel van 10 verschillende chino's liggen die het net niet zijn (misschien moet ik die gewoon eens laten in-nemen)
Maar zou het fijn vinden als ik wat direct goeds kan vinden. Wat is daarin de beste model iemand tips?

Ik heb er een eentje van PT01 gehad was wel een hele fijne dikke chino, volgens destijds de brit lijn maar geen idee of dat nu nog te krijgen is
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #396 Gepost op: 22 november 2021 - 09:59:32

MTM via Atelier Munro.

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #397 Gepost op: 22 november 2021 - 10:05:56
Mr marvis zag ik weer eens voorbij komen  8)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #398 Gepost op: 22 november 2021 - 10:39:13
Nooit op klikken, ze spammen je dood.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #399 Gepost op: 22 november 2021 - 10:47:55
Mr marvis zag ik weer eens voorbij komen  8)

dat lijken me wel weer elastaan leggings

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #400 Gepost op: 22 november 2021 - 11:05:38
Ze hadden een dikkere chino volgens mij. 98/2 dacht ik

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #401 Gepost op: 22 november 2021 - 11:18:41
Thanks dank voor de adviezen. ik ga eens kijken.

consiglieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #402 Gepost op: 22 november 2021 - 12:35:12
Heb een paar JC academy die al jaren mee gaan. Weet niet of de hedendaagse Bobby’s van JC vergelijkbaar zijn.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Reactie #403 Gepost op: 22 november 2021 - 13:19:56
Uniqlo classic chino, lekkere dikke stof.
Pijpbreedte heeft wel wat chirurgisch ingrijpen nodig.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #404 Gepost op: 27 november 2021 - 09:39:37
Cordings heeft ze ook. In het gehele regenbogen kleurenpallet.