Auteur Topic: De chino  (199873 keer gelezen)

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.474
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #345 Gepost op: 02 maart 2018 – 13:37:52
wellicht beetje ouderwets, maar wel okay. Past goed bij je eigen stijl DeJong.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Pitti Carabinieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.142
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #346 Gepost op: 02 maart 2018 – 13:50:02
3 cm boven je navel ziet er al snel uit alsof je je broek tot je oksels hebt opgetrokken.
Samen met de bandplooi en wijde pijpen, komt het een beetje opoe over.
Broek tot je navel en slankere pijpen met 1 of geen bandplooi zal wat flateuzer uitzien gok ik L.de Jong.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.878
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
De chino
Reactie #347 Gepost op: 02 maart 2018 – 14:09:59
Opoe true;)

Vervelend nee, bijna niemand zal zien dat de broek zo hoog is.
Want draag er steevast een jasje over, daarom vind ik het ook niet erg dat de broek wat hoger valt.

Daarnaast zijn mensen dit inmiddels wel gewend van mij, ben gewoon een rare gast die overal graag een beetje tegenaan trapt.
Als ik nu strakke pijpkes zou dragen vinden ze dat gekker dan dat ik nog wijdere pijpen zou gaan dragen.
Het is dus maar net wat je vergelijke materiaal is.
Ik kom er goed mee weg, zeker door mijn verder stijl. Ik ben ook niet bang dat mensen dit ooit gaan kopiλren.
Wie wil er nou als een halve zool bij lopen? :)

Dat oksel verhaal doet me denken aan een scene uit citizen Kane.
Dat zijn pas high waist broeken.
Check dit...
Als ik dat zou dragen voelde ik me wel een dork.

Editie: link werkte niet.

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #348 Gepost op: 02 maart 2018 – 14:10:43
Opaatjes in het bejaardenhuis.

dit

Ralef

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #349 Gepost op: 02 maart 2018 – 14:14:16
Ik vind het allemaal wel meevallen. Merk aan mezelf, dagelijks voor werk in pak, auto in, auto uit, dat ik ook meer en meer neig naar comfort; broek met een hogere band, bandplooi, meer ruimte op het bovenbeen, bredere voetwijdte... Het zit gewoon veel lekkerder. Die condoomstrakke en vaak te korte broeken, jasjes veel te kort, etc., vind het gewoon geen porem.

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #350 Gepost op: 02 maart 2018 – 14:21:02
Ik vind het allemaal wel meevallen. Merk aan mezelf, dagelijks voor werk in pak, auto in, auto uit, dat ik ook meer en meer neig naar comfort; broek met een hogere band, bandplooi, meer ruimte op het bovenbeen, bredere voetwijdte... Het zit gewoon veel lekkerder. Die condoomstrakke en vaak te korte broeken, jasjes veel te kort, etc., vind het gewoon geen porem.

Dit is ook zeker waar. je moet de balans zoeken. Niet te strak of te ruim. Niet laag, maar zeker niet zo idioot hoog als op de foto.

Ralef

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #351 Gepost op: 02 maart 2018 – 14:36:10
Zit lekker man... en je weet het

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #352 Gepost op: 02 maart 2018 – 14:46:53
Er is een verschil tussen comfortabel en gewoon te veel stof. Je kan een even comfortabele fit hebben met beduidend minder stof. Dat vieze man regenjasstieltje komt mij erg bedacht en tegendraads over. Alsof je er plezier in schept om in de verkleedkist te duiken. Dat geeft verder niet, aandacht willen we in zekere zin allemaal, maar verwar het niet met comfort.

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.878
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
De chino
Reactie #353 Gepost op: 02 maart 2018 – 15:32:23
Leuk dat er eindelijk weer eens een discussie is over kleding. Ipv over allerlei aanverwante zaken.

Ik vind het allemaal best, beetje jammer dat je op de man gaat spelen.

Op een welles nietes verhaal zit ik niet te wachten.
Punt is dit wil ik, het gaat mij niet alleen om comfort, het gaat mij om het totaal plaatje.
Ik post daarnaast bijna nooit foto's, zit ook echt niet te wachten op aandacht. Dan had ik lekker fotootjes geplaatst op Instagram ofzo.
Deze foto verstuurde ik om een andere pasvorm te laten zien.
Sinds ik hier lid ben zoek ik al high-waist broeken. inmiddels heb ik die gevonden.
Ik zeg niet dat iedereen dit moet gaan dragen.
Wat ik wel zeg, probeer eens iets hogere waist, iets wijdere pasvorm en kijk eens wat dat doet. Met andere woorden experimenteer!


Overigens die trenchcoat, geef ik ruiterlijk toe, was een misser. Daar ga ik nog verder mee experimenteren.

Anyway, maak me weer veel te druk over niets.
 


Hamerhaai

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.231
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #354 Gepost op: 02 maart 2018 – 15:38:23
Wat ik wel zeg, probeer eens iets hogere waist, iets wijdere pasvorm en kijk eens wat dat doet. Met andere woorden experimenteer!

Dacht dat die Berg&Berg's juist aardig in die richting gingen :)

Want anders vind je die RTW niet zo snel geloof ik? The Armoury, J.Press.

Prosit

  • Gebruiker
  • Berichten: 787
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #355 Gepost op: 02 maart 2018 – 16:41:32
Vind het ook niks, condoomstrak is ook niet alles, maar dit lijkt me allemaal veel te ruim.

Maar ieder zn ding, wel prima dat je je eigen stijl probeert te ontdekken.

patrique

  • Gebruiker
  • Berichten: 723
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #356 Gepost op: 02 maart 2018 – 17:11:03
Niets mis met die broek L.deJong.

Ik ben ook al wel een paar jaar klaar met dat strakke en heb bijna alleen nog maar broeken met bandplooi, met rise tot de navel, en met bretels. Zeker nu ik geen student meer ben maar kantoorbaan heb: heerlijk comfortabel.

Zo zonder jasje ziet het er niet hip en modern uit, maar zo draag je het ook niet. Niets mis mee toch?

BucharestBlues

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.590
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #357 Gepost op: 02 maart 2018 – 17:20:54
Mooie scene Lou!  Broek best tof. Rise is mooi. Bij de boven benen wel iets te veel stof/plooi voor mijn oog.

Kier

  • Gebruiker
  • Berichten: 353
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #358 Gepost op: 02 maart 2018 – 17:57:26
Wat mij betreft volledig uit verhouding (bovenlichaam vs onderlichaam). krijg er een Steve Urkel gevoel bij.
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.283
    • Bekijk profiel
De chino
Reactie #359 Gepost op: 02 maart 2018 – 20:52:57
live and let die