Tja, advies vragen en vervolgens iedere raad naast je neer leggen.Goed bedoeld advies mijnerzijds: "als het antwoord je niet bevalt, dan moet je de vraag niet stellen".
Een post speciaal voor de stokstaartjes: Polo Ralph Lauren Straight Fit Chino. Ideale fit, toch nog mooi materiaal en prima afwerking. Labeltje voor lief nemen. Het is niet anders. Overigens online en bij outlets voor weinig geld te krijgen.
hehe. hit'em miles.
Niet geprobeerd, na de massieve Mazzelaars promotie op deze site bijna overwogen een te bestellen. Na wat onderzoek en wat kijken op hun site zie je al snel een olijke Hollandse start up van niet door enige kennis gehinderde kerels. Een nette pantalon uit een herenmodemagazijn met de pasvorm en snit van een bootcut Gapstar. Prima voor die accountmanagers doelgroep, maar een SF'er weet beter.
Van Mazzelaars zou ik heel ver blijven, blik op hun site leert waarom.J. Crew levert mooie wegwerpchino's voor 50 tientjes incl. verzendkosten (couponcode welcome, geen dank)
484 fit of welke heb jij?Save Khaki vind ik ook fijn.
Ik had een variant op de 484, model Stanton. Wordt nu alleen nog geleverd als shorts zag ik, ook een aanrader trouwens. Maat 31 komt overeen met een 48 van Boglioli en slimfit Incotex, mocht je daar iets aan hebben