Was natuurlijk handig geweest om een before-shot te maken, maar goed. Om op verschillende reacties te reageren:
- Helemaal vooraan was de zool wel zo'n beetje doorgesleten tot waar nu de lijn van het nieuwe stuk is te onderscheiden.
- De Wembley staat op de 360-leest, een van de meest spitse van C&J; dit speelt natuurlijk ook een rol bij de slijtage voorin. Waar wolf bijvoorbeeld zijn schoenen laat verzolen als ze door zijn bij de bal van de voet, denk ik dat je met andere schoenen dan hij heeft (minder spitse leesten over het algemeen toch?), denk ik dat je met dit soort leesten sneller slijtage krijgt voorin dan op andere plekken.
De zool ziet er daarnaast vanaf de zijkant nu veel netter uit; die was lichtelijk "gerafeld". De schoonheidsprijs verdient deze (tijdelijke) oplossing niet, maar aangezien je de zool natuurlijk nooit echt ziet, vind ik dat geen probleem. Ik denk dat een ander deel van de zool het nu eerder gaat begeven, waarna ik er een betere zool onder wil laten zetten en direct een embouts, zodat de zool gelijkmatig kan slijten.
P.S.:
plakkerij.
had het niet laten doen.
En wat dan wel?