Auteur Topic: De betere shawls  (37555 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #75 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:28:40
Waar zijn ergens goedkope linnen shawltjes te koop (liefst online)? Bestel wel eens wat pashmina cashmere shawltjes voor een paar tientjes online die erg lekker zitten van redelijke kwaliteit. Er is vast wel zoiets voor linnen :)

diedje

• Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #76 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:33:03
Aan wat voor prijs moet ik denken bij zo'n linnen shawltje? Ik zou ze wel erg graag willen hebben.  En wat zijn goede shawltjes?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #77 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:35:43
Citaat van: "diedje"
Aan wat voor prijs moet ik denken bij zo'n linnen shawltje? Ik zou ze wel erg graag willen hebben.  En wat zijn goede shawltjes?

Die dingen van Etro zijn duur, reken op 150e ofzo denk ik. Ik heb er twee van CP company voor rond de 60e bij Sartoria, maar die zijn alweer weg denk ik. Voor de rest??
This, madame, is Versailles.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #78 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:38:11
Citaat van: "Rogier"

Die dingen van Etro zijn duur, reken op 150e ofzo denk ik. Ik heb er twee van CP company voor rond de 60e bij Sartoria, maar die zijn alweer weg denk ik. Voor de rest??

Oger Huismerk is €129

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #79 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:39:53
Citaat van: "Aero"
Citaat van: "Rogier"

Oger Huismerk is €129

Dan koop ik liever geen shawltje van oger huismerk, dan is het net alsof je de euroshopper van Appie neemt neemt
Quotidie potest esse ultimo die

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #80 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:56:44
Belachelijke prijzen, 150 en 129 voor zo'n shawltje, al helemaal voor Oger huismerk!

Paar tientjes moet zo'n ding kosten, zal binnenkort eens gaan rondstruinen.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
De betere shawls
Reactie #81 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:57:56
Citaat van: "Vortex"
Belachelijke prijzen, 150 en 129 voor zo'n shawltje, al helemaal voor Oger huismerk!

Paar tientjes moet zo'n ding kosten, zal binnenkort eens gaan rondstruinen.

Linnen is duurder dan wol, daar moet je wel rekening mee houden.

Jij wil voor alles enkel de absolute bodem betalen ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #82 Gepost op: 29 maart 2007 - 21:59:45
Citaat van: "Sergio"
Linnen is duurder dan wol, daar moet je wel rekening mee houden.

Jij wil voor alles enkel de absolute bodem betalen ;-)

Wat ik het liefst heb is een supergoede prijs/kwaliteit shawltje en dan 70% off!

Maar je moet toch wel toegeven zo'n etrootje van 150 euro een paar keer over de kop gaat?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #83 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:01:33
Absoluut, dat is in deze branche alleen onvermijdelijk. Op ebay kun je vaak nog wel leuke dingen vinden.

Vanità - modern tailors

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #84 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:03:53
Citaat van: "Sergio"
Absoluut, dat is in deze branch alleen onvermijdelijk. Op ebay kun je vaak nog wel leuke dingen vinden.

Flauwekul maar wat hoor, snap wel dat zoiets niet kan (dat zou niet gezond zijn voor de business). Maar heb wel eens wat cashmere shawltjes online gekocht en dat waren hele nette voor weinig geld.

Misschien weet iemand hier nog zo'n site waar je uit allerlei linnen shawltjes kan kiezen voor een leuk prijsje?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #85 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:06:40
Cashmere heb ik ook weleens heel nette online gekocht. Linnen heb ik nog niet gezien. Zal de oogjes voor je open houden! 8)

Vanità - modern tailors

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #86 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:20:39
Ik vond 129e voor een Oger sjaaltje ook iets te, zag er ook niet echt byzonder uit en het komt wss uit een 3de wereld land.... Bij de zara hebben ze 100% viscose sjaaltjes :P 24.95 :P

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #87 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:22:06
Ik vond 129e voor een Oger sjaaltje ook iets te, zag er ook niet echt byzonder uit en het komt wss uit een 3de wereld land.... Bij de zara hebben ze 100% viscose sjaaltjes :P 24.95 :P

:lol: Zag ze in madrid in allerlei kleuren hangen :D jammer genoeg heb ik er geen meegenomen :(
Quotidie potest esse ultimo die

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #88 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:24:16
Citaat van: "Bachelor"

:lol: Zag ze in madrid in allerlei kleuren hangen :D jammer genoeg heb ik er geen meegenomen :(

Ik moet zeggen dat die er mooier uitzagen dan die van de Bijenkorf en van Oger, maarja viscose... liever linnen dan....

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De betere shawls
Reactie #89 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:25:18
Citaat van: "Bachelor"

Ik moet zeggen dat die er mooier uitzagen dan die van de Bijenkorf en van Oger, maarja viscose... liever linnen dan....

Ik zal wel eens bij de Zara kijken van 't weekend, maar ik heb er liever nog een paar linnen bij idd! :D
This, madame, is Versailles.