Aan wat voor prijs moet ik denken bij zo'n linnen shawltje? Ik zou ze wel erg graag willen hebben. En wat zijn goede shawltjes?
Citaat van: "diedje"Aan wat voor prijs moet ik denken bij zo'n linnen shawltje? Ik zou ze wel erg graag willen hebben. En wat zijn goede shawltjes?Die dingen van Etro zijn duur, reken op 150e ofzo denk ik. Ik heb er twee van CP company voor rond de 60e bij Sartoria, maar die zijn alweer weg denk ik. Voor de rest??
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "diedje"Aan wat voor prijs moet ik denken bij zo'n linnen shawltje? Ik zou ze wel erg graag willen hebben. En wat zijn goede shawltjes?Die dingen van Etro zijn duur, reken op 150e ofzo denk ik. Ik heb er twee van CP company voor rond de 60e bij Sartoria, maar die zijn alweer weg denk ik. Voor de rest??Oger Huismerk is €129
Belachelijke prijzen, 150 en 129 voor zo'n shawltje, al helemaal voor Oger huismerk!Paar tientjes moet zo'n ding kosten, zal binnenkort eens gaan rondstruinen.
Linnen is duurder dan wol, daar moet je wel rekening mee houden.Jij wil voor alles enkel de absolute bodem betalen
Absoluut, dat is in deze branch alleen onvermijdelijk. Op ebay kun je vaak nog wel leuke dingen vinden.
Ik vond 129e voor een Oger sjaaltje ook iets te, zag er ook niet echt byzonder uit en het komt wss uit een 3de wereld land.... Bij de zara hebben ze 100% viscose sjaaltjes 24.95
Citaat van: "Aero"Ik vond 129e voor een Oger sjaaltje ook iets te, zag er ook niet echt byzonder uit en het komt wss uit een 3de wereld land.... Bij de zara hebben ze 100% viscose sjaaltjes 24.95 Zag ze in madrid in allerlei kleuren hangen jammer genoeg heb ik er geen meegenomen
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Aero"Ik vond 129e voor een Oger sjaaltje ook iets te, zag er ook niet echt byzonder uit en het komt wss uit een 3de wereld land.... Bij de zara hebben ze 100% viscose sjaaltjes 24.95 Zag ze in madrid in allerlei kleuren hangen jammer genoeg heb ik er geen meegenomen Ik moet zeggen dat die er mooier uitzagen dan die van de Bijenkorf en van Oger, maarja viscose... liever linnen dan....