brunello cucinelli heeft hele mooie en van super kwaliteit cashmere.. kost geen 5/6 euro maar dan heb je ook wat
Citaat van: "Carel"brunello cucinelli heeft hele mooie en van super kwaliteit cashmere.. kost geen 5/6 euro maar dan heb je ook watHoeveel kosten die? 200e ofzo?
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Carel"brunello cucinelli heeft hele mooie en van super kwaliteit cashmere.. kost geen 5/6 euro maar dan heb je ook watHoeveel kosten die? 200e ofzo?Ja zo ongeveer.. een Burberry van cashmere ligt toch ook ongeveer rond de 200 euro?
Citaat van: "Carel"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Carel"brunello cucinelli heeft hele mooie en van super kwaliteit cashmere.. kost geen 5/6 euro maar dan heb je ook watHoeveel kosten die? 200e ofzo?Ja zo ongeveer.. een Burberry van cashmere ligt toch ook ongeveer rond de 200 euro?Ik zag een maand geleden ofzo bij Sartoria een paar prachtige cashmere sjaals van 288e. Echt erg duur, maar wel prachtige, gekmakend zachte stof. Misschien zo iets in de uitverkoop scoren ofzo.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Carel"brunello cucinelli heeft hele mooie en van super kwaliteit cashmere.. kost geen 5/6 euro maar dan heb je ook watHoeveel kosten die? 200e ofzo?Ja zo ongeveer.. een Burberry van cashmere ligt toch ook ongeveer rond de 200 euro?Ik zag een maand geleden ofzo bij Sartoria een paar prachtige cashmere sjaals van 288e. Echt erg duur, maar wel prachtige, gekmakend zachte stof. Misschien zo iets in de uitverkoop scoren ofzo. hallee wat een prijs van welk merk was dat? want volgens mij voeren zij geen cucinelli
150 E cashmere RL shawl (oa montulet), super ding
Citaat van: "Napoleon"150 E cashmere RL shawl (oa montulet), super dingRL shawls zijn inderdaad top (vind ik dan...)Dragen jullie eigenlijk shawls in neutrale kleuren of juist opvallend ?Ik houd er zelf wel van om een beetje contrast te hebben met de jas...