Auteur Topic: Boord en manchet...  (101775 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boord en manchet...
Reactie #135 Gepost op: 10 november 2005 - 18:16:38
Ik vind het shirt foeilelijk, maar de boord vind ik top  :D
This, madame, is Versailles.

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boord en manchet...
Reactie #136 Gepost op: 10 november 2005 - 20:05:01
Citaat van: "Rogier"
Ik vind het shirt foeilelijk, maar de boord vind ik top  :D

Ik denk dat dat hemd best mooi staat bij iemand die donkergrijs haar heeft. Ik vind de boord juist weer niet zo mooi. Het mag van mij wel wat steviger en groter. Maar nee, ik zou het zelf ook niet willen hebben. Ik vind een contraboord mooi bij lichtere kleuren, zoals lichtroze, lichtblauw, enz.

Het wordt tijd voor een groen hemd met rode manchetten en een rood boord :) En dan gele knopen met blauw garen. Een soort carnaval-shirt voor de 'fijnproever'.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Immanuel

• Gast
Boord en manchet...
Reactie #137 Gepost op: 10 november 2005 - 20:27:08
Citaat van: "gusto napolitano"
Mooie combi :roll:

tsjaaa.. not my cup of thea :wink:

Immanuel

• Gast
Boord en manchet...
Reactie #138 Gepost op: 10 november 2005 - 20:53:09
Citaat van: "C&A"
Citaat van: "Immanuel"

Misschien een uitdaging om deze met kerst samen met je nieuwe das te combineren. hebben jullie aan de kerstdis in elk geval een leuk gespreksonderwerp als het even stil valt.

zeg grapjas, ik heb nog steeds geen maat 45, en die das was alleen maar ter verduidelijking, ik ga dit zelf dus niet dragen zo he? :lol:

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Boord en manchet...
Reactie #139 Gepost op: 10 november 2005 - 21:22:29
Uitsmijters-outfit  :o
(wel nog gouden ketting erboven he)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Immanuel

• Gast
Boord en manchet...
Reactie #140 Gepost op: 10 november 2005 - 21:40:49
uitsmijter met handgemaakt shirtje en dasje, -de outfit- voor de uitsmijter op de eerstvolgende sf meeting

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boord en manchet...
Reactie #141 Gepost op: 11 november 2005 - 09:35:40
zeg grapjas, ik heb nog steeds geen maat 45, en die das was alleen maar ter verduidelijking, ik ga dit zelf dus niet dragen zo he? :lol:

:lol: ben ik nog wel benieuwd waar je die foto van dat lelijke shirt hebt opgeduikeld.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Immanuel

• Gast
Boord en manchet...
Reactie #142 Gepost op: 11 november 2005 - 10:36:40
dat shirt is voor iemand speciaal gemaakt in een winkel waar ik wel eens kom..

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boord en manchet...
Reactie #143 Gepost op: 11 november 2005 - 10:39:17

kans is groot dat die klant bij de recente liquidaties in het adamse circuit het loodje heeft gelegd
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

Immanuel

• Gast
Boord en manchet...
Reactie #144 Gepost op: 11 november 2005 - 10:46:35
maat 45.. moet je flink schieten wil je hem omverleggen.. moet je de zgn puddingbuks meenemen.. ik vind t alleen een goed voorbeeld dat maatwerk niet altijd smaakvol hoeft te zijn of toch tenminste niet in de traditionele smaak hoeft te vallen..

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boord en manchet...
Reactie #145 Gepost op: 11 november 2005 - 10:47:56
immanuel, in wat voor kringen verkeer jij? puddingbuks? da's voor een brave burger als ik helemaal nieuw. heb je daar ook plaatjes van?

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boord en manchet...
Reactie #146 Gepost op: 11 november 2005 - 10:49:57
Citaat van: "C&A"

kans is groot dat die klant bij de recente liquidaties in het adamse circuit het loodje heeft gelegd

en als het niet voor een crimineel was dan in elk geval voor een zanger van het amsterdamse levenslied

Immanuel

• Gast
Boord en manchet...
Reactie #147 Gepost op: 11 november 2005 - 10:53:49
ik verkeer in kringen waar dit soort overhemden gedragen wordt door criminele mensen met t figuur van een pudding die op zn kop staat, de zgn drilpudding, heb diverse klanten die momenteel in de gevangenis zitten wegens allerlei..  :P dan hebik een groep klanten die opereren in zwarte pakken, hemden en dassen een soort cato's (pink panther knecht) en die onthoofden iedere avond er meerdere.. duidelijk? :P

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boord en manchet...
Reactie #148 Gepost op: 11 november 2005 - 10:58:11
ik verkeer in kringen waar dit soort overhemden gedragen wordt door criminele mensen met t figuur van een pudding die op zn kop staat, de zgn drilpudding, heb diverse klanten die momenteel in de gevangenis zitten wegens allerlei..  :P dan hebik een groep klanten die opereren in zwarte pakken, hemden en dassen een soort cato's (pink panther knecht) en die onthoofden iedere avond er meerdere.. duidelijk? :P

in dat geval lijkt het mij inderdaad verstandig om op de vraag "wat vind je van mijn nieuwe hem, immanuel?" te antwoorden "vind ik deze wel opvallend,  t heeft wel iets.. een goed voorbeeld dat maatwerk niet altijd in de traditionele smaak hoeft te vallen"

Immanuel

• Gast
Boord en manchet...
Reactie #149 Gepost op: 11 november 2005 - 15:07:58
verstandig van je.... :wink: