Auteur Topic: Fleece kwaliteitsverschillen ?  (3848 keer gelezen)

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Fleece kwaliteitsverschillen ?
Gepost op: 28 december 2012 – 19:26:43
Zit er nu kwaliteitsverschil op fleece ? gezien het eigenlijk allemaal 100% polyester is.
heb er ιιn van 30euries die prima voldoet maar hij ziet er niet uit en ik wil een SF-waardige zeg maar.
Iemand suggesties ? zowiezo geen Wolfskin want dan loop je constant met die onnozele poot op je rug  :wink:

Laurens

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.940
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Re: Fleece kwaliteitsverschillen ?
Reactie #1 Gepost op: 28 december 2012 – 19:33:09
Fuck fleece en leve Merinowol, dat gezegd het enige fleece ding dat ik heb dat niet dezelfde vorm als een vierkant heeft is van Musto.

Ik weet wel dat zij verschillende soorten 100% fleece hebben van 240g/m2 of 160g/m2, nog iets dat Arctec heet en wat combinaties met ??% Rayon. Klein beetje uitleg.
Laatst bewerkt op: 28 december 2012 – 19:38:00 door Laurens
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 524
    • Bekijk profiel
Re: Fleece kwaliteitsverschillen ?
Reactie #2 Gepost op: 28 december 2012 – 19:36:32
Geen idee mbt kwaliteitsverschillen, was toevallig bij Bever voor wat outdoor stuff en wat Fjallraven had, zag er wel fraai uit: http://www.fjallraven.nl/producten/softshells-fleeces-en-truien/  Geen idee qua pasvorm en of het SF-waardig genoeg is voor je.

Alleen een onnozel vosje erop dan ;)

guest45

  • Gast
Re: Fleece kwaliteitsverschillen ?
Reactie #3 Gepost op: 28 december 2012 – 19:39:19
Zit er nu kwaliteitsverschil op fleece ?
Ja, Jason heeft de beste. Is wel een beetje bling.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Fleece kwaliteitsverschillen ?
Reactie #4 Gepost op: 28 december 2012 – 19:41:05
Geen idee mbt kwaliteitsverschillen, was toevallig bij Bever voor wat outdoor stuff en wat Fjallraven had, zag er wel fraai uit: http://www.fjallraven.nl/producten/softshells-fleeces-en-truien/  Geen idee qua pasvorm en of het SF-waardig genoeg is voor je.

Alleen een onnozel vosje erop dan ;)

Hoi Dragoon. LTNS!

Janus

  • Gebruiker
  • Berichten: 776
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Re: Fleece kwaliteitsverschillen ?
Reactie #5 Gepost op: 28 december 2012 – 19:43:31
Ja, Jason heeft de beste. Is wel een beetje bling.

Leo-bokaal aan het binnenhalen Chris? :D

Er zit zeker wel verschil tussen verschillende fleeces. Het is inderdaad 100% polyester, maar ook niet elke trui van 100% wol is van dezelfde kwaliteit. Wat zoek je precies voor fleece, JL? Gewoon een vest? Ik heb zelf een heel dik vest van Eider, is erg goed. Verder zou je kunnen zoeken naar bijv. Bergans en Patagonia.

Fuck fleece en leve Merinowol

Merinowol is echt de beste vondst in advertising sinds de koppeling van producten aan lekkere wijven. Het is het meest voorkomende schapenras, verreweg de meest voorkomende schapenwol, en de term 'merino' zegt op zichzelf exact helemaal niets over de kwaliteit van de wol, laat staan van het uiteindelijke product.
Laatst bewerkt op: 28 december 2012 – 19:49:29 door Janus

guest45

  • Gast
Re: Fleece kwaliteitsverschillen ?
Reactie #6 Gepost op: 28 december 2012 – 19:52:13
Ik heb niet lang meer hoorde ik  :mrgreen:
Deze zal wel niet mainstream genoeg zijn voor de bokaal, net zoals in 'wijn' laatst  :(

Laurens

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.940
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Re: Fleece kwaliteitsverschillen ?
Reactie #7 Gepost op: 28 december 2012 – 19:56:31
Merinowol is echt de beste vondst in advertising sinds de koppeling van producten aan lekkere wijven.

Dan zitten de grootste genieλn bij Mons Royale, die doen beide:

omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!