Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524750 keer gelezen)

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #585 Gepost op: 16 december 2013 - 15:06:55
Bedankt voor de complimenten en commentaren heren. Heb de pochetten ook in borstzak gefotografeerd. Ga deze nog toevoegen..

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #586 Gepost op: 17 december 2013 - 23:09:59
Mede door enkele tips van SF-leden ook weer een aantal sučde riemen toegevoegd (grijs, cognac en bruin). Kreeg recent van 1 van de SF-ers nog een mooi compliment over de sučde variant. Deze was volgens hem vergelijkbaar in kwaliteit met de Santoni sučde riemen. Erg mooi natuurlijk!

Voor ik het vergeet, de rendier sokken staan online, bij 'Sale'. Door de nieuwe foto's oogt het net even iets professioneler, iets maar ;-)

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #587 Gepost op: 20 december 2013 - 16:02:45
De kortingscode voor Sinterklaas heb ik inmiddels aangepast naar 'Rendier'. Beetje actueel blijven :-). Een aantal gebruikte deze namelijk ook nog. Deze geeft in ieder geval tot 31 december recht op 15% korting.

Goed weekend!

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #588 Gepost op: 21 december 2013 - 19:06:32
Als ik dit weekend wat bestel is het dan voor kerst binnen?

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #589 Gepost op: 21 december 2013 - 19:15:17
Snel bestellen, niet wachten = grootste kans!
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #590 Gepost op: 21 december 2013 - 19:21:56
Ik weet niet hoe hij verstuurd maar volgens mij moet je er vanuit gaan dat zendingen pas aankomende maandag de deur uit gaan.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #591 Gepost op: 21 december 2013 - 19:35:28
Als ik dit weekend wat bestel is het dan voor kerst binnen?

Kan geen garanties geven, maar moet begin volgende week nog even richting Randstad. Misschien kan ik het combineren door even langs je te rijden. Vanuit de kerstgedachte zeg maar ;-). Is een beetje afhankelijk van je woonplaats.

Als ik het met reguliere post doe wordt het een loterij, zoals Gusto zegt zal het maandag pas meegaan.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #592 Gepost op: 21 december 2013 - 20:08:26
Kan geen garanties geven, maar moet begin volgende week nog even richting Randstad. Misschien kan ik het combineren door even langs je te rijden. Vanuit de kerstgedachte zeg maar ;-). Is een beetje afhankelijk van je woonplaats.

Als ik het met reguliere post doe wordt het een loterij, zoals Gusto zegt zal het maandag pas meegaan.

Erg attent om ze persoonlijk af te komen leveren, maar ik woon in het zuiden van Nederland.... ;)
Twee paar kousen besteld en hopen dat ze voor kerst binnen zijn, anders is het ook geen ramp.

Foto's van pochetten zien er mooi uit!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #593 Gepost op: 21 december 2013 - 22:05:45
Dat is jammer Jeroen. Nogal uit de richting ;-). Bedankt in ieder geval voor je bestelling en je compliment over de pochetten!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #594 Gepost op: 22 december 2013 - 10:48:11
Bied mee voor Serious Request op de sokken van Giel, Paul en Coen! Het hoogste bod op de blauwe wollen sokken van Paul is nu zelfs lager dan de reguliere verkoopprijs dus pak je kans ;-).

https://www.marktplaatsveilt.nl/sokken-van-paul

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #595 Gepost op: 24 december 2013 - 12:39:41
Carlo,

De sokken zien er top uit! Het handgeschreven kaartje is een zeer leuk idee en persoonlijk!
Erg goede service!

Fijne kerstdagen gewenst!

Gr Jeroen

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #596 Gepost op: 24 december 2013 - 13:29:36
Ik sluit me aan bij Jeroen, top service en prima kwaliteit kousen.

Carlo, misschien kun je ook zwarte wollen kousen aan het assortiment toevoegen of zijn die niet in Stijl?

The man with style, is the man who can smile

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #597 Gepost op: 24 december 2013 - 14:08:10
Bedankt heren voor jullie reacties en complimenten! Jeroen, erg mooi dat ze toch nog voor de kerst binnen zijn.

Zwarte wollen kousen zijn zeker in stijl Avvocato. Ik heb recent donkerblauwe wollen kousen toegevoegd (door leveringsprobleem in eerste instantie alleen een aantal in maat M), zwarte komen daar bij. Of dat katoen of wol gaat worden ben ik nog niet helemaal uit, maar ze komen er wel.

Prijs 13,95.

Goede kerst heren!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #598 Gepost op: 30 december 2013 - 15:56:57
Aan alle 'trouwe volgers' van Mannen in Stijl ;-),

Ik kan niet anders zeggen dan dat 2013 een mooi jaar was. Vele uren gestoken in de grootste 'hobby' die ik op dit moment heb: Mannen in Stijl. Maar het is natuurlijk veel meer dan een hobby. Vanmorgen om 5.00 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen omdat je graag de Engelse vertaling af wilt krijgen.

Ik besef me heel goed dat het verrekte lastig is een vaste plaats te krijgen op de plek die succes heet. Daar gaan jaren van hard werken overheen en zelfs dan blijft het moeilijk succes vast te houden. Wat dat betreft ben ik nog een starter en denk ik helemaal nog niet teveel aan succes. Ik moet keihard werken & luisteren naar adviezen. Daarom sta ik ook altijd open voor mensen met ideeėn en tips en dat is ook de reden dat ik een plaats op het SF zo belangrijk vond. Na een kritisch ontvangst (wat logisch is) zijn mijn ware intenties ook hier duidelijk geworden en kwam ik niet alleen om makkelijk te scoren.

Maar..dit had zonder jullie nooit gelukt. Ik ben jullie dan ook enorm dankbaar voor het vertrouwen het afgelopen jaar en de tips die ik van velen kreeg. Ik hoop dan ook die lijn in 2014 door te trekken. Tegen een 'normale' prijs goede kwaliteit producten leveren en net dat stapje extra doen. Als er eens iets niet op voorraad is of een bepaalde kleur is niet aanwezig dan probeer ik dat met man en macht te regelen. De klant bepaalt namelijk mijn succes, jullie bepalen dat. Daarom geloof ik ook dat ik met deze instelling elke keer groei ga bewerkstelligen. Service en dienstverlening zijn in mijn optiek helemaal niet zo vanzelfsprekend. Zelf krijg ik bijna dagelijks te maken met middelmatige of ronduit slechte dienstverlening. Als klant ben je vaak een nummer. Mijn visie is om dit anders te doen. Als ik kijk naar het afgelopen jaar heeft dit gewerkt. Ook al gaat het 'maar' om sokken en zijn sokken voor velen niet altijd even belangrijk.

Kortom, bedankt! Uiteraard een goede jaarwisseling gewenst! Zelf ga ik vanaf morgen een aantal dagen richting de zon. Ik 'spreek' jullie in 2014 weer.

Buon Anno!

Ciao,

Carlo Lanza
Mannen in Stijl

Godfreys

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #599 Gepost op: 30 december 2013 - 21:01:37
Ik maak zelf websites en ik vind het leuk om je site te volgen. Van een -sorry- iets wat 'crappy' site naar een mooie, overzichtelijke site van nu. Complimenten. Ga zo door. Ik blijf je volgen.
Echt waar? Boeiend.