Aan alle 'trouwe volgers' van Mannen in Stijl

,
Ik kan niet anders zeggen dan dat 2013 een mooi jaar was. Vele uren gestoken in de grootste 'hobby' die ik op dit moment heb: Mannen in Stijl. Maar het is natuurlijk veel meer dan een hobby. Vanmorgen om 5.00 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen omdat je graag de Engelse vertaling af wilt krijgen.
Ik besef me heel goed dat het verrekte lastig is een vaste plaats te krijgen op de plek die succes heet. Daar gaan jaren van hard werken overheen en zelfs dan blijft het moeilijk succes vast te houden. Wat dat betreft ben ik nog een starter en denk ik helemaal nog niet teveel aan succes. Ik moet keihard werken & luisteren naar adviezen. Daarom sta ik ook altijd open voor mensen met ideeėn en tips en
dat is ook de reden dat ik een plaats op het SF zo belangrijk vond. Na een kritisch ontvangst (wat logisch is) zijn mijn ware intenties ook hier duidelijk geworden en kwam ik niet alleen om makkelijk te scoren.
Maar..dit had zonder jullie nooit gelukt. Ik ben jullie dan ook enorm dankbaar voor het vertrouwen het afgelopen jaar en de tips die ik van velen kreeg. Ik hoop dan ook die lijn in 2014 door te trekken. Tegen een 'normale' prijs goede kwaliteit producten leveren en net dat stapje extra doen. Als er eens iets niet op voorraad is of een bepaalde kleur is niet aanwezig dan probeer ik dat met man en macht te regelen. De klant bepaalt namelijk mijn succes,
jullie bepalen dat. Daarom geloof ik ook dat ik met deze instelling elke keer groei ga bewerkstelligen. Service en dienstverlening zijn in mijn optiek helemaal niet zo vanzelfsprekend. Zelf krijg ik bijna dagelijks te maken met middelmatige of ronduit slechte dienstverlening. Als klant ben je vaak een nummer. Mijn visie is om dit anders te doen. Als ik kijk naar het afgelopen jaar heeft dit gewerkt. Ook al gaat het 'maar' om sokken en zijn sokken voor velen niet altijd even belangrijk.
Kortom, bedankt! Uiteraard een goede jaarwisseling gewenst! Zelf ga ik vanaf morgen een aantal dagen richting de zon. Ik 'spreek' jullie in 2014 weer.
Buon Anno!
Ciao,
Carlo Lanza
Mannen in Stijl