Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524748 keer gelezen)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #600 Gepost op: 30 december 2013 - 21:05:06
Zelf ga ik vanaf morgen een aantal dagen richting de zon.
Gaat goed met de hobby blijkbaar ;)

Leuk verhaal en de site heeft een mooie ontwikkeling doorgemaakt.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #601 Gepost op: 31 december 2013 - 11:52:00
Ik maak zelf websites en ik vind het leuk om je site te volgen. Van een -sorry- iets wat 'crappy' site naar een mooie, overzichtelijke site van nu. Complimenten. Ga zo door. Ik blijf je volgen.

Je hebt helemaal gelijk. Het begin was vreselijk nu ik er op terugkijk. Maar gelukkig zit er een stijgende lijn in!

Gaat goed met de hobby blijkbaar ;)

Haha klopt, wordt wel een erg kort tripje kan ik je zeggen.. ;-)

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #602 Gepost op: 10 januari 2014 - 21:46:04
Zo ben weer terug van een paar dagen strand! Nu weer aan de bak.

Zal spoedig een nieuwe bestelling plaatsen met o.a. zwarte wollen kousen zoals eerder gevraagd hier op SF. Ook verwacht ik een maatuitbreiding in de donkerblauwe wollen kousen - die nu alleen in M beschikbaar zijn - en een aantal XS varianten voor de kleinere maten (37-39).

Ik zet ook in op een extra 'basiskleur' (vermoedelijk zandkleur). Naast grijs, bruin, zwart en blauw die nu al beschikbaar zijn is dat een mooie uitbreiding. De kleurrijke trend zet ik door i.v.m. het naderende WK. Op mijn lijst staan flitsende oranje sokken. Laten het gelukssokken zijn ;-).

Houd jullie hier op het forum op de hoogte van de ontwikkelingen en wanneer ik het een en ander binnenkrijg. Zal nog wel een aantal weken duren.

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #603 Gepost op: 11 januari 2014 - 00:55:25
Kijk dat zijn nog eens goede voornemens;)

Louis Napo

• Bekijk profiel
Reactie #604 Gepost op: 14 januari 2014 - 12:28:22
Ik ben blij dat op deze website ook plek is voor winkeliers. Het is onwijs lastig om een eigen zaak (zeker in het luxere segment) op te starten, en al helemaal in Nederland.

Ik vind je website er strak uit zien, complimenten. Ik had wel nog 1 vraag, puur uit nieuwsgierigheid, waarom worden de dassen op de promotiefoto's op de website gedragen door een vrouw? Is dat uit marketingoogpunt?

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #605 Gepost op: 14 januari 2014 - 13:53:06
Had ik ook gedaan als ik een webshop zou runnen.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #606 Gepost op: 14 januari 2014 - 14:24:32
Ik vind je website er strak uit zien, complimenten. Ik had wel nog 1 vraag, puur uit nieuwsgierigheid, waarom worden de dassen op de promotiefoto's op de website gedragen door een vrouw? Is dat uit marketingoogpunt?

Noem het een marketing-dingetje. Wilde het toch net even iets anders doen. Jij stelt me nu die vraag en dat is precies waarvoor ik het gedaan heb. Je denkt er dan toch net even iets langer over na. Verder ben ik ook gewoon liefhebber, net als velen hier :).

Ik heb trouwens een nieuwe blog geschreven, die ik graag met jullie zou willen delen. In deze blog sta ik stil bij het afgelopen jaar en blik ik vooruit. Ook bedank ik velen voor het vertrouwen in het afgelopen jaar (waaronder een groot aantal SF-ers). http://www.manneninstijl.nl/blog/terugkijken-vooruitzichten-ManneninStijl/

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #607 Gepost op: 14 januari 2014 - 14:32:18
Erg leuk verhaaltje! En zou ik mijn kousen niet ergens anders met korting aanschaffen kocht ik ze zeker bij jou!

Echter een kanttekening van mijn zijde:

Ik voel de domeinnaam www.manneninstijl.com niet helemaal, deze is voor internationale klanten niet te onthouden er is vast een zeker een betere engelse .com domeinnaam.

Dit is niet bedoeld om te zeuren maar enkel om je verder te helpen, want ik vind je een sympathieke vent ;)

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #608 Gepost op: 14 januari 2014 - 14:37:13
Had ik ook gedaan als ik een webshop zou runnen.

Idd guys, zie hier een voorbeeld hoe je direct al een aversie krijgt tov het product. Deze baas past de meeste van die dingen voor geen meter. Lelijke vent en zo heb ik al direct als idee/gevoel: lelijk colbert.

http://www.jimmysmode.nl/sale-outlet/sale-outlet-men

Veel online shoppen gebeurt in een emotional flow een positief gevoel tov het model wat het item presenteert is direct gelinkt aan meer sales.

Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #609 Gepost op: 14 januari 2014 - 14:53:41
Dan zou ik voortaan je eigen hoofd bij WDDHV ook even wegshoppen.  :mrgreen:

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #610 Gepost op: 14 januari 2014 - 14:55:58
hm ja had al een klein sneertje van je verwacht B :)
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #611 Gepost op: 14 januari 2014 - 14:58:24
WTF die pratende pussy van die vent. Dat kan echt niet!
Formerly known as Ruby Tuesday

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #612 Gepost op: 14 januari 2014 - 15:02:20
Treurige fotografie, styling en 'model'. Dan krijg je dat.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #613 Gepost op: 14 januari 2014 - 15:35:31
hm ja had al een klein sneertje van je verwacht B :)

Inkoppertje natuurlijk.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #614 Gepost op: 14 januari 2014 - 17:18:52

Ik voel de domeinnaam www.manneninstijl.com niet helemaal, deze is voor internationale klanten niet te onthouden er is vast een zeker een betere engelse .com domeinnaam.

Dit is niet bedoeld om te zeuren maar enkel om je verder te helpen, want ik vind je een sympathieke vent ;)

Bedankt Emilio. jij bent ook wel aardig ;-). Laat ik vooropstellen dat ik je reactie snap. Wij hebben ook gekeken naar Engelse vertalingen van Mannen in Stijl. Die waren allemaal al geregistreerd. Maar ik heb vooralsnog niet de illusie om in de UK of Amerika via Google hoog te gaan scoren met een Engelse naam/url. Mijn focus ligt op de diverse fora. Ik heb dan nu ook een praktische keuze gemaakt. Mocht ik namelijk wel een andere naam hanteren moet ik de gehele sokken/kousen voorraad met mijn Engelse naam laten bedrukken. Dus 2 voorraden met 2 verschillende labels. Dat vind ik nu nog té complex, daarom heb ik die keuze gemaakt.