Een aantal van jullie heb ik inmiddels gemaild, maar ben vandaag naar aanleiding van een tip van 1 van de SF leden eens goed na gaan denken

. Ik ben nu bijna een jaar bezig met Mannen in Stijl en zie uiteraard ook de websites die min of meer hetzelfde aanbieden als ik. Ook hier op het SF. Alhoewel ik me niet teveel wil focussen op concurrenten, is het goed er met een schuin oog naar te blijven kijken.
De vraag die ik me vaker stel, maar vandaag dus ook: wat onderscheid Mannen in Stijl nu van andere websites? De conclusie is eigenlijk niet heel veel, qua producten dan. Even heel eerlijk geredeneerd. Ik ben zeker niet de enige met kwalitatief hoogstaande producten. Wellicht dat het overzichtelijke assortiment een kracht is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Waar ik me wel op denk te onderscheiden is het leveren van dienstverlening op maat en wellicht een scherpe prijs in vergelijking tot de kwaliteit. Aangezien prijs niet hetgeen is waar ik me op wil onderscheiden is de uitdaging mijn andere kracht verder uit te bouwen: dienstverlening op maat. Wat ik hier mede onder versta is de directe lijn met mijn leverancier uit Milaan. Ook als iets niet op de site staat, maar wel gewenst is, kan ik zo nu en dan op klantniveau toch dassen, pochetten, kousen of sokken bestellen. Voorheen kon dit alleen door minimale aantallen te bestellen.
Aangezien ik denk dat dienstverlening & (persoonlijk) contact nog steeds onderscheidend is daarom 2 vragen aan jullie als ervaringdeskundigen:
* wat verstaan jullie onder dienstverlening op maat en hoe zie je dat in vergelijking met Mannen in Stijl
* wat zou er toegevoegd moeten worden aan het assortiment om completer te worden en wellicht meer onderscheidend
Bedankt alvast voor jullie reactie!