Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (524724 keer gelezen)

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #450 Gepost op: 24 oktober 2013 - 13:47:00
Mooie riemen. Zal aan jullie denken bij mijn volgende aanschaf. Prettige prijzen ook.

Bedankt! Die 10% korting is eigenlijk niet eens nodig he ;-).

will65

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #451 Gepost op: 24 oktober 2013 - 14:01:06
Zeker een aanrader zijn de sea island sokken!

Zijn heerlijk zacht en warm aan me voetjes.

Jawel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #452 Gepost op: 24 oktober 2013 - 14:40:51
Zeker een aanrader zijn de sea island sokken!

Zijn heerlijk zacht en warm aan me voetjes.

Zeker fijn die sea island cotton sokjes!

Onlangs ook een riem besteld, bevalt prima.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #453 Gepost op: 24 oktober 2013 - 16:33:48
Bedankt heren voor de positieve feedback! Waardeer ik enorm  :)

Juul

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #454 Gepost op: 25 oktober 2013 - 21:56:30
Carlo, krijg jij ook nog Sozzi gehaakte dassen binnen?

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #455 Gepost op: 25 oktober 2013 - 23:21:57
Carlo, krijg jij ook nog Sozzi gehaakte dassen binnen?

Niet direct maar ik kan bepaalde kleuren altijd bestellen. Als het op voorraad is in Milaan kan ik het snel toegestuurd krijgen. Is het niet op voorraad dan moet ik een minimaal aantal bestellen. Welke kleur had je in gedachten?

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #456 Gepost op: 26 oktober 2013 - 12:03:05
Hi Carlo, kun je bij je leverancier een zwart leren riem van 85cm bestellen of moeten we zelf met de schaar erin?

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #457 Gepost op: 26 oktober 2013 - 12:15:21
Hi Carlo, kun je bij je leverancier een zwart leren riem van 85cm bestellen of moeten we zelf met de schaar erin?

Kan ik zo voor je op maat maken, geen probleem.

Als je hem op maat 95 bestelt, dan zorg ik dat hij op maat 85 bij jou komt..

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #458 Gepost op: 27 oktober 2013 - 16:04:28
Lees net dat Falke nieuwe sokken op de markt heeft gebracht van 865,- per paar. Ik denk dat ik mijn prijzen ook maar iets moet verhogen ;-)

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #459 Gepost op: 27 oktober 2013 - 21:44:11
Is die blauwe leren riem ook te verkrijgen in gladleder? zonder patroon/structuur/relief erop..
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #460 Gepost op: 27 oktober 2013 - 22:02:27
Is die blauwe leren riem ook te verkrijgen in gladleder? zonder patroon/structuur/relief erop..

Toevallig heb ik vorige week op proef een nieuwe serie binnengekregen. Blauw & glad leder. Kan je zo wel even een foto toesturen.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #461 Gepost op: 27 oktober 2013 - 22:46:02
ja graag.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #462 Gepost op: 01 november 2013 - 11:09:29
Een aantal van jullie kunnen misschien de geweldige actie van Mannen in Stijl nog herinneren ten bate van het Glazen Huis van SR 2012 ;-).

Dit jaar wil ik het iets grootser aanpakken:
- A) omdat ik graag iets voor anderen beteken en het doel van dit jaar is 1 waar ik volledig achter sta
- B) omdat het Glazen Huis praktisch bij mij om de hoek komt te staan.

Actie:
Ik heb inmiddels contact gehad met 3FM om de dj's gedurende een dag of paar dagen mijn sokken/kousen te laten dragen en deze vervolgens te veilen.  Ze vonden het een geweldig idee, alleen moeten de dj's hier zelf akkoord voor geven. Aangezien deze nog niet bekend zijn, wordt dat vervolgd.

Hulp is altijd welkom
Mochten jullie willen bijdragen aan deze actie op welke manier dan ook dan waardeer ik dat enorm. Ik heb een actiepagina ingericht: http://www.kominactie.nl/stijlvollesokkenveiling

Bedankt alvast!

will65

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #463 Gepost op: 01 november 2013 - 12:06:41

Leuk initiatief!

Mannen in Stijl

• Gebruiker
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
Reactie #464 Gepost op: 06 november 2013 - 22:31:49
Een aantal van jullie heb ik inmiddels gemaild, maar ben vandaag naar aanleiding van een tip van 1 van de SF leden eens goed na gaan denken ;-).  Ik ben nu bijna een jaar bezig met Mannen in Stijl en zie uiteraard ook de websites die min of meer hetzelfde aanbieden als ik. Ook hier op het SF. Alhoewel ik me niet teveel wil focussen op concurrenten, is het goed er met een schuin oog naar te blijven kijken.

De vraag die ik me vaker stel, maar vandaag dus ook: wat onderscheid Mannen in Stijl nu van andere websites? De conclusie is eigenlijk niet heel veel, qua producten dan. Even heel eerlijk geredeneerd. Ik ben zeker niet de enige met kwalitatief hoogstaande producten. Wellicht dat het overzichtelijke assortiment een kracht is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Waar ik me wel op denk te onderscheiden is het leveren van dienstverlening op maat en wellicht een scherpe prijs in vergelijking tot de kwaliteit. Aangezien prijs niet hetgeen is waar ik me op wil onderscheiden is de uitdaging mijn andere kracht verder uit te bouwen: dienstverlening op maat. Wat ik hier mede onder versta is de directe lijn met mijn leverancier uit Milaan. Ook als iets niet op de site staat, maar wel gewenst is, kan ik zo nu en dan op klantniveau toch dassen, pochetten, kousen of sokken bestellen. Voorheen kon dit alleen door minimale aantallen te bestellen.

Aangezien ik denk dat dienstverlening & (persoonlijk) contact nog steeds onderscheidend is daarom 2 vragen aan jullie als ervaringdeskundigen:
* wat verstaan jullie onder dienstverlening op maat en hoe zie je dat in vergelijking met Mannen in Stijl
* wat zou er toegevoegd moeten worden aan het assortiment om completer te worden en wellicht meer onderscheidend

Bedankt alvast voor jullie reactie!