Wat ook wel een belangrijk detail is en waar je vanuit jouw kant wellicht nog meer uit kan halen. Als collega ondernemer raad ik je aan om daar eens naar te kijken. Stel jezelf de vraag of je dingen efficienter kan doen. hoe lager je overhead, hoe hoger de winst. En dat kan tot in de breedste zin van het vlak doorgetrokken worden zonder dat je indoet aan kwaliteit en dienstverlening.
Wat zeer gewaardeerd wordt is inderdaad de persoonlijke aandacht, het briefje, echter is dat als je straks groter wordt ondoenlijk om te blijven doen.
Je bent je wel op een niche markt aan het focussen en onderscheidend zijn op sokken/pochetten gebied etc is erg lastig. Probeer dan onderscheidend te zijn door b.v cost leadership.
Wat verder erg goed werkt bij een kieskeurig en veeleisend publiek doorgaans als hier is de flexibliteit, het kunnen regelen van items niet direct op de website. als ik naar mezelf kijk, voor mooie dingen betaal ik graag. Echter probeer niet te veel te doen "naast"je core business. Dat levert vaak tov de inspanning verhoudingsgewijs weinig op dus het is echt een extra service zoiets.
Probeer verder wellicht je business uit te breiden. Ebay is een goed voorbeeld, styleforum.net etc. Weinig kosten, groot publiek.
Houd ook goed bij wat hardlopers zijn en wat niet, onnodige voorraaden aanhouden van items die niet lopen is ook indirect geld weggooien. Probeer verder in te spelen op trends in het jaar, naderende Sinterklaas, een mooie cadeaumoment. etc.