Auteur Topic: [Webwinkel] Mannen in Stijl  (497245 keer gelezen)

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2325 Gepost op: 21 oktober 2019 – 19:51:43
Bedankt allemaal voor de gelukswensen. En voor de duidelijkheid: ik ga zeker door, maar alleen nog met www.carlolanza.nl

Fijne avond,
Carlo

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2326 Gepost op: 21 oktober 2019 – 20:30:57
Heren, nog een toevoeging:

De navy wollen kousen zijn nogal snel gegaan. Omdat dit de populairste kous is, ga ik deze bijbestellen. Dit kan op basis van de vandaag genoemde korting van 40% wanneer je je van tevoren inschrijft met maat en aantal. Wil je meedoen met deze kleur laat het me dan zsm weten. Het is de rib merino wollen kous overigens.

Prijs is dan niet 21,95 maar 13,-.

Leveringsdatum hoor je dan zo snel mogelijk.

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2327 Gepost op: 21 oktober 2019 – 21:17:21
Dapper Carlo! En denk ik ook een goede keuze. Carlo Lanza heeft een mooie toekomst voor de boeg, zo kan je hier nog meer energie in gaan steken. (ook nog maar even wat sokjes besteld toch maar)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2328 Gepost op: 21 oktober 2019 – 21:19:03
Dank Carlo. En succes met je volgende stap!
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2329 Gepost op: 22 oktober 2019 – 15:12:08
Bedankt heren! Ik denk ook dat het er alleen maar beter op wordt.



B2P

  • Gebruiker
  • Berichten: 508
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2330 Gepost op: 22 oktober 2019 – 21:28:43
Succes Carlo! Begreep ook nooit het verschil echt goed, dus minder verwarring voor mij iig..

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2331 Gepost op: 22 oktober 2019 – 21:36:04
Wist niet dat er ook een Carlo Lanza site was, dacht alleen het merk op de andere site.
Goede keuze dus, en success!
Doe je nog af en toe wat leuks op SF? ;-)

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2332 Gepost op: 22 oktober 2019 – 22:07:50
Succes Carlo! Begreep ook nooit het verschil echt goed, dus minder verwarring voor mij iig..

Bedankt! Snap je opmerking trouwens. 7 Jaar geleden begon ik met de webshop Mannen in Stijl. Hierop werden verschillende accessoires aangeboden. 3 jaar daarna - met steeds meer vraag naar sokken - ben ik mijn eigen merk gestart,  Carlo Lanza. Alleen online zou ik het voor mijn gevoel niet redden, daarom ook de stap naar fysieke winkels. Op Mannen in Stijl heb ik destijds ook Carlo Lanza sokken aangeboden en zo is de mix ontstaan.

Maar hoe clichι ook, wanneer zoiets de start is geweest van waar ik nu ben, vind ik het toch lastig de handdoek te werpen. Ook al weet je dat het waarschijnlijk het beste is om te doen. Aangezien ik ook nog eens aan de vooravond sta om de website op te schop te gooien, was dit het goede moment denk ik.

Laatst bewerkt op: 22 oktober 2019 – 22:26:29 door Mannen in Stijl

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2333 Gepost op: 22 oktober 2019 – 22:12:10
Van harte Carlo! Carlo Lanza is een volwassen versie van Mannen in Stijl. Waar Carlo Lanza professioneel uitziet, vond ik Mannen in Stijl altijd licht hobbymatig ogen (no offense). Mooi om de start te herinneren, maar het zorgt alleen voor verwarring zoals hierboven. De CL’s dragen heerlijk. Ik heb er ook nog wat teveel liggen, dus ik sluit volgende keer weer aan bij de bestellingen.

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2334 Gepost op: 22 oktober 2019 – 22:12:38
Wist niet dat er ook een Carlo Lanza site was, dacht alleen het merk op de andere site.
Goede keuze dus, en success!
Doe je nog af en toe wat leuks op SF? ;-)

Bedankt Barry! Mooi dat je het nu wel weet :).

SF is belangrijk voor mij, dus lijkt mij wel dat ik zo nu en dan nog eens een actie communiceer. 

Capua

  • Gebruiker
  • Berichten: 459
    • Bekijk profiel
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2335 Gepost op: 23 oktober 2019 – 09:32:47
De CL sokken met een mix van (o.a) merinowool zijn binnen en zitten heerlijk. Precies goed bij deze koude start van de dag en nog steeds netjes onder een pak. Top!

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2336 Gepost op: 23 oktober 2019 – 12:57:08
De CL sokken met een mix van (o.a) merinowool zijn binnen en zitten heerlijk. Precies goed bij deze koude start van de dag en nog steeds netjes onder een pak. Top!

Dat is snel, top dat je tevreden bent!  :thumbsup:

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2337 Gepost op: 23 oktober 2019 – 12:57:52
Van harte Carlo! Carlo Lanza is een volwassen versie van Mannen in Stijl. Waar Carlo Lanza professioneel uitziet, vond ik Mannen in Stijl altijd licht hobbymatig ogen (no offense). Mooi om de start te herinneren, maar het zorgt alleen voor verwarring zoals hierboven. De CL’s dragen heerlijk. Ik heb er ook nog wat teveel liggen, dus ik sluit volgende keer weer aan bij de bestellingen.

Precies goed omschreven Tjoena  :) :thumbsup:

Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2338 Gepost op: 24 oktober 2019 – 16:28:29
Goedemiddag,

Al eerder gemeld, maar wil je inschrijven op de donkerblauwe merino wollen (rib) kousen dan kan dat door mij een dm te sturen met je maat en adresgegevens.

Reguliere prijs 21,95, nu 13,- op basis van inschrijving. Geen verplicht aantal, maar vanaf 3 paar gratis verzending. Vanaf 10 paar 12,50 per paar en vanaf 20 paar 12,-.







Mannen in Stijl

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
  • Details maken de man
    • Bekijk profiel
    • Mannen in Stijl
[Webwinkel] Mannen in Stijl
Reactie #2339 Gepost op: 26 november 2019 – 12:17:19
Goedemiddag heren,

Mijn black friday actie is gekoppeld aan het feit dat ik ga stoppen met Mannen in Stijl.

Krijg 10 paar sokken / kousen voor 75,-. Je geeft aan mij je maat door en ik zorg ervoor dat je 10 paar krijgt toegestuurd voor dus 7,50 per paar omgerekend.

Je hebt niet direct invloed op de kleuren en stoffen maar ik kan je verzekeren dat er ook nog wol / zijde en Merino wol bij zal zitten.

Daarnaast geef ik bij 1 op de 10 deelnemers 1 paar kasjmier/ zijde kousen twv 90,- erbij als 1 van de 10 paar.

Heb je interesse? Laat het me dan via DM weten.

Fijne dag.