Goedemorgen heren,
Daar waar het begon zal het ook eindigen.
Na bijna 7 jaar heb ik besloten om te gaan stoppen met Mannen in Stijl. Geen makkelijke keuze, omdat het hier destijds allemaal mee begonnen is. Tenenkrommend in het begin, door vele SF-ers en eigen inzichten is het concept zeker ten goede verbeterd door de jaren heen.
Jaren geleden begon ik met Sozzi als merk. Ik zal nooit vergeten dat ik daar in Milaan zat, met knikkende knieën en wat spaargeld mijn 1e collectie inkocht. Later ben ik - nu bijna 4 jaar geleden - een nieuw merk gestart onder eigen naam: Carlo Lanza. Zonder netwerk in de mode heb ik nu na bijna 4 jaar 165 verkooppunten in 4 landen, 2 jaar geleden mijn baan opgezegd. Bizar wat er allemaal in zo'n kort tijdbestek is gebeurd.
Grootste leermoment is toch wel geweest om nooit door te slaan in je enthousiasme. Met 10 verkooppunten met mijn merk Carlo Lanza, zat ik bij Oger in de PC een aantal jaren geleden. Na 3 bezoeken was het raak, een toezegging dat men de populairste serie sokken bij mij zou gaan inkopen. Alles leek in kannen en kruiken, fles champagne gekocht. Echter, de officiële order kwam niet. Balen natuurlijk. Dit 'dieptepunt' is mede de reden geweest dat ik nog harder ben gaan werken. Opgeven ligt ook niet echt in mijn aard. Van de 100 calls die ik deed zeiden er 98 'nee' en 2 zeiden dat ik eens langs mocht komen wanneer ik in de buurt was, maar eigenlijk niet zoekende waren. Gekkenwerk was het soms, aangezien ik vanuit Heerenveen feitelijk nergens in de buurt was haha. Toch is het me gelukt om 165 verkooppunten te realiseren.
Nu na 7 jaar Mannen in Stijl en bijna 4 jaar Carlo Lanza besef ik me dat focus steeds belangrijker is. De komende weken zal ik alle Mannen in Stijl producten uitverkopen. De kortingscode is de komende weken dan ook 40% (code SF). Ondanks dat er ook wat Carlo Lanza producten op staan (waar ik natuurlijk mee door zal gaan) is de code werkend op alles. Wanneer het licht definitief uitgaat is afhankelijk van de voorraad. De verwachting is dat dat uiterlijk in december zal zijn. Op sommige items zijn er nog enkele paren beschikbaar dus het kan ook heel snel gaan.
Bedankt voor alle jaren feedback en klandizie. Zonder Stijlforum was er wellicht ook geen Carlo Lanza sokkenmerk geweest en daarvoor ben ik jullie echt dankbaar.
Carlo