Ben ik niet helemaal met je eens. Kijk, het verdient geen eigen topic en het is niet de fundering van Stijlforum. Maar het kan wel degelijk van toegevoegde waarde zijn. Ten eerste omdat stijl niet enkel prijs/kwaliteit is. Maar ook combineren, kleuren, vormen. Daarnaast omdat niet iedereen de financiële mogelijkheden heeft om enkel in het beste rond te lopen. Persoonlijk koop ik liever een mooie schoen van C&J en een gaaf jasje van Corneliani en dan een goedkoper shirt dan andersom.
En de shirts waar ik het over heb zijn gewoon degelijk gemaakt met simpele doch degelijke stoffen, maar bieden qua kwaliteitservaring (let op, ik spreek enkel over de tailored-fit lijn) wel een stuk meer dan gelijkgeprijsde shirts van bijvoorbeeld de H&M en de WE. Die shirts zou ik dan ook nooit aanraden, deze vallen me echter in positieve zin op qua pasvorm en stof. En ik denk dat je voor 40 (en rond de uitverkoop zijn ze vaak 20-25) een goede koop heb.
Natuurlijk snap ik ook wel dat men van het woord Zara hier per direct met de hakken in het zand gaat, maar dat is wat mij betreft niet nodig. Net zoals hier af en toe over Clarks schoenen en Casio horloges wordt gesproken.