Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1038422 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1485 Gepost op: 30 november 2012 - 22:41:47
Maffeis voelt degelijk, en heeft een mooie boord. Ik zou voor die gaan.

De Borrelli die ik heb vind ik minder mooi afgewerkt dan Maffeis. Fray geen ervaring mee.

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1486 Gepost op: 30 november 2012 - 22:50:27
Misschien is het interessanter om, als je in deze prijsklasse kijkt, even bij shoes&shirts in Maastricht binnen te lopen voor een mooi maathemd. Of natuurlijk bij een van de andere top winkels in Nederland. Wat ook kan voor ongeveer 300€ per hemd is naar Huntsman op Savile Row gaan.

Mediaman

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #1487 Gepost op: 30 november 2012 - 23:03:01
Misschien is het interessanter om, als je in deze prijsklasse kijkt, even bij shoes&shirts in Maastricht binnen te lopen voor een mooi maathemd. Of natuurlijk bij een van de andere top winkels in Nederland. Wat ook kan voor ongeveer 300€ per hemd is naar Huntsman op Savile Row gaan.

Ervaringen?

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Overhemden algemeen
Reactie #1488 Gepost op: 30 november 2012 - 23:07:59
Mikey trek die G.J. eens na,  ik ruik Ama..

G.J.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1489 Gepost op: 30 november 2012 - 23:10:10
Nee, zelf geen ervaringen. En wat is nu zo raar aan mij ? Blijkbaar is 225€ per overhemd reëel, maar 300€ niet meer. Overigens ken ik wel mensen die er zeer over te spreken zijn, de hemden van the Row

Mediaman

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #1490 Gepost op: 30 november 2012 - 23:15:06
Nee, zelf geen ervaringen. En wat is nu zo raar aan mij ? Blijkbaar is 225€ per overhemd reëel, maar 300€ niet meer. Overigens ken ik wel mensen die er zeer over te spreken zijn, de hemden van the Row

Als je er zelf geen ervaringen mee hebt, is het niet echt van toegevoegde waarde voor de vraagsteller.

Zelf heb ik te weinig/geen ervaringen met de genoemde merken om er iets zinnigs over te kunnen zeggen en de vraagsteller dus verder te helpen, dus antwoord ik niet. Simpel toch?
Laatst bewerkt op: 30 november 2012 - 23:17:09 door Mediaman

G.J.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1491 Gepost op: 30 november 2012 - 23:17:53
Als je er zelf geen ervaringen mee hebt, is het niet echt van toegevoegde waarde voor de vraagsteller.

Zelf heb ik te weinig/geen ervaringen met de genoemde merken om er iets zinnigs over te kunnen zeggen en de vraagsteller dus verder te helpen, dus antwoord ik niet. Simpel toch?

Oké, bon. Zal er rekening mee houden bij toekomstige posts

Charlie

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #1492 Gepost op: 30 november 2012 - 23:59:00

Weetje wat ik nu zo pathologisch aan dit soort antwoorden vind? Je hebt mensen die de naam Savile Row horen vallen en meteen een stijve pik krijgen, omdat het oh zo mooi is om binnenin het plaatje 'Made in England by (...) Ltd. Savile Row, London' te zien prijken. Kijk, ik krijg ook wel een stijve lul als ik weer iets uit Engeland haal, maar je moet je ook realiseren dat je juist een paar straten verder van de Row dezelfde kwaliteit krijgt, voor de helft van de prijs.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1493 Gepost op: 01 december 2012 - 00:01:42
Charlie praat tegen zijn geest uit het verleden.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Overhemden algemeen
Reactie #1494 Gepost op: 01 december 2012 - 00:10:11
Charlie praat tegen zijn geest uit het verleden.

Ik moest lachen, maar nu ga ik slapen.

Kusjes! \:D/

Charlie

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #1495 Gepost op: 01 december 2012 - 00:10:38
Ja, ik heb in het verleden ook anders gesproken dan ik nu doe. Dat komt omdat SF mij zeker wat geleerd heeft. Desalniettemin zou ik ook wel een pak van de Row willen, maar zoals Dantes ooit tegen mij gezegd heeft: 'Iets verderop zijn ze net zo goed.'

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1496 Gepost op: 01 december 2012 - 10:59:58

Impressiemanagement

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1497 Gepost op: 01 december 2012 - 15:12:35
ik heb al die italiaanse meuk vroeger wel eens gekocht, in de sale uiteraard, maar mijn lekkerste hemden komen van joseph.
live and let die

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1498 Gepost op: 01 december 2012 - 15:51:23
ik heb al die italiaanse meuk vroeger wel eens gekocht, in de sale uiteraard, maar mijn lekkerste hemden komen van joseph.

Dat dacht ik al, ik heb er daar ook een paar van met slappe boord en toen ik ze laatst zag hangen moest ik al denken dat jij ze wel zou waarderen.
Blijven trouwens erg goed.
if i stop lying i just disappoint you

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #1499 Gepost op: 01 december 2012 - 16:07:01
Voor slappe, ongeplakte boordjes wend ik me tot Glanshirt. Niks voor jou, wolf?