Misschien is het interessanter om, als je in deze prijsklasse kijkt, even bij shoes&shirts in Maastricht binnen te lopen voor een mooi maathemd. Of natuurlijk bij een van de andere top winkels in Nederland. Wat ook kan voor ongeveer 300€ per hemd is naar Huntsman op Savile Row gaan.
Nee, zelf geen ervaringen. En wat is nu zo raar aan mij ? Blijkbaar is 225€ per overhemd reëel, maar 300€ niet meer. Overigens ken ik wel mensen die er zeer over te spreken zijn, de hemden van the Row
Als je er zelf geen ervaringen mee hebt, is het niet echt van toegevoegde waarde voor de vraagsteller.Zelf heb ik te weinig/geen ervaringen met de genoemde merken om er iets zinnigs over te kunnen zeggen en de vraagsteller dus verder te helpen, dus antwoord ik niet. Simpel toch?
Charlie praat tegen zijn geest uit het verleden.
Misschien is het interessanter om, als je in deze prijsklasse kijkt, even bij shoes&shirts in Maastricht binnen te lopen voor een mooi maathemd. Of natuurlijk bij een van de andere top winkels in Nederland. Wat ook kan voor ongeveer 300 per hemd is naar Huntsman op Savile Row gaan.
ik heb al die italiaanse meuk vroeger wel eens gekocht, in de sale uiteraard, maar mijn lekkerste hemden komen van joseph.